Baa’d Asr 13 Ramazan-ul-Mubaarak 1437 hijri Mutaabiq 19 June 2016

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
امیر و غریب کی عِزَّت
Ameer o Ghareeb ki Izzat
بعد عصر 13 رَمَضان المُبارک 1437ھ مطابق 19 جُون 2016 ء
درودِ پاک کی فضیلت
Drood-e-Pak ki Fazeelat
01:16
یہ مَدَنی مُذاکرہ کب ہُوا؟
Yeh Madani Muzakra kab hua?
01:46
مدنی مُنّا : نام : میکائیل ظفر اِقبال:مدرسۃا لمدینہ یو کے :انگریزی زبان میں سُوا ل جسکا اردو ترجمہ ہے : میرے کپڑے سب سے اچھے ہوتے ہیں ، میں پڑھائی میں سب سے آگے ہو ں تو کیا کوئی اور بھی مجھ سے اچھا ہوسکتا ہے؟
Madani Munna : Name : Meekaaeel Zafar Iqbal:
02:31
دوسرے کوحقیر جانتے ہوئے خود کو اچھا سمجھنا کیسا؟
Doosre ko Haqeer Jaante hue Khud ko Achha Samajhna kesa?
03:12
خودپسندی کیا ہے؟
Khud Pasandi Kya hai?
04:29
حضرت سیدنا مُطَرِّف رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ فرماتے ہیں:"میں رات بھر عِبادت کروں اور صُبح خود پسندی میں پڑوں یعنی یہ سمجھوں کہ میں تو بڑا نیک آدَمی ہوں اس سے بِہتر یہی ہے کہ رات سویا رہوں اور صبح رات کی عِبادت سے محرومی پر افسوس کروں۔"ان کے فرمان میں عبادت سے کون سی عبادت مراد ہے فرض یا نفل؟
Hazrat-e-Sayyiduna Mutarrif رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ farmaate hein:”Main Raat bhar Ebaadat karon aur Subh Khudpasandi mein paroon yaa’ni Samjhoon ke main to bara naik Aadami hoon is se behter yehi hai ke Raat soya Rahoon aur Subh Raat yaa’ni Night ki Ebaadat se Mahroomi par afsos karoon“ In ke Farmaan mein Ebaadat se kon si Ebaadat muraad hai Farz ya Nafl?
05:00
کالر : مَدَنی مُنِّی سکینہ :گھرمیں ہمارے پسندکی ڈش نہ بنے تو ہمیں غُصّہ آجاتا ہے تو ہم اپنے چھوٹے بہن بھائی کے کِھلونے توڑ کر غُصّہ اُتار لیں؟
Caller : Madani Munni Sakeenah :Ghar mein humaare pasand ki Dish na bane to humen gussah aajaata hai to Hum apne chhote behan Bhai ke khilone tor kar gussah utaar len?
07:01
سُوال:صدیقیوں کے پاؤوں کے انگوٹھےکے اندر نِشان ہوتا ہے ،اسکے بارےمیں کُچھ اِرشاد کردیجیے گا؟
Suwal :Siddiquon ke paaoon ke angoothe ke andar nishaan hota hai , is ke baare mein kuchh irshaad kardijiega?
08:26
صِدِّیقِی کِسے کہتے ہیں؟
Siddiqui kise kehte hein?
08:33
غارِ ثور کا منظر
Gaar-e-Saur ka Manzar
10:22
سُوال : (مفتی حسّان صاحِب ):اگر کسی صِدیقی کو سانپ نے ڈس لیا ، اُس کا اثر بھی ہوگیا تو اب کیا ہم اُس کے نسب پر شک و شُبہ کرنے لگیں گے ، طعن و تشنیع کرنا کیا دُرُست ہوجائے گا یا نہیں؟
Suwal)Mufti Hassaan Sahib) :Agar Kisi Siddiqui ko saanp ne Das liya , Us ka Asar bhi hogaya to ab kya hum us ke nasab par shak o shuba karne lagen ge , Taa’n o tashnee’ karna kya durust hojaaega ya nahin?
11:36
مسلمان پر بدگُمانی کا حکم
Musalmaan par Budgumaani ka Hukm
12:02
سَیِّد وں کے بارے میں مشہور تھا کہ " سَیِّد آگ میں ہاتھ ڈالے گا تو ہاتھ نہیں جلے گا"
Sayyidon ke baare mein mashhoor tha ke ”Sayyid Aag yaa’ni fire mein haath yaa’ni hand daale ga to haath yaa’ni hand nahin jalega“
12:41
سُوال (باب المدینہ کراچی )یہ وسوسے کیوں آتے ہیں اور اِن کا کیا عِلاج ہے؟
Suwaal(Bab-ul-Madinah Karachi)Yeh waswase kyun aate hein aur in ka kya Ilaaj hai?
13:43
یہ کہنا کیسا کہ "اِس کو بولنےسے کیا فائدہ ، یہ تو نماز پڑھتا ہی نہیں ہے"؟
Yeh kehna kesa ke ”Is ko bolne se Kya Faaidah yaa’ni kya benefit , yeh to Namaaz parhta hi nahin hai“?
14:41
اگر دل نہ لگے تو عِبادت کرنے کا ثواب مِلے گا یا نہیں؟
Agar Dil Lage na Lage to Ibaadat karne ka Sawaab milega ya Nahin?
15:38
شیطان کے وسوسوں کے عِلاج
Shaitaan ke waswason ke Ilaaj
16:34
لاحول شریف کے معنی
لاحول Shareef ke Maa’na
18:42
سُوال: لوگوں میں عام زبان استعمال کی جاتی ہے کہ اگر تو نے نماز نہیں پڑھی تو کافر ہوگیا ،روزہ نہیں رکھا تو کافِر ہوگیا ، پانی نہیں پلایا تو کافِر ہوگیا ،اپنے مُسلمان بھائی کو ایسا کہنا کیسا؟ برائے کرم اِصلاح فرمادیں؟
Suwaal : Logon mein Aam zabaan istai’maal ki jaati hai ke Agar tu ne Namaaz nahin parhi to kaafir hogaya , Rozah nahin rakha to Kaafir hogaya , Paani nahin pilaaya to kaafir hogaya , apne musalmaan bhai ko aesa kehna kesa? Baraae Karam Islaah Farmaaden?
19:19
جو کافر نہ ہو اُ س کو کافر کہنا کیسا؟
Jo Kaafir na ho us ko kaafir kehna kesa?
19:32
سُوال : جو کسی مالدار سے اُس کے مالدار ہونےکی وجہ سے اُس کے امیر ہونےکی وجہ سے اُس کی عِزَّت کرے اور کِسی غریب کی غُربت کی وجہ سے توہین کرے توا یسا شخص ملعون ہے ، اِس بارے میں آپ کیا اِرشاد فرماتے ہیں؟
Suwaal :Ko kisi maaldaar se us ke maaldaar hone ki wajah se us ke ameer hone ki wajah se us ki izzat kare aur kisi Ghareeb ki gurbat ki wajah se tauheen kare to aesa shakhs Mal’oon hai ,is baare mein aap kya irshaad farmaate hein?
20:32
مالِ دُنیا کے لیے تواضع کرنا کیسا؟
Maal-e-Dunya ke lie tawaazu’ karna kesa?
22:00
فقرا مالداروں کے مقابلے میں 500 برس پہلے جنت میں داخل ہوجائیں گے) مفہومِ حدیث (: یہاں "فقرا" سے کون سے فقراء مُراد ہیں؟
Fuqara Maaldaaron ke Muqaablon mein 500 baras yani 500 years pehle yaa’I before jaanat mein daakhil hojaaenge (Mafhoom-e-Hadees Shareef):Yahaan ”Fuqara“ se kon se Fuqara muraad hein?
23:43
اگر غریب غُربت کی شِکایت کرے تو کیا حکم ہے؟
Agar Ghareeb Ghurbat ki shikaayat kare to kya Hukm hai?
24:58
اگرکوئی غریب کہتاہے میری غُربت ہے مکان مجھے عمد ہ مِل جائے ، کِرائے کے مکان میں بس یار ! آمدنی کم ہے پڑا ہوں کوئی اپنی اونر شِپ ہوجاتی ، اِ سطرح کی باتیں کرنا کیسا؟
Agar koi Ghareeb kehta hai Meri Ghurbat hai makaan yaa’ni house mujhe Umdah mil jaae , kiraae yaa’ni rent ke makaan yaa’ni house mein bas yaar! Amadni kam hai para hoon koi apni Ownership hojaati , is tarha ki baaten karna kesa?
25:13
کیا لوح ِ قُرآنی یا آپ کا لِکھا ہوا کوئی ایسا تعویذ ہے جِسے موبائل میں محفوظ کرنے سے موبائل کی حفاظت ہوسکے ؟
Kya Loh-e-Qurani ya Aap ka likha hua koi aesa Taa’weez hai jise mobile mein mahfooz karne se Mobile ki Hifaazat hosake?
25:51
"یا جلیل" دس بار پڑھ پر اپنی چیز پر دم کرنےکی بَرَکت

"یا جلیل" Das baar yaa’ni times parh kar apni cheez par dam karne ki barakat
26:00
اگر وظیفہ پڑھ کر دم کرنے کے باوجود موبائل چوری ہوجائے تو؟
Agar wazeefah aprh kar dam karne ke bawujood mobile chori hojaae to ?
26:24
کیا آپ اس کی تردید کرتے ہیں کہ آپ کا ایسا کوئی تعویذ نہیں ہے جو موبائل کے لیے ہوجائے؟
Kya Aap is ki tardeed karte hein ke Aap ka aesa koi taa’weez nahin hai jo Mobile ke lie hojaae?
27:18
نقشہءِ ہر کارہ
Naqsha-e-Har Karah
27:25
امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کی زبانی 3 دن کے مدنی قافلے اور 12 روزہ یعنی 12 دن کا اِصلاح ِ اعمال کورس کی ترغیب
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki Zabaani 3 Din yaa’ni 3 Days ke Madani Qafile aur 12 Rozah yaa’ni 12 din yaa’ni 12 Days ka Islaah-e-Aa’maal Course karne ki Targeeb
28:37
مدنی بہار : نقشہءِ ہر کارہ کا تعویذ
Madani Bahaar : Naqsha-e-Har karah ka Taa’weez
29:30
سُوال (نگرانِ شوریٰ ):اس میں ناظرین کو تشویش نہیں ہوتی ہوگی یہ تعویذ ، موبائل ،نقش ، علمِ ابجد کیا کیا لے کے بیٹھے ہیں یہ، ایک نیا ذہن ہے ان کو مطمئن کریں نا؟
Suwal (Nigraan-e-Shoora ):Is mein Naazreen ko Tashweesh nahin hoti hogi yeh taa’weez , Mobile , Naqsh , Ilm-e-Abjad kya kya leke bethe hein yeh , aik naya zehn hai in ko mutmain Karen na ?
31:03
ہر بات ہر ایک کے سمجھ میں آجائے یہ مُمکِن ہی نہیں ہے۔
Har baat har aik ke samajh mein aajaae yeh mumkin hi nahin hai .
31:32
سُوال :ایک شخص کے ہاتھ کی 6 اُنگلیاں ہیں ، سب اِس کا مذاق اُڑاتے ہیں ، نام بِگاڑتے ہیں کیا حکم ہے؟
Suwal : Aik Shakhs ke haath yaa’ni hand ki 6 ungliyaan yaa’ni 6 Fingers hein , Sab ka Mazaaq uraate hein , naam bigaarte hein kya Hukm hai?
32:01
جو لکھا ہوا مِلا ہے وہ نگرانِ شوری سَلَّمَہُ اللہُ پڑھ رہے ہیں:بچّے تو بچّے بڑے بھی ہاتھ پر پین سے لِکھتے رہتے ہیں ، کیا حُکم ہے؟
Jo Likha hua mila hai Woh Nigraan-e-Shoora سَلَّمَہُ اللہُ parh rahe hein :Bache to Bache bare bhi haath par pen se likhte rehte hein ,Kya Hukm hai ?
32:39
گُدوانایا ٹیٹو کرنے کا حکم
Gudwaana ya Tatoo karne ka Hukm
33:12
جس نے ٹیٹو کروالیا کیا آپریشن کے ذریعے اِس کو صاف کروانا ضروری ہے؟
Jis ne taatoo karwaaliya Opretion ke zaree’e is ka saafkarwaana zaroori hai?
33:26
اگر سرجن نے آپریشن کیا اور مریض مرگیا تو کیا سرجن گُنہگار ہوگا؟
Agar Surgen ne opretion kya aur Mareez margaya to kya Surgeon gunahgaar hoga?
33:46
مفتی سے مسئلہ بتانے میں غَلطی ہوگئی تو کیا حُکم ہے؟
Mufti se Mas’alah bataane mein Galati hogai to kya Hukm hai?
35:34