19 Shabaan-ul-Muazzam 1437 hijri mutabiq 26 May 2016

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
دعوتِ اسلامی کے اجیروں کے مدنی پھول
Dawat-e-Islami ke Ajeeron ke Madani Phool
شب 19 شعبان المعظم 1437 ھ مطابق 26 مئی 2016ء
شب ِ جمعہ اور روزجمعہ سرکار صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم پر کثرت سے درود ِ پاک پڑھنے سے متعلق فرمانِ مصطفی
Shab-e-Jumua aur Roz-e-Jumua Sarkar صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم par kasrat se Drood-e-Pak parhne se muta’alliq farman-e-Mustafa
00:46
سوال : مسجد انتظامیہ جو نگرانوں سےبد ظنّ یابدگمان ہوتے ہیں انھیں اس بدگمانی اور بدظنی سے کس طرح بچایا جائے؟
Masjid Intizaamia jo Nigraanon se bad zunn ya bad gumaan hote hein unhen is bad gumaani aur bad zani se kis tarha bachaaya jae?
01:18
انتظامیہ پر تنقید سے بچنا
Intizaamiya par tanqeed se bachna
01:41
کیا صحنِ مسجد داخلِ مسجد ہوتا ہے؟
Kya sehn-e-masjid daakhil-e-masjid hota hai?
02:32
حکایت :مدنی قافلےمیں ایک مسجد میں قیام جہاں صحنِ مسجد کبوتروں کی بیٹ سے۔۔۔
Hikaayat : Madani Qafile mein aik masjid mein qiyaam jahan sehn-e-masjid kabootaron ki beet se …………….
02:34
نگرانِ شوری ٰکا سُوال : مکاتب کے اسلامی بھائی اپنی ذمّہ داری نباہنےکے بعد پورا ماہِ رمضانٖ فیضانِ مدینہ میں گزارسکتے ہیں؟
Nigran-e-Shoora ka suwal : Makaatib ke islami bhai apni zimmedaari nibhane ke baad poora mah-e-Ramazan Faizan-e-Madinah mein guzaarsakte hein?
05:22
کھا نےکے ٹائم پر آکر کھا کر چلاجانا
Khaane ke time par aakar kha kar chalaa jana
06:03
لنگر رضویہ سے کھانے کااجیر وں کا یہ عذر پیش کرنا کیسا کہ اس لیے کھاتے ہیں کہ ضائع نہ ہوجائے ، کھانا وافر مقدار میں ہوتا ہے اور بعض کی یہ بھی شکایت ملی ہے کہ وہ تھیلی میں بھر کر گھر لے جاتے ہیں؟
Langar-e-Razawiyya se khane ka ajeeron ka yeh uzr pesh karna kesa ke is lie khaate hein ke khana zaya na hojae, khana waafir miqdaar mein hota hai aur baaz ki yeh bhi shikaaayt mili hai ke woh theli mein bhar kar ghar le jaate hein?
07:14
بعض اوقات ایک جگہ کھانا تقسیم نہیں ہورہا ہوتا ، ۔۔۔
Baaz auqat aik jageh khana taqseem nahin horaha hota,……..
08:50
جمعرات کو اجتماع اڈینڈ نہ کرنا اور نہ ہی رات اعتکاف کرنا فقط کھانے کے وقت آکر کھاکر چلاجانا کیسا؟
Jumaarat yani thurday ko ijtima attend na karna aur na hi raat aetikaaf karna faqat khane ke waqt aakar khakar chalaa jana kesa?
10:51
مدنی قافلے میں شرکاء قافلے کے پیسے سے منگایا ہوا کھایا کیا مہمان کھا سکتا ہے یا شرکاءِقافلے کے علاوہ کوئی کھاسکتا ہے؟
Madani Qafile mein shuraka-e-Qafilah ke pese se mangaya hua khaana kya mehmaan kha sakta hai ya shuraka-e-Qailah ke ilaawa koi khasakta hai?
11:25
گلزارِحبیب میں جب اجتماع ہوتا تھا تو کیا باہر کھانا مِلتا تھا؟
Gulzaar-e-Habeeb mein jab ijtimaa hota tha to kya bahar khana miltaa tha?
12:13
سُوال : ہر نماز میں عالَمی مدنی مرکز بھرا ہوا ہو ، محسوس بھی ہو اِس کے لیے کچھ مدنی پھول ارشاد فرمادیجیے؟
Suwal : Har namaaz mein Aalami Madani Markaz bhara hua ho, mehsoos bhi ho is ke lie kuch Madani Phool irshad farmaadijie?
13:28
جماعت کے ساتھ نماز نہ پڑھنے کے بارے میں کیا حکم ہے؟
Jamaa’at ke saath namaaz na parhne ke bare mein kya hukm hai?
13:43
عالَمی مدنی مرکز فیضانِ مدینہ کے مکاتب میں کام کرنے والے کہیں اور جماعت کے لیے چلے جائیں ایسا کرنا کیسا؟
Aalami Madani Markaz Faizan-e-Madinah ke makaatib mein kaam karne wale kaheen aur jamaa’at ke lie chale jaaen aesa karna kesa?
13:56
سوال : اگر نطام درست کرنے میں دعوتِ اسلامی سے بد ظن ہوجانے کا ڈر مانع ہوجائے اس کا کوئی حل ارشاد فرمادیں؟
Suwal : Agar nizaam durust karne mein Dawat-e-Islami se bad zaan hone ka dar mane ho jaae is ka koi hal irrshad farmaaden?
14:08
خالی سائنگ کروانےاور اُصول پاس کروالینے سے کام چل سکتا ہے یا نہیں؟
Khali sign karwaane aur usool paas karwaalene se kaam chalsakta hai ya nahin?
15:57
بڑے ذمہ دار کا بے وقت جاکر چھاپے مارنا۔۔۔۔۔
Bare zimmedaar ka bewaqt jaa kar chape marna….
16:07
جو جماعت ترک کرنے کا عادی ہو اُس کا آئندہ اجارہ کریں ؟
Jo Jamaa’at tark karne ka aadi ho us ka aaindah ijaarah Karen?
17:22
بے نمازی کے عہدے پر نہ ہونے سے متعلق متعلق فرمانِ فاروقِ اعظم رضی اللہ تعالیٰ عنہ
Be namaazi ke uhde par na hone se muta’alliq Farman-e-Farooq-e-Azam رضی اللہ تعالیٰ عنہ
18:05
نماز میں کوتاہ پانے والے سے علم کی بات نہ لینا
Namaaz mein kotaah pane wale se ilm ki baat na lena
18:22
سوال : ایک شخص کا مثلا اجارہ 2 بجے ہے اور اجارے کے وقت سے دو منٹ پہلے اُسے استنجاء کی حاجت ہے
اب وہ پہلے حاضری لگالے پھر بعد میں استنجاء کے لیے جائے تو کیا اُسے کٹوتی کروانی ہوگی؟
Suwal :Aik shakhs ka masalan ijaarah 2 baje hai aur ijaare ke waqt se do(2)minutes pehle use istinjaa ki haajat hai ab woh pehle haziri lagaale phir baad mein istinjaa ke lie jaae to kya use katoti karwaani hogi?
18:44
اجارہ ٹائمنگ کے علاوہ وضو کرنےکی عادت نہیں لیکن اجارہ ٹائمنگ میں وہ وضو کرتا ہے ایسا کرنا کیسا؟
Ijaarah Timing ke ilaawa wuzu ki aadat nahin lekin ijaarah timing mein who wuzu karta hai aesa karna kesa?
20:40
سوال :کسی کو طبعی حاجت ہو مثلا پیٹ خراب ہوگیا اور بار بار استنجاء کی حاجت پڑھ رہی ہے اور ہر بار تقریبا 5 یا 10 منٹ لگ رہے ہوں تو تنخواہ کٹوانے سےمتعلق کیا حکم ہے؟
Suwal : kisi ko tab’ee haajat ho masalan pait kharaab hogaya aur baar baar istinja ki haajat parh rahi hai aur har bar taqreeban 5 ya 10 min lag rahe hon to tunkhuwa katwaane se muta’alliq kya hukm hai ?
21:26
کبھی کبھی کی کتنی مقدار ہے؟
Kabhi Kabhi ki kitni miqdaar hai?
22:01
سوال : اس طرح کرنا کیسا کہ اجارہ کا وقت ختم ہونے سے بیس منٹ پہلے اُٹھ کر استنجاء یا وضو سے فارغ ہوجانا پھر 5 منٹ پہلے اپنے کام پر بیٹھ جانا پھر وقت ختم ہونے پر گھر چلاجانا ، ایسا کرنا کیسا؟
Suwal : Is tarah karna kesa ke ijaarah ka waqt khatm hone se bees (yani 20 )minutes pehle uth kar istinja ya wuzu se faarig hojaana phir 5 minute pehle apne kaam par beth jaana phir waqt khutm hone par ghar chalaajana , aesa karna kesa?
22:36
امیرِ اہلِسنت دامت برکاتہم العالیہ کا فرمان : میری اس وقت دُکان لگی ہوئی ہے۔۔۔۔۔۔۔
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ka farmaan : Meri dukaan is waqt lagi hui hai ……
24:07
سوال :آئی ٹی ڈپارٹمنٹ میں وقت کے بعد بھی کام کی ذمہ داری کی وجہ سے کبھی آدھا گھنٹہ یا 2 گھنٹے بھی
اجارے کے وقت کے بعد کوئی دیتا ہو اور صبح اجارے کے وقت سے آدھےگھنٹے لیٹ آتاہو ، اجارے کے وقت کے بعد دیا ہوے آدھے گھنٹے سے لیٹ آئے ہوئے آدھے گھنٹے کی کٹوتی نہیں کرانی ہوگی؟
Suwal : IT Department mein waqtke baad bhi kaam ki zimmedaari ki wajah se kabhi aadha ghanta ya do(2) ghante bhi ijaare ke waqt ke baad koi deta ho aur subh ijaare ke waqt se aadhe ghante late aata ho, ijaare ke waqt ke baad diya hue aadhe ghante se late aae hue aadhe ghnate ki katoti karwaani hogi?
25:18
کتنے اسلامی بھائیوں کا روزانہ فیضان مدینہ آنا جانا ہے؟
Kitne Islami bhaion ka rozaana Faizan-e-Madinah aana jaana hai?
28:35
فیضان مدینہ کا دنیا میں ایک زیارت گاہ بنا ہونا
Faizan-e-Madinah ka dunya mein aik zyaarat gah banaa hona
29:07
اجیر اسلامی بھائی ماہِ رمضان کس طرح گزاریں؟
Ajeer islami bhai Mah-e-Ramazan kis tarha guzaaren?
30:10