Shab 29 Jumadal Oola 1436 Hijri

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakara
سید زادی کو کام پر رکھنا کیسا؟
Sayyid Zaadi ko Kaam par rakhna kesa?
شب 29 جُمادی الاُخری1436ہِجری
Shab 29 Jumadal Oola 1436 Hijri
یہ مدنی مُذاکرہ کب ہُوا؟
Yeh Madani Muzakra Kab hua?
00:51
یوکے:مدنی مُنّے یا مدنی مُنّی کا سُوال(انگریزی زبان میں مع خُلاصہ ):کیااِسلامی بہنیں ا یک دوسرے کو صوتی پیغام بھیج سکتی ہیں؟
Uk : Madani Munne ya Madani Munni ka Suwaal(Angrezi zabaan mein Ma’a Khulaasa):Kya Islami behnen aik doosre ko Sauti yaa’ni Voice paigaam yaa’ni messages bhej sakti hein?
01:42
محمد ثاقِب عطّاری :بغدادی کابینہ :یوکےسے عرض:آپ کی بارگاہ میں عرض ہے روزانہ روڈوں پر ایمبولینس سائِرن بجاتی ہوئی نظر آتی ہیں تواینمبولینسز کو دیکھ کر اور سائِرن کو سُن کر کیا تصَوُّر کرنا چاہیے یا اُس وقت کوئی دُعا پڑھنی چاہیے؟اس معاملے میں رَہنُمائی فرمادیجیے؟خاتِمہ بالخیر کی بھی دُعا فرمادیں؟
Muhammad Saaqib Attari : Baghdaadi Kabeenah :Uk se Arz :Aap ki Baargaah mein Arz hai Rozaanah roadon par Ambulance siron bajaati hui nazar aati hein to Ambulance ko dekh kar aur Siron ko Sun kar kya tasawwur karna chaahie ya us waqt koi dua parhni chaahie?is muamla mein Rehnumaai farmaadijie? Khatima Bilkhair ki Bhi dua farmaden?
04:06
لباس اُتارتے وقت غور و فِکر
Libaas utaarne waqt Gaur o Fikr
06:56
لباس پہنتے وقت غور و فِکر
Libaas pehente waqt gaur o fikr
07:18
بستر پر جاتے ہوئے موت کی یاد کیسے ہوسکتی ہے؟
Bister par jaate hue maut ki yaad kese karen?
07:51
حسن عَطّاری : بریلی کابینہ :یوکے :بعض ممالِک میں میٹ یا جلیبی لگائی جاتی ہے اِن سے مچھر بھاگتے یا مرجاتے ہیں اِس بارے میں آپ کیا فرماتے ہیں؟
Hasan Attari : Bareli Kabeenah :Uk :Baa’z Mumaalik mein mat ya Jalibee lagaai jaati hai in se machhar bhagte ya marjaate hein is baare mein Aap kya farmaate hein?
09:05
چراغ بُجھاکر سونا کیا فرض و واجِب ہے؟
Charaag bujha kar Sona kya Farz wa waajib hai?
09:27
ہر وقت گھر میں بلب جلا کر رکھنا کیسا ؟گھر سے باہر جاتے ہوئے بھی بلب جلا کر رکھنا کیسا؟
Har waqt Ghar mein Bulb jala kar rakhna kesa?Ghar se bahar jaate hue bhi Bulb jala kar rakhna kesa?
10:39
مغرِب سے پہلے بتّی جلانا کیسا؟
Magrib se pehle batti jalaana kesa?
14:12
کیا ایسا ہوتا ہے کہ گھر پر رُوحیں تشریف لاتی ہیں؟
Kya aesa hota hai ke Ghar par Roohen tashreef laati hein?
15:16
ملک الموت علیہ السلام کیا روزانہ ہر شخص کے پاس تشریف لاتے ہیں؟
Malak-ul-Maut kya Rozaana har Shakhs ke paas tashreef laate hein?
16:11
اللہ دیکھ رہا ہے۔
Allah dekh raha hai.
17:01
اللہ دیکھ رہا ہے ، یہ اپنے گھر میں لِکھ کر لگالیجیے۔
Allah dekh raha hai , Yeh Apne ghar mein likh kar lagaalijie.
18:12
اپنے پی سی ٹیبلیٹ کی اسکرین پر یہ اسٹیکر "اے بندے یہ اِحساس پیدا کر کہ اللہ دیکھ رہاہے"لگالیجیے ۔
Apne PC Tablet ki Screen par yeh Sticker ”Ae bande yeh ehsaas paida kar ke Allah dekh raha hai“ lagaalijie.
18:55
یہ اِسٹیکر جس پہ لِکھا ہے کہ " اےبندےیہ اِحساس پیدا کر کہ اللہ دیکھ رہا ہے " لگانے کی نِیَّتیں
Yeh Sticker jis pe likha hai ke ”Ae Bande yeh ehsaas peda kar ke Allah dekh raha hai“ lagaane ki niyyaten
20:16
امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کا آڈیو بیان بنا م "اللہ دیکھ رہا ہے"اِسے حاصل کرنے کی ترغیب
Ameer-e-Ahlesunnat ka Audio Bayan Banaam ”Allah dekh raha hai“ ise haasil karne ki Targheeb
21:26
محمد عِرفان امجدی :سید زادیاں جو گُزر بسر کے لیے مُختلف گھروں پر کا م کرتی ہیں، اِن کو اپنے گھر میں کام پر رکھنا کیسا ہےکہ اگر ہمیں اِنھیں نوکری پر نہ رکھیں تو مُمکِن ہے دوسرے گھروں میں اپنے رُتبے سے نِچلے درجے کا کام کریں، اس میں اِحتِیاطیں تدابیر اور نیتیں کیا ہونی چاہییں اور روز مرہ کے گھر جیسے جھاڑو پوچا ، برتن دھونا ، کپڑے دھونا ، انھیں طے کرنا اور اِستِری کرنا ، کھانا پکانا ، غُسُل کھانا اور بیت الخلاء کو صاف کرنا وغیرہ میں سے کیا کیا کام سید زادی سے کروانے کی اِجازت ہوگی نِیز سید زادی اگر کوئی کام غلط کردیں تو کیا کرنا چاہیےاور اُن سے کوئی فرض یا واجِب میں کوتاہی ہو تو کیا کریں؟پیٹھ پیچھے ایک عورت سید زادی کے بارے میں کیا کیا غیبت یا چُغلی کرسکتی ہے؟چند مِثالیں بھی عِنایت فرمادیں اور اِس سِلسِلے میں شوہر کو کیا کرنا چاہیے؟کِسی رِسالے یا کِتا ب کے بار ے میں بھی بتادیں جس کو پڑھ کر ہم سید زادوں سے معمولات کے بارے میں معلومات حاصِل کرسکیں؟
Muhammad Irfan Amjadi : Sayyid Zaadon jo guzar basar ke lie Mukhtalif gharon par kaam karti hein , in ko ghar mein kaam par rakhna kesa ke Agar humen inhen nokri par na rakhen to mumkin hai doosre marrah ke ghar jesa jhaaron pocha , bartan dhona , kapre dhona , inhen ta’e karna aur istri karna , khaana pakaana , gusul khaana aur saaf karni karna wagairah mein se kya kya kaam Sayyid zaadi se karwaane ki ijaazat hogi neez sayyidzaadi agar koi galat kaam karden to kya karna chaahie aur un se koi farz ya Waajib mein kotaahi ho to kya Karen? Peeth peeche aik aurat Sayyid Zaadi ke baare mein Kya Kya Gheebat ya Chugli ki jaasakti hai ?Chand Misaalen bhi samaa’at farmaaden aur is silsile mein shauhur ko kya karna chaahie? Kisi risaale ya kitaab ke baare mein bhi bataaden jis ko parh kar Hum Sayyidzaadon se maa’moolaat ke baare mein maa’moolaat hasil kar saken?
22:11
سید سے خدمت گاری کا کام لینا کیسا؟اعلیٰ حضرت رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ کا اِس بارے میں فتویٰ اِرشاد فرمائیں؟
Sayyid se Khidmat gaari ka kaam lena kesa?Aa’la Hazrat ka is baare mein Fatwa irshaad farmaaen?
24:50
اعلیٰ حضرت علیہ الرحمۃ کی ایک حِکایت:یہ (یعنی سید زادے )مخدوم زادہ ہیں۔
Aa’la Hazrat علیہ الرحمۃ ki aik Hikaayat :Yeh (yaa’ni Sayyid zaade)Makhdoom zaadah hein.
26:39
حِکایتِ عطّار : ٹیسٹ کے لیے یُریں یعنی پیشاپ کی بوتل سید صاحِب کے ہاتھ میں نہ دی یا واپس لے لی۔
Hikaayat-e-Attar :Test ke lie Urine yaa’ni pishaap ki bottle Sayyid Saahib ke haath mein na di ya Waapas le li.
32:34
غیبت کی کیا تعریف ہے؟
Gheebat ki kya taa’reef hai?
34:26
شہزادہ حضور کا سُوا ل :سید زادے کے ساتھ سرزد ہونے والے مُعاملے کا بِلا ضرورت تذکِرہ کرنا کیسا؟
ShahZaadah Huzur ka Suwaal :Sayyid Zaade ke saath sarzad hone waale mu’amala ka bilazaroorat tazkirah karna kesa?
37:48
محمد اسماعیل عطاری :سُوال : بہت سے اِدارے اپنے عملے کو ہسپتا ل میں داخِلے کی سہولت فراہم کرتے ہیں تو بعض اوقات عملے کے افراد صرف اِدارہ کی طرف سےاخراجات کی ادائیگی کی وجہ سے عمومی ہسپتال جہاں پر بِہتر عِلاج مُمکِن ہوتا ہے اس کو چھوڑ کر مہنگے اَسپتال میں عِلاج کروالیتے ہیں ،اُن کا ایسا کرنا کیسا ہے؟برائے کرم! شرعی رہنمائی فرمادیجیے؟
Muhammad Ismail Attari :Buhut se idaare apna amle ko Haspataal mein daakhile ki sahoolat faraaham karte hein to baa’z auqaat amle ke afraad sirf idaare ki taraf se akhraajaat ki adaaigi ki wajah se umoomi haspataal jahaan par behtar ilaaj mumkin hota hai is ko Chhor kar mehnge haspataal mein ilaaj karwaalete hein , un ka aesa karna kesa hai ?baraa-e-karam shar’I rehnumaai farmaadijie?
38:50