Night 17 Ramazan 1436 hijri 4 July 2015

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
ڈرائیور اور مسافر نماز ضائع نہ کریں
Driver aur Musafir Namaz Zaya Na Karen
شب 17 رمضان 1436 ھ4 جولائی 2015ء
Night 17 Ramazan 1436 hijri 4 July 2015
خصوصی شرکت : خانقاہ شریف ضلع بہاولپور ، پاک سِیرانی کابینہ اور کُٹّن ضلع نِیلم ،کشمیرمیں عاشقانِ رسول اوبی وین کے ذریعے عاشقانِ رسول مدنی مذاکرے میں شریک ہیں۔
شعبہ :ذرائع آمد و رفت

Khusoosi Shirkat : Khankaah Shareef Zila bahaawalpoor , Pak Seeraani Kabeena aur Kuttan Zil’a Neelam , Kashmeer mein Aashiqaan-e-Rasool OB Van ke zaree’e Aashiqaan-e-Rasool Madani Muzakre mein Shareef hein.
Shauba : Zaraa’e Amad o Raft
تِلاوتِ قرآنِ پاک
Tilaawat-e-Quran-e-Pak
00:37
مرحبا ! آج چلیں گے شہِ ابرا ر کے پاس
ان شا ء اللہ پہنچ جائیں گے سرکا رکے پاس
Marhaba Aaj challenge Shah-e-Abrar ke paas
ان شا ء اللہ pohunch jaaenge Sarkar ke Paas
03:56
درود شریف لکھنے کی فضیلت
Drood Shareef likhne ki Fazeelat
08:00
درود شریف لکھ کر عالِم سے چیک کروانا
Drood Shareef likh kar Aalim se Check karwaana
08:34
درود شریف ، الحمد اللہ اور ان شاء اللہ دُرست نہ پڑھنا
Drood Shareef , الحمد اللہ aur ان شاء اللہ dursut na parhna
09:30
یہ سمجھنا کیسا کہ"میں سُدھر چُکاہوں"؟
Yeh samajhna kesa ke ”Main Sudharchuka hoon“?
09:54
آپ سُوالات کیجیے،ہرسُوال کا جواب۔۔۔۔۔۔۔۔
Aap Suwaalaat kijie , Har Suwal ka Jawaab……….
11:36
سُوال (افتخار احمد رہائش صدر ، ٹرانسپورٹر ):ہم گاڑیوں کو اچھی طرح سنوار کر رکھتے ہیں ، پبلِک کی سہولت کے لیے ، پبلِک کو اِتنا صبر نہیں ہوتا تو وہ چھتوں پر بھی سفر کرلیتے ہیں جب ایمرجنسی بریک لگتی ہے تو اوپر سے نیچے وہ آجاتے ہیں ، اُن میں سے کِسی کی ٹانگیں بھی ٹوٹ جاتی ہیں، ایکسیڈینٹ کا مسئلہ بھی بن جاتا ہے ، پھر وہ ڈرائیور کو کنڈیکٹر کو گالیاں دینے پر بھی تُل جاتے ہیں ، یہ تو سمجھتےہی نہیں ہیں کہ کچھ غلطی ہماری ہے ،لوگ ۔۔۔۔۔۔۔۔
Suwal : (Iftikhar Ahmad Rihaaish , Transporter): Hum Gaarion ko achhi tarha sanwaar kar rakhte hein , public ki sahoolat ke lie , Public ko itna sabr nahin hota to who chhaton par bhi safar karlete hein jab emergency brake lagti hai to ooper se neeche woh aajaate hein, un mein se kisi ki taangen bho toot jaati hein, Accident ka Mas’alah bhi ban jaata hai , phir who driver ko conductor ko gaaliaan dene par bhi tul jaate hein , yeh to samajhte hi nahin hein ke kuch galati humaari hai , log………
12:40
اگر عوام کنڈیکٹر اور ڈرائیور کی نہ مانے اور زبردستی اوپر چھتوں پر بیٹھ جائے توڈرائیور اور کنڈیکٹر کیا کریں؟
Agar Awaam conductor aur driver ki na mane aur zabardasti ooper chaton par beth jae to Driver aur Conductor kya Karen?
15:00
چھتوں پر بیٹھنا کیسا ؟
Chhaton par bethna kesa?
16:32
سُوال(ارسلان علی عطّاری ):بسا اوقات رکشے والے گانے وغیرہ چلا رہے ہوتے ہیں ،ہمیں انھیں نیکی کی دعوت دینے کا کیا اندازہونا چاہیے؟
Suwal : (Arsalan Ali Attari ) : Basa Auqaat rikshe waale gaane wagairah chalaate hein , humen unhen neki ki Da’wat dene ka kya andaaz hona chahie?
17:12
رِسالہ "گانوں کے پینتیس (35)ُکفریہ اشعار"گانے باجے سُننے والوں کے لیے بہت ہی مُناسب تحفہ ہے۔
Risaalah ”Gaanon ke pentees (35) kufriya Ash’aar “Gaane Baaje sunne waalon ke lie buhut hi munaasib Tuhfa hai.
17:45
رکشے میں بیٹھنے سے پہلے رِکشے والے کو سمجھانا
Rikshe mein bethne se pehle rikshe waale ko samjhaana
18:36
اگر رکشے والا بولے کہ میں گانے بجاؤوں گا تو کیا کریں؟
Agar rikshe waala bole ke Main gaane bajaaoon ga to kya Karen?
19:28
عابد ، ڈسٹرکٹ اوکاڑہ :سُوال: میں درود شریف پڑھتا ہوں ، اخبار پڑھتے وقت بھی دُرود شریف پڑھتا ہوں،کِتا ب پڑھتے ہوئے بھی دُرود شریف پڑھتا ہوں ،کِسی دوست نے مجھے کہا ہے کہ دُرود شریف توجہ کے ساتھ پڑھا کرو ، اخبار پڑھتے ہوئے یا کوئی اور کِتاب پڑھتے ہوئے دُرود شریف نہیں پڑھنا چاہیے؟
Aabid ,District Aukaara : Main Drood Shareef parhta hoon , akhbaar parhte waqt bhi drood shareef parhta hoon , kitaab parhte hue bhi drood Shareef parhta hoon , kisi dost ne mujhe kaha hai ke Drood Shareef tawajjuh ke saath parha karo, Akhbaar parhte hue ya koi aur kitaab parhte hue Drood Shareef nahin parhna chahie?
19:53
سُوال: بہت سے ڈرائیور روزے رکھتے ہیں اور بہت سے ڈرائیو ر روزے نہیں رکھتے ، اُن کی مجبور ی ہوتی ہے گاڑی چلاتے وقت اسٹیرنگ چلاتے وقت پیاس بھی لگتی ہے ، بھوک بھی لگتی ہے ،اور آگے انجن ہے بندہ گرم ہوجاتا ہے پریشان ہوجاتا ہے ، روزے کے بارے میں حضرت ہم کیا کریں؟
Suwal : Buhut se Driver Roze rakhte hein aur buhut se driver roze nahin rakhte, unki majboori hoti hai gaari chalaate waqt steering chalaate waqt pyaas bhi lagti hai , bhook bhi lagti hai aura age engine hai bandah garam hojaata hai pareeshaan hojaata hai , roze ke baare mein hazrat hum kya Karen?
21:09
؂ غلامانِ محمّد جان دینے سے نہیں ڈرتے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
(امیرِاہلِسنت دامت برکاتہم العالیہ کی آواز میں)
Gulaaman-e-Muhammad jaan dene se nahin darte
………………………………………………………………………………………………….
(Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki Awaaz mein)
23:57
"تیغ " اور "تکیہ" کا معنی
”Taig“ aur ”Takya“ ka Maa’na
24:52
ابوجہل بھی غزوہ ءِ بدر میں قتل ہوا
Abu Jahal bhi Gazwa-e-Badr mein qatl hua
25:52
مشقت کے کام کرنے والے
Mashaqqat ke kaam karne waale
28:14
سُوال: کسی نے ایک دو دن کے لیے گاڑی بُک کروائی تو سُواروں سے کھانا طلب کرنا کیسا،کھانا ہماری بک میں نہیں ہوتا اور وہ خود کِھلادیں تو کیا حکم ہے؟
Suwal: Kisi ne aik do din ke lie gaari book karwaai to Suwaaron se khaana talab karna kesa, Khaana humaare booking mein nahin hota aur woh khud khilaaden to kya hukm hai?
28:40
کرائے کے ساتھ کھانا بھی طے کرلینا
Kiraae ke saath khaana bhi tai karlena
29:43
کھانے کا طے کرلیا توکیسا کھانا مِلےگا؟
Khaane ka tai karliya to kesa khaana milega?
30:14
سُوال:ہمارا ٹرانسپورٹ کا کاروبار ہے اور اکثر کلائنٹ ٹیلی فون پر بُکنگ کرتےہیں اور گاڑی مقررہ پوائنٹ پر کلائنٹ کے ددروازے پر پہنچتی ہے اور 8 فیصد وغیرہ لوگ کینسل کردیتے ہیں اور 5 منٹ ویٹ لینے کے بعد کلائنٹ کہتےہیں کہ کینسل کردو تو جو کینسلنگ چارجِز ہیں وہ ہم لے سکتےہیں یا نہیں ؟
Suwal : Humaara transport ka kaarobaar hai aur aksar Clint telephone par booking karte hein aur gaari muqarrah point par clint ke darwaaze par puhunchti hai aur 8 feesad wagairah log cancel kardete hein aur 5 minutes wait lene ke baa’d clints kehte hein ke cancel kardo to jo Cancel charges hein who hum lesakte hein ya nahin?
31:12
سُوال:روہڑی سے کراچی تک اور کراچی سے روہڑی تک ڈرائیونگ کرنی ہے اِ س دوران ہمیں قصر نماز پڑھنی ہے یا پوری؟جب کراچی سے روہڑی جاتے ہیں تو وہاں 12 گھنٹے وغیرہ اسٹے ہوتا ہے ، اس کے بعد ہمیں دوسری گاڑی لے کر واپس آنا ہوتا ہے تو ہم اپنی ڈیوٹی کے پیسے لیتے ہیں اُجرت لیتے ہیں تو یہ وضاحت کردیں کہ ہمیں قصر کرنی چاہیے یا پوری؟
Suwal : Rohri se Karachi tak aur Karachi se Rohri tak Dirving karni hai is dauraan humen qasr Namaaz parhni hai ya poori? Jab Karachi se rohri jaate hein to wahaan 12 ghante stay hota hai , is ke baad humen doosri gaari le kar waapas aana hota hai to hum apni duty ke pese lete hein ujrat lete hein to yeh wazaahat karden ke humen qasr karni chahie ya poori?
32:30
سُوال:جب ہم گاڑی چلا رہے ہوتے ہیں ، جو نمازی ہوتے ہیں وہ کہتےہیں کہ نماز کےلیے گاڑی روکے اور کچھ پیسنجر کہتے ہیں ، چلوبھئی چلو دیر ہورہی ہے ، ہم کیا کریں؟
Suwal : Jab hum gaari chalaa rahe hote hein , jo Namaazi hote hein woh kehte hein ke Namaaz ke lie gaari roke aur kuchh passenger kehte hein , chalo bhai chalo dair horahi hai , hum kya Karen?
34:14
سُوال: ہم نمازکے لیے گاڑی روکتے ہیں تو اکثر لوگوں کو ہم کہتےہیں کہ نماز کے لیے اُترو تو آدھے پڑھتے ہیں ، آدھے نہیں پڑھتے ؟
Suwal : Hum Namaaz ke lie gaari rokte hein , to aksar logon ko hum kehte hein ke Namaaz ke lie utro to aadhe parhte hein , aadhe nahin parhte?
34:34
اگر نماز قضاء ہونے کا خطرہ ہےتو۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Agar Namaaz Qaza hone ka khatra hai to …………
34:46
اگر کوئی بڑ بڑ کرتا ہے توکیا کریں؟
Agar koi bar bar karta hai to kya Karen?
36:16
امیرِاہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ نے پہلی بار ہوائی جہاز میں کب سفر کیا تھا؟اور کہاں؟
Ameer-e-Ahlesunnat ne pehli baar hawaai jahaaz mein kab safar kya tha? Aur kahaan?
36:21
ایئر ہوسٹیس سے بات کرنا کیسا؟
Air hostess se baat karna kesa?
37:14
حکایت ِ امیرِ اہلِسُنّت دامت برکاتہم العالیہ : ہوائی جہاز میں ایئز ہوسٹ نے سیٹ پر نماز پڑھنے کا کہا۔۔۔
Hikaayat-e-Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ :Hawaai Jahaaz yani Aeroplane mein Airhost ne seat par Namaaz parhne ka kaha………..
37:10
حکایت ِ امیرِ اہلِسُنّت دامت برکاتہم العالیہ :بغدادِ مُعلّی ٰ میں حاضری تھی ، عراق کی ایئر لائن تھی ، ہوائی جہاز میں باجماعت نماز ادا کی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Hikaayat-e-Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ : Baghdaad-e-Mualla mein Haaziri thi , Iraq ki airline thi , Hawaai Jahaaz mein Bajamaa’at Namaz ada ki……………….
40:41
عراق کے اُس وقت کیا حالات تھے جب امیرِ اہلِ سنّت دامت برکاتہم العالیہ کی بغدا د میں حاضر ی ہوئی تھی؟
Iraq ke us waqt kya Halaat the Jab Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki baghdaad mein Haaziri hui thi?
42:18
شہید ہونے کی خوشی میں رقص
Shaheed hone ki khushi mein Raqs
43:48
جنازہ میں ڈھول بجایا تو کیا اُسے کافر کہہ سکتے ہیں؟
Janaazah mein dhol bajaaya to kya use kaafir kehsakte hein?
44:38
مدنی قافِلوں کی بہت زیادہ حاجت ہے۔
Madani Qafilon ki buhut zyaadah Haajat hai.
44:50
اسلام میں بگا ڑ نہیں ہے۔
Islam mein bigaar nahin hai.
47:04
سب کبھی بگڑیں گے بھی نہیں۔
Sab kabhi bigren ge bhi nahin.
47:14
بعض اوقات لوگ اچھے لگتے ہیں لیکن اچھے ہوتے نہیں ہیں۔
Baaz log achhe lagte hein lekin achhe hote nahin hein.
47:26
دعوتِ اِسلامی کے مدنی ماحول سے وابستہ رہیے۔
Dawat-e-Islami ke Madani Maahol se waabasta rahie.
48:15
اگر کسی دعوتِ اسلامی والے ذمّہ دار سے ناراضی ہوجائے تو۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Agar kisi Dawat-e-Islami wale Zimmedaar se naaraazi hojaae to……………
49:13
؂ رحمت رحمن پالے دعوتِ اِسلامی میں
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Rahmat-e-Rahmaan paale Dawat-e-Islami mein
50:46
سُوال(محمد اسماعیل عطّاری ، خانقاہ شریف):میّت کے گھر کا پانی اگر چہ ٹینکی ہی میں موجود ہو تو استعمال نہیں کیا جاتا بہا دیا جاتا ہے یہ خیال کرتے ہوئے کہ حضرت ِ عزرائیل علیہ السلام اس سے چُھریاں تیز کرتے ہیں ، یہ کہنا کیا دُرست ہے جواب ارشاد فرمادیں؟دعوتِ اسلامی کے مدنی ماحول میں استقامت کی دُعا بھی فرمادیں۔
Suwal(Muhammad Ismail Attari , Khaankaah Shareef) : Mayyit ke ghar ka paani agarche tanki hi mein maujood ho to istaimaal nahin kya jaasakta bahaa diya jaata hai yeh khayaal karte hue ke Hazrat-e-Izraa’eel is se Chhuryaan tez karte hein , yeh kehna kya durust hai jawaab irshaad farmaaden , Dawat-e-Islami ke Madani Maahol mein Istiqaamat ki dua bhi farmaaden.
52:01
دعوتِ اسلامی کی مجلس خصوصی اسلامی بھائی (نابینا اسلامی بھائیوں کے لیے پہلا رِسالہ )
Dawat-e-Islami ke Majlis Khusoosi Islami Bhai (Nabeena yani Blind Islami Bhaion ke lie Pehla Risaala)
53:43
محمد عبّاس ، وادیءِ نیلم :یہاں دریائے نیلم بہتا ہے ، یہاں کے لوگوںمیں مشہور ہے کہ یہ دریا ہر سال 390 جانیں لیتا ہے ، سُوال یہ ہےکہ ایسا ذہن رکھنا کیسا؟
Muhammad Abbas , Waadi-e-Neelam : Muhammad Abbas , Waadi-e-Neelam :Yahaan Darya-e-Neelum behta hai , yahaan ke logon mein mashhoor hai ke yeh darya har saal yani every year 390 jaanen leta hai , Suwal yeh hai ke aesa zehn rakhna kesa?
55:28
محمد آصف عطّاری ہے ، میرا نمبر لپیٹ بنانے کا کام ہے :اکثر نمبر پلیٹس پر نام وغیرہ لکھوائے جاتے ہیں مثلا غلام محمد ، محمد مدنی ،غلامِ یس اور موٹر سائیکل کی بیک نمبر پلیٹ جو کہ کافی نیچے ہوتی ہے اکثراسلامی بھائی اُس پر بیٹھ کر سفر کرتے ہیں اور اس کے علاوہ فرنٹ لائٹ اور بیک لائٹ پر بھی اس طرح کے نام لکھوائے جاتے ہیں تو کیا اس میں کچھ بے ادبی کے پہلو نکلتے ہیں، اس کے بارے میں رہنمائی فرمائیے گا؟
Muhammad Asif Attari hai , Mera Number Plate banaane ka kaam hai : Aksar number plates par naam wagairah likhwaae jaate hein masalan Ghulaam Muhammad , Ghulaam-e-Yaseen aur Motor Cycle ke back number Plate jo ke kaafi neeche hoti hai aksar Islami Bhai us par beth kar safar karte hein aur is ke ilaawa front light aur backlight par bhi is tarha ke naam yani names likhwaae jaate hein to kya is mein kuchh be adabi ke pehloo nikalte hein, is ke baare mien Rahnumaai farmaaie ga?
57:44
فتاوی رضویہ شریف میں ایک سُوال تھا کہ مسجد کے لیے ایک کتبہ بنایا گیا تھا جس میں ایک تاریخ لکھی تھی اتنی تاریخ رمضان المبارک اورایسی جگہ بنایا تھا جہاں سے لوگ اُس پر سے مسجد میں داخل ہوتے تھے ۔۔۔۔۔۔۔۔
Fataawa Razawiyya Shareef mein aik Suwaal tha ke Masjid ke lie Aik katba banaaya gaya tha jis mein aik Tareekh yani Date likhi thi Itni Tareekh Ramazan-ul-Mubarak aur aesi Jageh banaaya tha jahaan se log us par se Masjid mein daakhil hote the…………….
58:33
ان پلیٹس کو دھونے کا اندازکیسا ہوتا ہے؟
In Plates ko dhone ka Andaaz kesa hota hai?
59:30
گاڑیوں کے پیچھے کانچ پر لاتنس ذکر اللہ اور صل علی النبیّ لکھنا کیسا؟
Gaaryon ke Peechhe par لاتنس ذکر اللہ aur صل علی النبیّ likhna kesa?
1:00:38
قبروں پر کتبے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Qabron par kutbe …………….
1:01:20
رسالہ " مجوسی کا قبول اِسلام"، امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کی طرف سے رِسالہ خریدنے اور پڑھنےکی ترغیب
Risaalah ”Majoosi ka Qabool-e-Islam “ Ameer-e-Ahlesunnat ki taraf se Risaalah Khareedne aur parhne ki targeeb
1:02:13
معتکفین کے تاثرات
Mau’takifeen ke Ta’assuraat
1:03:12