Night 18 Muharram-ul-Haram 1437 Hijri

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
مالِ یتیم
Maal e Yateem
شب 18 محرم الحرام 1437 ھ
Night 18 Muharram-ul-Haram 1437 Hijri
محمد طاہر عطّاری (بلوچستان ): یتیم ماں باپ کے فوت ہونے پر ہوتاہے یا کِسی ایک کے فوت ہونے پر ہوتا ہے ، یتیم کے مال کی حفاظت ورثاء پر کِس قدر لازِم ہے یا اُس کی کفالت کرنے پر اللہ تعالیٰ کی طرف سے کتنا انعام و اِکرا م ہے ؟
Muhammad Tahir Attari (Balochistaan) : Yateem Maan Baap ke faut hone par hota hai ya kisi aik ke faur hone par hota hai , Yateem ke maal ki hifaazat wurasa par kis qadar laazim hai ya us ki kafaalat karne par Allah Paak ki taraf se Kitna In’aam o Ikraam hai?
02:44
مدنی مُنّے کا سُوا ل : (حسن رضا عطّاری ، سردارآباد ، فیصل آباد ):سُوال : پِیارے باپا جان !اگر کوئی قرآن ِ پاک کا فقط ترجمہ پڑھے تو اسے قرآن پڑھنے کا ثواب مِلے گا؟
Madani Munne ka Suwal : (Hasan Raza Attari , Sardaarabaad , Faisalabaad): Suwal : Pyaare Baapa Jaan! Agar koi Qur’aan-e-Pak ka faqat tarjamah parhe to use Qur’aan parhne ka sawaab milega?
04:55
سُوال (محمد رِیاض عطّاری ، ڈیرہ اسماعیل خان ):مشورہ کِس طرح کی شخصیت سے کیا جائے ؟
Suwal (Muhammad Riyaaz Attari , Dera Ismail Khan):Mashwarah kis tarha ki shakhsiat se kya jaae?
05:50
غلط مشورہ دینے کی ایک مثال : کوئی اپنی بیٹی کی شادی کرنا چاہتاہے ، ہم سے مشورہ مانگا۔۔
Galat Mashwarah dene ki aik misaal : Koi apni beti ki Shaadi yani Marriage karna chaahta hai , hum se mashwarah maanga……….
06:56
حکایت (اِحیاء العلوم سے):فاروق اعظم رضی اللہ تعالی عنہ سے کسی نے مشورہ مانگا ، ۔۔۔۔۔
Hikaayat (Ihya-ul-Uloom se ): Farooq-e-Azam رضی اللہ تعالی عنہ se kisi ne mashwarah maanga, …………………
07:39
حکایت ِ عطّاریہ : کسی نے امیر ِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ سے باہر مُلک مدنی کاموں کے لیے جانے کے حوالے سے مشورہ عطا فرمانے کےلیے عرض کی ۔۔۔۔۔۔۔
Hikaayat-e-Attaria : Kisi ne Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ se baahar mulk Madani kaamon ke lie jaane ke hawaale se Mashwarah Ata farmaane ke lie Arz ki ………………………..
08:19
سُوال :آپ نے ہمیں گھرمیں مدنی ماحول بنانے کے لیے گھر میں مدنی ماحول بنانے کے لیے مدنی پھولوں والا مدنی انعام دیا ہے ، اگر کوئی گھرمیں بُلند آواز سے سلام کرے تواُس کا گھر میں مذاق اُڑایا جائے تو وہ کیا کرے؟
Suwal : Aap ne humen Ghar mein Madani Maahol banaane ke lie ghar mein Madani Maahol Banaane ke lie Madani Phoolon yani Madani Flowers waala Madani In’aam diya hai , Agar koi ghar mein Bulund aawaaz se Salam kare to us ka gahr mein mazaaq uraaya jaae to woh kya kare?
10:07
حکایت :ایک نوجوان گھر میں السلام علیکم کہتا تھا او ر گفتگوکے درمیان ان شاء اللہ کہتا تھا ۔۔۔۔۔۔
Hikaayat : Aik Nojawaan ghar mein السلام علیکم kehta tha aur Guftugoo ke Darmiyaan ان شاء اللہ kehta tha ……………..
10:56
اگر والد اولاد کی دل آزاری کرے تو کیا وہ بھی گنہگار ہوگا؟نیز سُنت کی توہین کا حکم
Agar waalid Aulaad ki Dil Aazaari kare to kya woh bhi Gunahgaar hoga? Neez Sunnat ki tauheen ka Hukm
12:48
حکایت : اما م ابو یوسف رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ کے سامنے کِسی نے کدو کے بارے میں کہا " مجھے پسند نہیں"۔۔۔۔۔۔
Hikaayat : Imam Abu Yousuf ke saamne kisi ne kaddu ke baare mein kaha ”Mujhe pasand nahin“ …………….
15:38
مکتبۃ المدینہ کی مطبوعہ تصنیفِ امیرِ اہلِ سُنت دامت برکاتہم العالیہ : "کفریہ کِلمات کے بارے میں سُوال جواب"پڑھنے کی امیرِ اہلِسُنّت دامت برکاتہم العالیہ کی طرف سے ترغیب
Maktabat-ul-Madinah ki matboo’a Tasneef-e-Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ : ”Kufriya Kalimaat ke baare mien Suwaal Jawab“ parhen ki Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki taraf se targeeb
17:00
ایک اسلامی بھائی نے یہ کتاب 25 بار پڑھی ہے۔
Aik Islami Bhai ne yeh kitaab yani this book 25 baar yani 25 times parhi hai.
18:06
سُوال : (محمد ضیاء الدین عطّاری ، ہندکے شہر کانپور):ہمارے یہاں جب جنازہ قبرِستان لے جاتے ہیں تو اُس کے ساتھ میں دو پانی کے بھرے ہوئے مٹکے ساتھ لے جاتے ہیں اور دفن کے بعد گورکن اُس پانی کو قبرکے اوپر لیپ دیتا ہے ،لیپ دینےکے بعد وہ پانی وہیں پہ ڈال کر اور یہ کہتا ہے کہ ٹھنڈٖا کردیا اور وہ پھر مٹکوں کو آگے پیچھے رکھ دیتا ہے ، ایسا کرنا کیسا ؟ اور یہاں پر مٹکے چھو ڑ کر جانا اِسراف میں شامل ہوگا؟
Suwal ( Muhammad Zia-ud-Deen Attari , Hind ke shahar yani city Kaanpoor ):Humaare yahaan jab Janaazah jab janaazah Qabristan lejaate hein to us ke saath mein do (2) paani ke bhare hue matke saath lejaate hein aur Daf ke baa’d gorkan us paani ko qabr ke ooper leep deta hai, leep dene ke baa’d woh paani waheen pe daal kar aur yeh kehta hai ke Thanda kardiya aur woh phir matkon ko aage peechhe rakh deta hai , aesa karna kesa? Aur yahaan par matke chhor kar jaana israaf mein shaamil hoga?
20:04
قبروں پر بِلا ضرورت پانی چِھڑکنا کیسا؟
Qabron par bilazaroorat paani chhirakna kesa?
21:18
دعوتِ اِسلامی کے مدنی ماحول سے وابستہ رہنے اور مدنی چینل دیکھنے کی ترغیب
Da’wat-e-Islami ke Madani Maahol se Waabasta rehne aur Madani Channel dekhne ki Targeeb
23:05
میرا نام فیروز عطّاری ہے، میرا تعلق پاک نقشبندی کابینہ میر پور خاص سے ہے ،مدنی قافلے کی مدنی بہار: مدنی مُنّی کی آنکھوں کی بیماری دور ہوگئ۔
Mera Naam Feeroz Attari hai, Mera Ta’alluq Pak Naqshbandi kaabeena Meerpoor Khaas se hai, Madani Qafile ki Madani Bahaar : Madani Munni ki Aankhon ki beemaari door hogai.
23:31
عبد الرحمن عطّاری ، اٹلی ، سُوال : پُرانی کتابوں کا کیا کیا جائے ؟ کیا انھیں ردّی میں بیچ سکتے ہیں ، جواب ارشاد فرمادیجیے؟
Abd-ur-Rahmaan Attari , Italy, Suwal : Puraani kitaabon yani Old books ka kya kya jaae, Kya inhen raddi mein bech sakte hein , jawaab irshaad farmaadijie?
25:18
سُوا ل: جب کسی کاانتقال ہوجاتا ہے تو ہم اظہارِ افسوس کرنے جاتے ہیں اور کہتے ہیں کہ " بہت افسوس ہوا" تو اس مسئلے میں امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ رہنمائی فرمادیں کہ کیا کہنا بہتر ہے ، رہنمائی فرمادیجیے؟
Suwal : Jab kisi ka intiqaal hojaata hai to hum izhaar-e-Afsos karne jaate hein aur kehte hein ”Buhut afsoos hua“ to is mas’ale mein Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ rehnumaai farmaaden ke kya kehna behtar hai, Rehnumaai farmaadijie?
27:15
کسی کےیہاں میّت پر جائیں تو چہرے پر مُسکراہٹ ہونا کیسا؟
Kisi ke yahaan mayyit par jaaen to chehre par muskaraahat hona kesa?
29:24
نوجوانوں کے جینے کے اپنے انداز ہوتے ہیں ، بوڑھے لوگوں کے پُرانی باتیں کرنے کا نقصان۔۔۔۔۔۔۔۔
Nojawaanon ke jeene ke apne andaaz hote hein, borhe logon ke puraani yani old baaten karne ka nuqsaan…….
31:12
اگر بوڑھا کچھ بھی کرتا ہے اولاد کو کیا کرنا چاہیے ؟
Agar boorha kuchh karta bhi hai Aulaad ko kya karna chaahie?
32:28
حکایت :چھوٹے بچّے کے رونےپر باپ کی آنکھ کا کُھل جانا
Hikaayat : Chhote bache ke rone par baap ki aankh ka khul jaana
33:10
بوڑھوں کو گھر سے نِکال دینا
Borhon ko Ghar se nikaal dena
34:05
بوڑھوں کو کس طرح کا انداز رکھنا چاہیے؟
Borhon ko kis tarha ka andaaz rakhna chaahie?
35:28
قربانی کے ایک سات حصے والے جانور میں ایک بیٹے ، ایک بیٹی کا عقیقہ ہوسکتا ہے یا نہیں اور سات بیٹیوں کا عقیقہ ہوسکتا ہے یا نہیں؟
Qurbaani ke aik Saat hisse waale jaanwar mein aik bete, Aik beti ka aqeeqa hosakta hai ya nahin aur Saat betion ka aqeeqa hosakta hai ya nahin?
36:10
دُرست تلفظ"عقیقہ "ہے یا "حقیقہ"
Durust Talaffuz ”Aqeeqa“ hai ya ”Haqeeqa“
37:32
رِسالہ ءِ امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ " عقیقے کے بارے میں سُوال جواب "مکتبۃ المدینہ سے حاصِل کیجیے۔
Risaala-e-Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ”Aqeeqe ka baare mein Suwal Jawab“ Maktabat-ul-Madinah se Haasil kijie.
37:40
گویا اُس نے شبِ قدر حاصِل کرلی۔
Goya Us ne Shab e Qadr Haasil Karli.
37:57
دُعا و ایصال ِ ثواب
Dua o Eesaal e Sawaab
39:34
مجلِس کے اِختتام کی دُعا
Majlis ke Ikhtitaam ki Dua
49:36