17 February 2013

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
شعبہءِ تعلیم کے درمیان ہونے والا ایک مدنی مذاکرہ
Shauba-e-Taa’leem ke Darmiyaan hone waala aik Madani Muzakra
سترہ 17 فروری 2013ء
17 February 2013
خصوصی شرکت: شعبہ ءِ تعلیم کے اسلامی بھائی ، جامعۃ المدینہ کے طلباء ، وغیرہ
Khusoosi Shirkat : Shauba-e-Taa’leem ke Islami bhai , Jamiat-ul-Madinah ke Talaba wagairah
00:52
شعبہ تعلیم میں کون ہیں کالج ، یونیورسٹی یا جامعۃ المدینہ کے طلباء بھی شامل ہیں؟
Shauba-e-Taa’leem mein kon hein College , University ya Jamiat-ul-Madinah ke talaba yani students bhi shamil hein?
01:43
سُوال:میں الحمد للہ اسکول میں پڑھاتا بھی ہوں ، باپا! ہم آپ کی ادا کو ادا کرتے ہوئے بھی اذان کے دوران سرکار صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم کا مبارک نام سُن کر انکوٹھے چوم کر انھیں آنکھوں سے لگالیتے ہیں، اسٹونڈس ہم سے مختلف قسم کے سُوالات کرتے ہیں ، آپ ارشاد فرمائیں کہ ہم اُنھیں حکمتِ عملی سے کِس طرح سمجھائیں؟
Suwal : Main school mein parhaata bhi hoon , baapa! Hum aap ki ada ko ada karte hue bhi azaan ke dauraan Sarkaar صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم ka mubaarak naam sun kar angoothe choom kar unhne aankhon se lagaate hein , Students hum se mukhtalif qism ke suwaalaat karte hein, aap irshaad farmaaen ke hum unhen Hikmat-e-Amali se kis tarha samjhaaen?
02:13
انگوٹھے چومنے سے متعلق تین رسائل
Angoothe choomne se muta’alliq teen Rasaail
02:47
محمد محسن رضا عطّاری ،یونیورسٹی آف ایجوکیسشن ملتان۔۔۔۔۔)سُوال:حضور!آپ کی بارگاہ میں عرض ہے کہ آپ نے اسٹوڈینٹس اِسلامی بھائیوں کے لیے مدنی پھول عطا فرمائے ہیں جن میں سے ایک مدنی پھول کا خلاصہ ہے کہ اپنی کلاس پریسنٹیشن میں نمایاں رہیں اور اُستاد کے منظورِ نظر بن جائیں، اپنی طرف سے باپا آپ کے فرمان پر عمل کرتے ہوئے محنت کرتے ہیں لیکن اِمتحانات میں جب دوسرے ممتحن ہوتے ہیں وہ دوسرے اسٹوڈینٹس کو چیکنگ کے حوالے سے ان کی نگرانی کے حوالے سےتھوڑی سی ڈھیل دیتے ہیں جن کی وجہ سے دل ٹوٹ جاتا ہے کہ اب امتحانات میں ہم پوزیشن کس طرح لیں گے، اس کے بارے میں باپا جان! رہنمائی فرمادیں؟
Muhammad Mohsin Raza Attari , University of Education Multan……..)Suwal : Huzur ki baargaah mein arz hai ke aap ne students islami bhaion ke lie Madani Phool ata farmaae hein jin mein se aik Madani Phool ka Khulaasa hai ke apni class presentation mein numaayaan rahen aur ustaad ke manzoor-e-nazar ban jaaen, apni taraf se baapa aap ke farmaan par amal karte hue mehnat karte hein lekin imtihaanaat mein jab doosre mumtahin hote hein woh doosre students ko checking ke hawaale se in ki nigraani ke hawaale se thori si dheel dete hein jin ki wajah se dil toot jaata hai kea b imtihaanaat mein hum position kis tarha len ge , is ke baare mein baapa jaan! Rehnumaai farmaaden?
03:32
حکایت:حمام میں جانے سے روک دینے پر جنت میں جانے سے روک دینے کا سوچنا
Hikaayat : Humaam mein jaane se rok dene par jannat mein jaane se rok dene ka sochna
05:33
سوال: پیارے باپا جان! کالج میں مدنی حلیے کے ساتھ جایا جائے یا مدنی حلیے کے بغیر؟اس بارے میں رہنمائی فرمادیں؟
Suwal : Pyaare Baapa Jaan! College mein Madani Hulye ke saath jaaya jaae ya Madani Hulye ke Bigair? Is baare mein rehnumaai farmaaden?
07:45
دعوتِ اسلامی کے اِمام کا سبز کے علاوہ دوسرے رنگ کا عمامہ پہن کر نماز پڑھانا کیسا؟
Dawat-e-Islami ke imam ka sabz ke ilaawah doosre rang ka imaama pehan kar Namaz parhaana kesa?
08:48
بدمذہب گھرانے کے سُنّی ہونے کی مدنی بہار
Badmazhab gharaane ke sunni hone ki Madani Bahar
09:54
فیضانِ مدنی مذاکرہ جاری رہے گا ۔ ان شاء اللہ عزوجلّ
Faizan-e-Madani Muzakra jaari rahega. ۔ ان شاء اللہ عزوجلّ
25:01
مدنی بہار :ایک غیر مسلم نے مدنی چینل پر وضو کا عملی طریقہ دیکھا ،اسلام کی محبت پیدا ہوئی اور آخر کار الحمد للہ وہ مسلمان ہوگئے ۔
Madani Bahaar : Aik Gair Muslim ne Madani Channel par wuzu ka Amali tareeqa dekha , Islami ki mahabbat peda hui aur الحمد للہ aakhir kaar woh musalmaan hogae.
25:12
نما ز کا طریقہ ،نماز کی سنتیں وغیرہ سکھانے کی برکت سے ان شاء اللہ عزوجلّ نمازیوں کی تعداد میں بھی اضافہ ہوگا۔
Namaz ka Tareeqa , Namaz ki sunnaten wagairah sikhaane ki barakat se ان شاء اللہ عزوجلّ Namaazion ki taa’daad mein bhi izaafa hoga.
33:21
(سول انجینئرنگ ڈپارٹ سے متعلق ایک اسلامی بھائی ):مدنی کام کرنے سے متعلق کچھ گفتگو
(Civil Depaart se muta’aaliq aik Islaami Bhai): Madani Kaam karne se muta’alliq kuchh guftugoo
33:54
بحثیں کرنے کا نقصان
Behsen karne ka Nuqsaan
34:22
نماز کی دعوت
Namaaz ki Dawat
35:09
فیضانِ سُنّت کا درس ، وی سی ڈیز 15 منٹ دِکھا کر پھر تحفے میں دینا
Faizan-e-Sunnat ka Dars, VCDs 15 minute dikha akr phir tuhfe mein dena
35:58
نگرانِ شوریٰ سلمہ الباری کے بیانا ت کی برکت (امیراہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کیا فرماتے ہیں؟)
Nigran-e-Shoora سلمہ الباری ke bayaanat ki barakat (Ameer-e-Ahlesunnat kya farmaate hein?)
36:50
امیرِاہلِسُنّت دامت برکاتہم العالیہ نے کب داڑھی رکھی تھی؟
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ne daarhi kab rakhi thi?
37:30
ترغیب کے لیے سراپا ترغیب بننا پڑے گا۔
Targeeb ke lie saraapa targeeb banna parega.
37:58
ایک اِسلامی بھائی جو درسِ نِظامی کی بھی کوشش اور انجینیرنگ بھی کر رہے ہیں۔
Aik Islami Bhai ko dars-e-Nizaami ki bhi koshish aur engineering bhi kar rahe hein.
38:30
درسِ نظامی پرائیویٹ طور پر کرنا کیسا؟
Dars-e-Nizaami private taur par karna kesa?
38:47
مدنی مذاکرے کی ترغیب
Madani Muzakre ki Targeeb
38:56
رِسالہ "قبر کُھل گئی "۔
Risaala ”Qabr khul gai“.
39:16
بائیس سال پڑھاتے ہوئے ہوگئے تو اب آپ کِس طرف چل پڑے ہیں، ان کو کیسے مطمئن کیا جائے؟
Baa’ees saal yani 22 years parhate hue hogae to ab kis taraf chal pare hein , in ko kese mutamain kya jae?
39:32
درسِ نِظامی کے بعد 12 ماہ کے مدنی قافلے میں سفرکا ذہن رکھنا کیسا؟
Dars-e-Nizaami ke baa’d 12 Mah yani 12 months ke Madani Qafile mien safar ka zehn rakhna kesa?
39:39
سُوال: (محمد عثمان عطّاری):کچھ لوگوں میں یہ عادت ہوتی ہے کہ بیٹھے بیٹھے داڑھی کے بال کھینچتے رہتے ہیں ، ایک بال اُتارا دوسرا بال اُتارا تیسرا بال اُتاراتو کیا داڑھی کے بال اُتارنا گناہ ہے؟
Suwal : (Muhammad Usman Attari):Kuchh logon mein yeh aadat hoti hai ke bethe bethe darhi ke baal khenchte rehte hein , aik baal utaara doosra baal utaara teesra baal utaara to kya darhi ke baal utaarna gunaah hai?
41:38
نماز میں داڑھی کے ساتھ کھیلنا کیسا؟
Namaz mein darhi ke saath khelna kesa?
42:45
10 ، 10 دن کرکے 30 دن کے مدنی قافلے کی نیت ، میری اصلاح ہوجائے اس کے لیے دعا فرمادیجیے اوربے حساب جنت میں داخلے کے لیے دُعا فرمادیجیے؟
10,10 din yani days karke 30 din yani 30 days ke Madani Qafile ki niyyat, meri islaah hojaae is ke lie dua farmaadijie aur be hisaab jannat mein dakhile ke lie dua farmaadijie?
43:41
ایک اِسلامی بھائی : میں نے آج سے چار سال پہلے اِسلام قبول کیا تھا ، میرے گھر والے اب تک غیر مسلم ہیں اور میں چاہتا ہوں کہ کسی طرح وہ مسلمان ہوجائیں اور ا ٓپ مجھے وظیفہ یا کوئی ایسی بات بتائیں جس سے میں اُن پر انفرادی کوشش کرسکوں ؟
Aik Islami bhai : Main ne aaj se chaar saal yani 4 years pehle islaam qabool kyat ha , mere ghar waale ab tak gair muslim hein aur main chahta hoon ke kisi tarha woh musalmaan hojaaen aur aap mujhe wazeefa ya koi aesi baat bataaen jis se main un par infiraadi koshish karsakoon?
45:03
دُعاء مومن کا ہتھیار ہے۔
Dua Momin ka hathyaar hai.
45:35
امیرِاہلِسُنّت دامت برکاتہم العالیہ سے مِلنےکی خواہش
Ameer-e-Ahl-e-Sunnat دامت برکاتہم العالیہ se milne ki khuwaahish
45:55
محمد بِلال رضا عطاری ، پاک سُلطانی کابینہ ، گوجرا سے امیرِاہلِسُنت دامت برکاتہم العالیہ کی بارگاہ میں حاضری :میں میٹرک کا اسٹوڈنٹ ہوں اور ساتھ ساتھ موٹر سائیکل مکینک کا ڈپلوما کررہا ہوں اور جہاں میں کلاس میں جاتا ہوں وہاں بہت بے حیائی ہے اور میں کِلاس میں مدنی کام کرنا چاہتا ہوں وہ مجھے کِلاس میں درس وغیرہ بھی نہیں دینے دیتے تو حضور مجھے کوئی ایسا نسخہ بتائیں کہ میں وہاں مدنی کام کرسکوں؟
Muhammad Bilal Raza Attari , Pak Sultaani Kabeena, Gojra se Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki baargah mein Haazri : Main Matric ka student hoon aur saath saath motor cycle mechanic ka diploma kar raha hoon aur jahaan main class mein jaata hoon wahaan buhut be hayaai hai aur main class mein Madani Kaam karna chahta hoon woh mujhe class mein dars wagairah bhi nahin dene dete to huzur mujhe koi aesa nuskha bataaen ke main wahaan Madani Kaam karskoon?
46:08
سُوال:قبرستان سے گزرنا کیا جائز ہے ،ا گر اُس کے ساتھ دوسرا راستہ ہے اُدھر سے گزرنا چاہیے یا سینٹر سے گزرنا گناہ ہے؟یہ مجھے بتادیجیے گا
Suwal : Qabristaan se guzaran kya jaaiz hai, agar us ke saath doosra raasta hai udhar se guzarna chahie ya centre se guzarna gunaah hai? Yeh mujhe bataaie ga
47:16
سُوال:ہم گاڑیوں میں سفر کرتے رہتے ہیں تو بعض گاڑیوں میں ٹی وی پڑے ہوتے ہیں تو ٹی وی میں مختلف قسم کے گانے ، فِلمیں وغیرہ چلتی ہیں تو بعض اسلامی بھائی منع فرمادیتے ہیں کہ ان گانوں کو بند کردیں لیکن بعض بند نہیں کرتے تو میری عرض یہ تھی کہ آپ ایسی تدبیر فرمائیں کہ ہماری کوئی ایسی مجلس ہو جو گاڑیوں کے اڈوں پر جاکر ٹرانپورٹر زکا یہ مدنی ذہن بنائیں کہ وہ گاڑیوں میں امیر اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ اور نگرانِ شوریٰ سلمہ اللہ کے بیانات کی ترکیب بنائیں جس سے لوگوں کو بیانات سُن کر مدنی ماحول میں آنے کی سعادت حاصل ہو؟
Suwal : Hum gaarion mein safar karte hein to baaz gaarion mein TV pare hote hein to TV mein mukhtalif qism ke gaane , filmen wagairah chalte hein to meri arz yeh thi ke aap aesi tadbeer farmaaen ke humaari koi aesi majlis ho jo gaarion ke addon par jaa kar Transporters ka yeh Madani Zehn banaaen ke woh Gaarion mein Ameer-e-Ahl-e-Sunnat دامت برکاتہم العالیہ aur Nigraan-e-Shoora سلمہ اللہ ke bayaanaat ki tarkeeb banaaen jis se logon ko bayaanaat sun kar Madani Mahol mein aane ki sa’aadat haasil ho?
48:11
اپنے آپ کو موسیقی کی آواز سے بچانے کی کوشش کرنے کا کیا حکم ہےاور اگر موسیقی بج رہی ہو تو کیا اس کی وجہ سے بس کا سفر ناجائز ہوجائے گا؟
Apne aap ko Moseeqi ki awaaz se bachhane ki koshish karne ka kya hukm hai aur agar mauseeqi baj rahi ho to kya is ki wajah se bus ka safar naajaaiz hojaaega?
50:10
بس میں موسیقی سُننے سے بچنے کے لیے کیا طریقہ اختیار کیا جائے ؟نیز بس سے گانے بند کروانے کا اچھانسخہ
Bus mein Mauseeqi sunne se bachne ke lie kya tareeqa ikhtiyaar kya jaae? Neez bus se gaane band karwaane ka achha nuskha
50:37
ٹرانسپورٹروں کی مجلس
Transportoron ki Majlis
51:50
پیسنجر بھی اپنے ساتھ بیانات وغیرہ کی سی ڈیز وغیرہ رکھیں۔
Passenger bhi apne saath bayaanaat wagairah ki CDs wagairah rakhen.
52:34
بارہ ماہ کے مدنی قافلے کی ترغیب
Baara mah yani 12 Months ke Madani Qafile ki Targeeb
52:57
تحائف کی تقسیم
Tahaaif ki Taqseem
53:58
محمد امجد عطّاری (سردار آباد):حضور میری عرض یہ ہے کہ برائیلر کے گوشت کے متعلق مجھے پوچھنا ہے کہ ایک دن کے چوزے سے لیکر ایک ماہ کے اندر ایک ڈیڑھ کِلو کا ہوجاتا ہے اور غالبا امکان یہ ہے کہ جو خوراک ڈالی جاتی ہے وہ صحیح سے نہیں بنتی اور ان سے بہت ساری دل کی بیماریاں بھی ہوجاتی ہیں تو حضور سُوال یہ ہے کہ کیا اِس کا کھانا جائز ہے یا نہیں ہے؟
Muhammad Amjad Attari (Sardarabad) : Huzur meri arz yeh hai ke Briler ke gosht ke muta’aaliq mujhe poochhna hai ke aik din ke chooze se lekar aik maah yani one month ke andar aik dairh kilo ka hojaata hai aur gaaliban imkaan yeh hai ke jo khuraak daail jaati hai woh saheeh se nahin banti aur in se buhut saari dil ki beemaariyan bhi hojaati hein to Huzur suwaal yeh hai ke kya is ka khaana jaaiz hai ya nahin hai?
54:31
گیکوارکہاں پیدا ہوتا ہے؟
Geekuwaar kahaan paidah hota hai?
58:19
حکایت : فریج یا فریزر میں گیکُوار
Hikaayat : Fridge ya freezer mein Geekuwaar
1:00:20