Baa’d Namaaz-e-Asr 15 Ramazan-ul-Mubaarak 1436 Hijri

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
مکڑی کے جالے
Makri ke Jaalay
بعد نمازِ عصر 15 رمضان المبارک 1436 ھ
درود شریف کی فضیلت
01:24
اچھی اچھی نیتیں
Achhi Achhi Niyyaten
01:49
(غُلامِ سرور عطّاری ، ہند کے شہر اِندور سے عرض ):سُوال:ہجرت کے سفر میں سرکار صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم اور صدیقِ اکبر رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے غارِ ثو ر کو شرف بخشا تھا اور غارِ ثور کا مکڑی نے جالا بنایا تھا اور ۔۔۔اور وہاں پر کبوتر کو بھی مارنا حرام قرار دیا ہے اورتنگدستی کے اسباب میں لکھا ہے ، جس گھرمیں جس دُکا ن میں مکڑی کا جالاہوتا ہے اگر نہیں صاف کریں تو تنگدستی آتی ہے جب کہ آپ صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم کے دُشمن آپ صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم کے پیچھے لگے تھے اُس وقت مکڑی نے جالا بنایا تھا اور مکڑی کا جالا ایک عاشقِ رسول کا گھر ہے ،کیا عاشقِ رسول کا گھر توڑنا جائز ہے ؟جواب ارشاد فرمائیے ؟
(Ghulam-e-Sarwar Attari , Hind ke Sheher yaa’ni City Indor se Arz):Suwal : Hijrat ke Safar mein Sarkar صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم aur Siddidue-Akbar رضی اللہ تعالیٰ عنہ ne Gaar-e-Saur ko Sharaf bakhsha tha aur Gaar-e-Saur ka Makri ne jaala banaaya tha aur…….. aur wahaan par kabootar ko bhi maarna haram qaraar diya hai aur tangdasti ke asbaab mein likha hai , jis ghar mein Jis Dukaan yani Shop mein Makri ka Jaalah hota hai agar inhen nahin saaf Karen to tangdasti aati hai jab ke Aap صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم ke Dushman Aap صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم ke peeche lage the us waqt makri ne jaala banaaya tha aur makri ka jaalah aik Aashiq-e-Rasool ka ghar hai , kya Aashiq-e-Rasool ka ghar torna jaaiz hai , Jawaab irshaad farmaaie?
03:27
حدودِ حرم میں شِکار کرنا کیسا؟
Hudood-e-Haram mein shikaar karna kesa?
05:10
صفائی
Safaai
07:14
انسان کو "آدمی " کیوں کہتے ہیں؟
Insaan ko ”Aadami“ kyun kehte hein?
07:48
اپنے آپ کو بعض سائنسدان " بندر کی اولاد " کہتے ہیں۔
Apne aap ko baa’z Science daan ”Bandar ki Aulaad“ kehte hein.
08:54
کبوتر کا گھونسلہ ہٹانا کیسا؟
Kabootar ka ghonsla hataana kesa?
09:33
"مکڑی کو مارنا "الگ چیز ہے اور " مکڑی کے جالے کو ہٹانا "الگ چیز ہے۔
”Makri ko maarna“ alag cheez hai aur ”Makri ke jaale ko hataana“ alag cheez hai.
10:00
مکڑی کو مارنا کیسا؟
Makri ko maarna kesa?
10:08
مکڑی کان پر ہو اورکوئی کان کو کُھجادے تو ۔۔۔۔۔۔؟
Makri kaan par ho aur koi kaan khujaade to………..?
11:00
دُنیا میں پہلا قتل کس نے کیا ؟
Dunya mein pehla qatal kis ne kiya?
11:42
نادر شاہ ، سُوال :کوئی شخص چار رکعتیں سُنتیں ادا کررہا ہے ، دو رکعت پر اُس نے سلام پھیردیا ، اب دوسرا سلام پھیرتے ہی اُسے یاد آیا تو ایسی صورت میں کیا کرے؟
Naadir Shah : Suwaal : Koi shakhs chaar(4) rak’aten sunnaten ada kar raha hai , Do(2) rak’at par us ne Salam phairdiya , ab doosra Salam pherte hi use Yaad aaya to aesi soorat mein kya kare?
12:23
عصر اور عشاء کے فرض سے پہلے جو رکعت سُنّتیں ہوتی ہیں وہ سُنّت مؤکدہ ہوتی ہیں یا غیر مؤکّدہ ،اور اگر کسی نے اُن سُنتوں میں دو رکعت پر سلام پھیردیا تو ۔۔۔۔؟
Asr aur Isha ke farz se pehle jo rak’at sunnaten faut hoti hein woh sunnat-e-Mo’akkadah hoti hein ya Gair mo’akkadah aur agar kisi ne un sunnaton mein do Rak’at par Salam pherdiya to …………?
13:17
سُوال(مبارک عطّاری ، بنگلہ دیش ، حسینی کابینہ ):میرا نفس کبھی کبھی مجھے دین کے بارے میں وسوسوں میں ڈالتا ہے تو مَیں اُس سے کہتا ہوں : تو چُپ کر ، تیرے لیے مجھے جہنم میں جانا پڑے گا؟ایسا کہناکیسا ہے؟پیارے باپا جان ! میرے لیے مغفرت کی دُعا کردیجیے گا؟
Suwal (Mubarak Attari , Bangladesh , Hussaini Kabeenah): Mera nafs kabhi kabhi deen ke baare mien waswase daalta hai to main kehta hoon : Tu Chup kar , tere lie mujhe jahannum mein Jaana parega? Aesa kehna kesa hai ? Pyaare Baapa Jaan! Mere lie magfirat ki Dua kardeejie ga?
14:05
وسوسوں کے بعض عِلاج
Waswason ke baa’z Ilaaj
15:05
مکتبۃ المدینہ کا مطبوعہ رِسالہ "وسوسے اور ان کا عِلاج " حاصل کیجیے ، جنھوں نے نہیں پڑھا پڑھ لیں ، کئی زبانوں میں اِس کے ترجمے بھی ہوئے ہیں۔
Maktabat-ul-Madinah ka matboo’a Risaalah ”Waswase aur un ka Ilaaj“ Haasil kijie , Jinhon ne nahin parha parh len , kaeen zabaanon mein is ke tarjame bhi hue hein.
15:58
گُناہ ِ کبیرہ سے توبہ
Gunaah-e-Kabeerah se Tauba
17:30
بِلا اِجازتِ شرعی کسی کو ڈرانے والی نظر سے دیکھنا کیسا؟
Bila Ijaazat-e-Shar’ee kisi ko Daraane wali nazar se dekhna kesa?
19:14
کسی کوا یذا دی تو؟
Kisi ko Eeza di to ?
21:38
باب الاِسلام سندھ کے شہر کشمور سے کال:ہم سگریٹ پینے والے کے ساتھ بیٹھتے ہیں ،اس سے ہمارا روزہ ہوتاہے یانہیں؟
Bab-ul-Islam Sindh ke sheher Kashmor se Call: Hum cigerrate peene waale ke saath beth te hein ,is se humaara rozah hota hai ya nahin?
22:07
سُوال (نِگرانِ شوریٰ ): جو لوگ رمضان میں سگریٹ پھونکتے ہیں ، اُن کا یہ فعل بے باکی ہے یا کیا ، آپ ایسے لوگوں کے بارے میں کیا فرماتے ہیں؟
Suwal (Nigraan-e-Shoora):jo Log Ramazan mein cigerrate phoonkte hein , un ka yeh fail be baaki hai ya kiya , Aap aese logon ke baare mein kya farmaate hein?
22:50
اگر کِسی کا روزہ ٹوٹ گیا اور اُس کا قُصور نہیں تھا ، کیا اُس پر اُس روزہ کی قضاء اور سارا دن روزہ دار کی طرح گُزارنا واجب ہے؟
Agar kisi ka rozah toot gaya aur us ka qusoor nahin tha , kya us par us rozah ki qaza aur saara din rozah daar ki tarha guzaarna wajib hai?
24:34
محمد ابراہیم عطّاری ، عرب شریف ، جِدّہ وادی ءِ عطّار سے آیا ہوں ،سُوال : کیا بیماری کے اِظہار میں بھی جھوٹ کی صورتیں بنتی ہیں؟
Muhammad Ibraheem Attari , Arab Shareef , Jiddah Wadi-e-Attar se aaya hoon, Suwaal: Kya beemaari ke izhaar mein bhi jhoot ki sooraten banti hein?
26:31
جھوٹ کیا ہے ؟اگر کوئی بات سچ کا اُلٹ نہ ہو تو وہ جھوٹ ہے یا نہیں؟
Jhoot kya hai? Agar koi baat such ka ulat na ho to woh jhoot hai ya nahin?
26:53
ڈاکٹر نے کہا: پرہیزی کرنا برابر ، جواب میں "ہاں " کہنا کیا جُھوٹ بھی ہوسکتا ہے؟
Doctor ne Kaha : Parhaizi karna baraabar, Jawaab mein ”Haan“ kehna kya jhoot mein hosakta hai?
27:10
ڈاکٹر طرح طرح کی تاکیدیں کرتا ہے ، یہ مت کھانا ، یہ مت پینا،یہاں مت سونا ، گناہ سے کس طرح بچیں؟
Doctor tarha tarha ki takeeden karta hai , yeh mat khaana , yeh mat peena , yahaan mat sona , Gunah se kis tarah bachen?
30:12
حکایت :امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کو ایک مرتبہ کان میں درد تھا ، ڈاکٹر نے کہا تھا ،کان میں تِنکا نہیں ڈالنا ، امیر اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ جھوٹ سے کس طرح بچے؟
Hikaayat :Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ko aik martabah kaan yaa’ni ear mein dard tha, Doctor ne kaha tha , Kaan mein tinka nahin daalna , Ameer-e-AhleSunnat دامت برکاتہم العالیہ jhoot se kis tarha Bache?
30:31
یہ کہنا کیسا کہ " میں فُل پرہیزی کر رہا ہوں"؟
Yeh kehna kesa ke ”Main Full parhaizi kar raha hoon“?
31:46
گلے شکوےکے انبار لگانے کے بعد یہ کہنا کیسا کہ " مِیں نے صبرکا دامن ہاتھ سے نہیں چھوڑا"؟
Gile Shikwe ke anbaar lagaane ke baa’d yeh kehna kesa ke”Main ne Sabr ka Daaman haath se nahin chhora“ ?
33:21
مجلِس کے اختتام کی دُعا
Majlis ke Ikhtitaam ki Dua
35:48
دعوتِ اسلامی کے بارے میں تاثّرات
Da’wat-e-Islaami ke baare mein ta’assuraat
36:28