8 Rabi-ul-Aakhir 1437 hijri Mutaabiq 18 junuary 2016

مدنی مذاکرہ
Madani muzakara
ہمزاد کی دوستی
Hamzaad ki Dosti
مدنی بہار : محمد اکرم عطاری کی نوافل پڑھتے ہوئے وفات
Madani Bahaar : Muhammad Akram Attari ki nawafil parrhte hue wafaat
07:04
سوال :کیا اچھے ماحول میں فوت ہونے پر یقین کے ساتھ کہہ سکتے ہیں کہ اس کا ایمان پر خاتمہ ہوا؟
Suwal : Kya achhe mahool mein faut hone par yaqeen ke saath keh sakte hein ke is ka eeman par khatima hua?

08:15
- مرتے وقت کلمہ پڑھنے والے کے بارےمیں کیا گمان رکھیں اوراُس کے بارے میں یہ الفاظ بولناکیسا کہ" ایمان پردنیا سے رخصت ہوگیا ، جنت میں چلاگیا۔"؟
Marte waqt kalima parhne wale ke bare mein kya guman rakhen aur us ke baare mein yeh alfaaz bolna kesa ke”eeman par dunya se rukhsat hogaya , jannat mein challa gaya“?
08:52
- بہت زیادہ نیک بندے کے بارے میں یقین کے ساتھ کہنا کیسا کہ" وہ ایمان پر دنیا سے گیا"؟
Buhut ziyada naik band eke bare mein yaqeen ke sath kehna kesa ke”woh eeman par duniya se gaya“?
09:48
مدنی گلدستہ : غوثِ اعظم رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ کے مزارِ مبارک سے آنے والی چادر اور امیر اہلسنت دامت برکاتہم العالیہ کے تاثرات
Madani Guldasta : Gos-e-Aazam رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ ke mazaar –e – Mubarak se aane waali chaadar aur Ameer-e-ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ke Tasuraat.
10:58
- یہ عقیدہ کہ " نبی سے نبوت چھن سکتی ہے"رکھنے والے کے بارے میں کیا حکم ہے اور کیا نبوت کا زوال محال ( یعنی ناممکن )ہے اور کیا ولایت چھن سکتی ہے؟
Yeh Aqeeda ke ”Nabi se Nubuwwat chin saktee hai“ rakhne wala ke bare mein kya hukm hai? Aur kya nubuwwat ka zawaal Muhaal ( yaani namumkin ) hai aur kya wilaayat chhin sakti hai?
10:30
سوال : مدنی منیوں کو گھر پر مدنی برقع پہننا کیسا؟
Suwaal : Madani Munniyon ko ghar par Madani Burqaa pehanna kesa?
11:58
سوال :بچے کو اینجل "" angel یعنی فرشتہ یا اینجلس angeles کہنا کیسا؟
Suwaal : Bacche ko ”angel “ yaani ”firishta“ ya ”angeless“ kehna kesa?
12:57
- غیر مسلم کس معنی میں بے عقل ہیں ؟
Gair muslim kis mana mein Beaql hein?
15:17
سوال :امیراہلسنت کے مخصوص ڈزائن design والے نیلے یعنی ( blue) تکیے میں کیا حکمت ہے؟
Suwal : Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ke makhsoos design wale neele ( yaani blue ) takye mein kya hikmat hai?
16:24
ضمنی موضوع
Zimni mozu
سر کے نیچے اور گود میں مزارِ غوثِ اعظم رضی اللہ تعالیٰ عنہ کے نقش والا تکیہ رکھنا کیسا؟
Sur ke neeche aur god mein Mazaar-e-Gos-e-Aazam رضی اللہ تعالیٰ عنہ ke naqsh waala takyaa rakhna kesa?
19:22
-سر کے نیچے غوثیہ رنگ کا تکیہ رکھنا کیسا؟
Sar ke neeche Gausia rang ka takia rakhna kesa?
19:37
سوال : عمامے اور پاجامے کا تکیہ بناناکیسا؟
Suwal : Emaame aur pajame ka takya banana kesa?
19:57
ضمنی موضوع
Zimni Mozu
ایسا تکیہ جس میں سبز رنگ ، غوثِ اعظم علیہ رحمۃ اللہ الاکرم کے مزار کا اور اعلیٰ حضرت علیہ رحمۃ اللہ الاکرم کے مزار کا رنگ ، یعنی تینوں رنگ ہوں ایسا تکیہ استعمال کرنا کیسا؟
Aese takya jis mein sabz rang , Ghaus-e-Aazam علیہ رحمۃ اللہ الاکرم ke mazar ka ,aur Aa’laa Hazrat علیہ رحمۃ اللہ الاکرم ke mazar ka rang , yani teenon(3) rang hon aesa takya istemal karna kesa?
22:11
- بارش کے وقت پڑھا جانے والا درود شریف بارش کے علاوہ پڑھنا کیسا؟
Barish ke waqt parha jane wala Drood Shareef barish ke ilaawa parhna kesa?
23:27
بارش کے وقت پڑھا جانے والا درود شریف
Barish ke waqt parha jane wala Drood Shareef
22:39
- بارش کے وقت پڑھے جانے والے درود شریف کا " بارش کا درود شریف " نام رکھنا کیسا؟
Barish ke waqt parrhe jaane wale drood shareef ka ”Baarish ka drood shareef “ naam rakhna kesa?
22:39
بارش کی دعا
Baarish ki dua
23:57
ایک اسلامی بھائی کا مدنی مشورہ : ہفتہ وار اجتماع میں جگہ کم پڑنے کی وجہ سے فیضانِ مدینہ کا رقبہ مزید بڑھانا چاہیے۔
Aik Islami Bhai ka Madani Mushwara : Haftaa War Ijtimaa mein jaga kum parhne ki wajah se Faizan-e-Madina ka Raqaba mazeed barrhana chahie.
24:50
- مسجد کو بیچنا کیسا؟
Masjid ko bechna kesa?
26:55

سوال : جنات غیبی باتیں کیسے بتاتے ہیں؟
Suwal : Jinnat Gebi Baten kese batate hein?
27:36

ضمنی موضوع
Zimni Mozu
- جنات سے آئندہ کی خبر پوچھنا کیسا اور جنات کے علمِ غیب رکھنے کا نظریہ رکھنے والے کے بارے میں کیا حکم ہے؟
Jinnat se ainda ki Khabar poochhna kesa aur jinnat ke ilm-e-gaib rakhne ka nazarya rakhne wale ke baare mein kya hukm hai?
27:48
- انبیاء کرام علیہم الصلوۃ والسلام کی حیات کے بارے میں اہلسنت کاکیا عقیدہ ہے؟ اورکیا مٹی ان کے جسموں کو کھا سکتی ہے؟
Ambiya-e-Kiram علیہم الصلوۃ والسلام ki haayat ke baare mein AhleSunnat ka kya aqeeda hai?aur kya mitti un ke jismon ko kha sakti hai?
28:59
- کیا جِنّات کو غیب کا علم ہوتا ہے؟
Kya jinnat ko gaib ka ilm hota hai?
32:26
- کیا اللہ کے نیک بندے غیب کی باتیں بتاتے ہیں؟
Kya Allah ke naik bande gaib ki Khabren batate hein?
34:02
سوالاتِ غوثیہ
Suwalat-e-Gausia
35:06
امیرِاہلسنت دامت برکاتہم العالیہ کا عام اسلامی بھائیوں سے سوال : غوثِ پاک رضی ا للہ تعالیٰ عنہ کو اپنی ولایت کا علم کتنی عمر میں ہوا؟
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ka aam islami bhaiyon se suwaal : Gaus-e-Pak رضی ا للہ تعالیٰ عنہ ko apni wilayat ka ilm kitni Umar mein hua?
36:01
امیرِ اہلسنت دامت برکاتہم العالیہ کا دینی طلباء سے سوال : جب غوثِ اعظم رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے فرمایا تھا کہ میرا یہ قدم ہر ولی اللہ کی گردن پر ہے ، خواجہ معین الدین چشتی اجمیری علیہ الرحمۃ نے کیا جواب دیا؟
- "رضی اللہ عنہ " پڑھتے وقت "ض" ادا کریں یا "ظ" یا " د" ؟
"رضی اللہ عنہ " parhte waqt ” ض “ ada karen ya ,” ظ “ya " د" ?
38:06
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ kaa deeni Talaba se suwal : Jub Gaus-e-Azam رضی اللہ تعالیٰ عنہ ne farmaya tha ke mera yeh qadam hur waliyullah ki gardun par hai , Khuwaja Mueen-ud-Deen Chishti Ajmeri علیہ الرحمۃ ne kya jawaab dya tha?
38:46
(دعا) گویا اُس نے شبِ قدر حاصل کرلی۔
(Dua) Goyaa Us ne Shab-e-Qadr Hasil karli.
42:00
اختتام مجلس کے وقت پڑھی جانے والی دعا
Ikhtitam-e-Majlis ke waqt Parhi jane wali Dua
43:24
سلام "سلطانِ اولیاء کو ہمارا سلام ہو"
Salam “ Sultan-e-Aulia ko hamara salam ho. “
44:30
مدنی مذاکرہ کے مدنی پھول
Madani Muzakare ke Madani Phool
- ہر جمعرات کو پابندی سے اجتماع میں شرکت فرمایا کریں۔
Hur Jum-e-raat ko pabandi se Ijtima mein shirkat farmaya karen.
01:58
- دعا ، وغیرہ یاد کرنے کا ایک طریقہ یہ ہے کہ اسے گھر میں نمایاں جگہ پر لگادیجیے اور پڑھتے رہیے۔
Dua wagera yaad karne ka aik tareeqa yeh hai ke use ghar mein numayaan jagah par lutkadijie aur parrhte rahie.
04:12
- دعا صفحہ پر لکھ کر چسپاں نہ کیجیے کہ اُتارنے کی صورت میں صفحہ ) یعنی page (پھٹ جائے گا۔
Dua Safhe par likh kar chaspa na kijie ke utaarne ki soorat mein safha ( yani page ) phat jae ga.
05:12
- فوت شدہ کے نام سے پہلے لفظ "مرحوم" دعا کے معنیٰ میں ہے " یعنی وہ اللہ کی رحمت کو پہنچے"۔
Faut shuda ke naam se pehle lafz”marhoom“dua ke maana mein he yaani” Woh Allah ki Rahmat ko puhunche “
10:02
- مدنی منیوں کو مدنی برقع پہننا چاہیے تاکہ شروع سے عادت پڑے۔
Madani Munniyon ko Madani Burqaa pehanna chahie taake shuroo se sadat parhe.
12:20
-انسان کو فرشتہ کہنےکی صورتیں ہیں، بعض اوقات انسان فرشتے سے افضل ہوتا ہے۔
Insan ko firishta kehne ki Sooraten hein , baad auqat insan firishte se afzal hota hai.
13:17
- نیک ، پرہیز گار لوگ عام فرشتوں سے افضل ہیں۔
Naik , parhez gar log aam firishton se afzal hain.
13:43
- فرشتوں میں عقل ہے لیکن شہوت (یعنی خواہش ) نہیں ہے اور جانورمیں عقل نہیں مگر خواہش ہے اور انسان میں عقل بھی ہے اور خواہش بھی ہے ، انسان خواہشات کی پیروی کرے گا تو جانور وں سے بدتر ہو جائے گا۔
Firishton mein aql hai lekin shahwat ( yaani Khuwahish ) nahin hai aur Janwar mein aql nahin magar Khuwahish hai
14:07
- جس نے عقل کو استعمال کرتے ہوئے خواہشات پر قابو پالیا ، شیطان پر غلبہ حاصل کرلیا ،وہ متقی اور پرہیزگار فرشتے سے افضل ہے۔
Jis ne aql ko istemal karte hoe Khuwaahishat par qaboo paliya , Shetaan par galaba Haasil karliya , who muttaqi aur parhezgar firishte se afzal hai.
15:45
- "تکیہ" کا معنی " ٹیک لگاناہے"۔
”Takya“ ka maana” Taik lagana hai“.
20:54
- امیراہلسنت دامت برکاتہم العالیہ فرماتے ہیں کہ مکتبہ المدینہ " میں میرا ایک روپیہ کا نفع ( یعنی فائدہ ) نہیں ہے۔
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ farmate hein ke”Maktaba-tul-Madina mein mera aik rupey ka naf’aa ( yani faaida ) nahin hai“.
21:32
- دعوتِ اسلامی ہماری ، مکتبہ المدینہ ہمارا اور دعوتِ اسلامی کے سارے شعبے ہمارے ہیں۔
Dawat-e-Islami hamari , Makatab-tul-Madina hamara aur Dawat-e-Islami ke sare Shube hamare hein .
22:04
- برستی بارش میں دعا قبول ہوتی ہے۔
Barasti Barish mein dua qabool hoti hai.
23:50
- جب بچہ پیدا ہوتا ہے تو اُس کے ساتھ ایک شیطان اور ایک فرشتہ پیدا ہوتا ہے، شیطان کوفارسی میں " ہمزاد" کہتے ہیں۔
Jub bachcha peda hota hai ke us ke sath aik shetaan aur aik firishta peda hota hai, Shetan ko Hamzad kehte hein.
30:20
- حقیقت میں ساری کائنات کا نظام رب کریم کے ہاتھ میں ہے۔
Haqeeqat mein sari kainaat ka nizam Rabb-e-Kareem ke hath mein hai.
34:27
- حضور غوثِ اعظم رضی اللہ عنہ کو دس سال کی عمر میں اپنی ولایت کا علم ہوا۔
Huzoor Gaus-e-Aazam رضی اللہ عنہ ko dus(10) saal ki umar mein apni wilayat ka ilm hua.
36:34

-جب غوثِ اعظم رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے فرمایا تھا "قدمی ھذہ علیٰ راس کل ولی اللہ " یعنی " میرا یہ قدم ہر ولی اللہ کی گردن پر ہے " خواجہ صاحب نے جواب دیا " لا بل قدماک علی راسی و عینی " یعنی " نہ صرف گردن بلکہ آپ کے دونوں قدم میرے سر اور آنکھوں پر ہیں"۔
Jab Gaus –e-Aazam رضی اللہ تعالیٰ عنہne farmaya tha " قدمی ھذہ علیٰ راس کل ولی اللہ " yani “ Mera yeh Qadam har waliyullah ki gardan par hai “ Khuwaja Sahib ne jawab diya” " لا بل قدماک علی راسی و عینی " yaani “ naa sirf gardan balke aapke donon qadam mere sar aur aankhon par hein .
39:41