Shab yaa’ni Night 10 Rabi-ul-Awwal 1433 Hijri

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakara
حضور صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم کی روحانی و جِسمانی تشریف آوری
Huzurصلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم ki Rohaani o Jismaani Tashreef Aawari
شب 10 ربیع الاول 1433 ہِجری
درود شریف کی فضیلت
00:55
یہ مدنی مُذاکرہ کب ہُوا؟
Yeh Madani Muzakra Kab hua?
01:22
خصوصی شِرکت :مجلسِ المدینہ العِلمیہ ، مکتبۃ المدینہ ، مجلِسِلنگرِ رسائِل
Khusoosi Shirkat : Majlis-e-Al Madinat-ul-Ilmiyyah , Maktabat-ul-Madinah , Majlis-e-Langar-e-Rasaail
02:21
اوبی وین کے ذریعے شِرکت:سکرنڈ ضلع نواب شاہ ۔
Ob Van ke zaree’e Shirkat :Sakrand Zil’a Nawaab Shah.
02:36
اچھی اچھی نیتیں
Achhi Achhi Niyyaten
02:51
اِیصالِ ثواب
Eesaal e Sawaab
08:21
سُوال:(سندھی زبان میں مع خُلاصہ):غیر مُسلِم سے مسلمان مرد یا عورت دم کرواسکتا ہے یا تعویذ وغیرہ لے سکتا ہے؟یا نوجوان عورت کو مرد آگے بٹھا کر دم کرواسکتا ہے ؟
Suwal : (Sindhi Zabaan mein Ma’a Khulaasa ):Gair Muslim se Musalman Mard ya Aurat Dam karwaasakta hai ya Taa’weez wagairah le sakta hai?ya Nojawaan Aurat ko Mard Aage Bitha kar dam karwaasakta hai?
11:00
مکتوبات وتعویذاتِ عطّاریہ والے کیا ڈائیریکٹ یعنی بِلاواسِطہ کِسی اِسلامی بہن کا عِلاج کرسکتے ہیں؟
Maktoobaat-o-Taa’weezaat-e-Attariyya wale kya Direct yaa’ni Bilawaasita kisi Bilawasitah Kisi Islami Behan ka ilaaj karsakte hein?
13:05
صابِر عَطّاری :سُوال:ضرورتا مسکرانا سُنَّت ہے تو آدمی اگر سارا دِن مسکراتا رہتا ہے تو کیا کرے ؟ہر بار مسکرانے سے پہلے نیت کرے یا پِھر دن کی ابتِداء میں نیت کرے کہ میں آج سارا دن سُنَّت کی نیت سے مسکراؤوں گا ، باپا! آپ کی مسکراہٹ تو مدینہ مدینہ ہے باپا ! کبھی ایسا بھی ہوتا ہے کہ آپ جب مُسکراتے ہیں تو ہماری آنکھوں میں پانی آجاتا ہے ،یہ کیوں ہوتا ہے ؟
Sabir Attari : Suwal : Zarooratan Muskaraana Sunnat hai to Aadami Agar Saara din muskarata rehta hai to kya kare? Har Baar Muskaraane se pehle niyyat kare ya phir din ki ibtidaa mein niyyat kare ke Main aaj saara din sunnat ki niyyat se muskaraaon ga , Baapa ! Aap ki Muskuraahat to Madinah Madinah hai Baapa! Kabhi aesa bhi hota hai ke Aap jab muskaraate hein to Humaari Aankhon mein paani Aajaata hai , Yeh kyun hota hai?
14:14
سلام کی نیت
Salam ki Niyyat
18:01
عمامہ باندھنے کی نیتیں ، عمامہ باندھنے کی نیت بھول جانے پر عمامہ کھول کر نیت کرکے دوبارہ عِمامہ باندھنا
Imaama Bandhne ki Niyyaten , Imaama Bandhne ki Niyyat Bhool jaane par Imaama khol kar niyyat karke doobarah Imaama Bandhna
19:20
کُرتا پہننے کی نِیَّتیں
Kurta pehanne ki Niyyaten
19:58
سِکھانے والے کے لیے کِس طرف رُخ کرکے بیٹھنا سُنَّت ہے ؟
Sikhaane waale ke lie kis taraf rukh kar ke bethna sunnat hai ?
21:12
مدنی مذاکرہ وغیرہ کے دوران خاص خاص باتیں لکھنے کی ترغیب
Madani Muzakra wagairah ke dauraan Khaas Khaas baaten likhne ki Targheeb
23:06
نیکیوں میں میں مُقابلہ یعنی کا مپیٹیشن
Nekiyon mein Muqabalah yaa’ni Competition
24:11
جوئے کی ایک صورت یا مِثال
Jooe ki aik Soorat ya Misaal
25:30
سارا دن مسکرانے کی نیت کی تو ثواب مِلے گا یانہیں اور اگر مِلے گا تو سارا دن مُسکرانے کا یا اس نیت کا؟
Saarah Din muskaraane ke niyyat ki to Sawaab milega ya nahin aur agar milega to Saara din muskaraane ka ya is niyyat ka?
27:06
سُوال کا یہ حصہ کہ امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کو مسکراتا دیکھ کر آنکھوں میں پانی کیوں آجاتا ہے ، اِسکا جواب۔۔۔
Suwaal ka yeh Hissah ke Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ko Muskaraata dekh kar aankhon mein paani kyun aajaata hai, Is ka Jawaab………….
28:21
قصیدہ بُردہ شریف کے ایک شِعر
نعم ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
والحب یعترض اللذات بالالم
کی وضاحت
Qaseedah Burdah Shareef ke aik sha’ir
نعم ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
والحب یعترض اللذات بالالم

ki Wazaahat
29:23
11،12،13 ربیع النور شریف میں مدنی قافلے سفر کرنے کی نیت بنگلہ دیش سے
11 , 12 , 13 Rabi-un-Noor Shareef mein Madani Qafile safar karne ki niyyat Bangladesh se
30:59
محمد شاہِد عطّاری ، باب الاِسلام سندھ سےعَرض: مدنی بہار :ایک علاقے میں گھرگھر چراغاں
Muhammad Shahid Attari , Bab-ul-Islam Sindh se Arz : Madani Bahaar , Aik Alaaqe mein ghar ghar Charaagaan
31:18
سُوال :صاحِبِ مزار سے فُیوض و بَرَکات حاصل کیسے کیے جائیں؟
Suwaal : Sahib e Mazaar se Fuyooz o Barakaat haasil kese kie jaaen?
32:05
مزار پر حاضِری کا طریقہ
Mazaar par Hazri ka Tareeqah
32:20
مولانا رومی علیہ الرحمۃ اِرشاد فرماتے ہیں:
Maulaana Roomi علیہ الرحمۃ irshaad farmaate hein:
یک زمانہ صحبتِ با اولیاء
بہتر از صد سالہ طاعتِ بے رِیا
Yak zamaanah Suhbat-e-Ba Auliya
Behtar az sad saal Taa’at-e-Be Riya
(طرز میں)
(Tarz mein )
33:43
غُلام عَبّاس ، ایتھن ، گریس:سُوال:باپا جانی کی خِدمت میں عرض ہے کہ میں اپنے گھر والوں کو مدنی ماحول میں کس طرح لے کر آؤوں؟اس بارے میں کچھ مدنی پھول عنایت فرمائیں؟
Ghulam Abbas , Athen , Greece , Suwaal : Baapa Jaani ki Khidmat mein arz hai ke Main apne gharwaalon ko Madani Mahol mein kis tarha le kar aaoon?Is baare mein Kuchh Madani Phool enaayat farmaaen?
36:01
اپنی اِصلاح کی اہمیت
Apni Islaah ki ahamiyyat
36:39
امیرِاہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کا رِسالہ " خاموش شہزادہ "میں بھی گھرمیں مدنی ماحول بنانےکے لیے مدنی پھول موجود ہیں۔
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ka Risaalah ”Khaamosh Shahzaadah“ mein bhi ghar mein Madani Maahol banaane ke lie Madani Phool maujood hein.
39:00
مختلف نعرے (رُکنِ شورٰی حاجی امین عطّاری سَلَّمَہُ البَارِی )
Mukhtalif Naa’re(Rukn-e-Shoora Haji Ameen Attari سَلَّمَہُ البَارِی )
39:44
سُوال :یا سیدی ! آپ ہمیں نعرہ "فیضانِ عطارجاری رہے گا "نعرہ لگانے سے منع کرتے ہیں؟اس میں کیا حِکمت ہے؟
Suwal :YA Sayyidi ! Aap Humen naa’rah ”Faizan-e-Attar jaari rahega“ lagaane se man’a karte hein? Is mein kya Hikmat hai?
40:46
محمد ناصِر :سُوال : جس کو مرنے سے پہلے کَلِمہ نصیب ہوگیا کیا وہ جَنَّت میں جائے گا؟
Muhammad Naasir : Suwal : Jis ko marne se pehle Kalimah naseeb hogaya kya woh jannat mein jaaega?
42:52
جس نے مرتے وقت ہمارے سامنے کَلِمہ پڑھا اُس کے بارے میں یہ کہنا کیسا کہ "وہ جنت میں چلا گیا"یا "اُس کا ایمان پر خاتِمہ ہوگیا " ؟
Jis ne marte waqt humaare saamne kalimah parha us ke baare mein yeh kehna kesa ke ”Woh Jannat mein chala gaya“ ya”Us ka Eemaan par khaatimah hogaya“?
43:22
کِسی کے اِنتِقال پر یہ کہنا کیسا کہ "فُلاں اللہ کی رحمت کو پہنچا"؟
Kisi ke Intiqaal par yeh kehna kesa ke ”Fulaan Allah ki Rahmat ko pohuncha“?
44:00
"مرحوم"کا کیا معنی ہے؟
”Marhoom“ ka kya maa’na hai?
44:30
نبی نے اگر خواب میں کہا کہ "تیری ماں جنتی ہے" تو کیا اُس کے جنتی ہونے پر حُجَّت (یعنی دلیل )ہے؟
Nabi ne Agar khuwaab mein kaha ke ”Teri maan jannati hai“ to kya us ke jannati hone par Hujjat (yaa’ni daleel) hai?
45:20
نبی کےخواب میں شیطان کا دخل ہو ہی نہیں سکتا۔
Nabi ke Khuwaab mein Shaitaan ka dakhl ho hi nahin sakta.
45:42
وہ شخص کیسا جو کہتا ہے "نبی کے بھی دو ہاتھ ہوتے ہیں ہمارے بھی دو ہاتھ ہیں ہم ایک ہی جیسےہیں"؟
Woh shakhs kesa jo kehta hai ”Nabi ke bhi do(2) haath yaani hands hote hein humaare bhi do(2) haath yaani hands hein hum aik jese hi hein“?
45:55
طارِق عزیز خان عَطّارِی ّ(انگریزی زبان میں سُوال مع خلاصہ): ایسٹ لنڈن سے کال:ہم اپنے موبائل پر اِسلام فوٹوس یا اِسلامک ٹیونس رکھ سکتے ہیں یا نہیں؟
Taariz Azeez Khan Attari (Angrezi Zabaan mein Suwaal ma’a Khulaasah):East London se Call : Hum Apne Mobile par Islam photos ya Islamic tunes rakh sakte hein ya nahin?
47:25
کسی کو فون کیا تونعتیہ شِعر کی آواز آنایا کسی نے فون کیا تو فون سے ٹیون کی جگہ نعتیہ شعر کی آواز آئی فون پر اِس طرح نعتیہ شعرلگانے کا کیا حُکم ہے ؟
Kisi ko Phone kya to Naa’tia sha’ir ki Awaaz aana ya Kisi ne phone kya to Phone se tune ki jagah naa’tiah sha’ir ki Awaaz aai Phone par is tarha sha’ir lagaane ka kya Hukm hai?
48:35
کسی کو فون کیا تو گانا سیٹ ہے اس میں بڑی آزمائش ہوجاتی ہے کیا کریں اِس حوالے سے؟
Kisi ko Phone kya to Gaana Set hai is mein bari azmaaish hojaati hai kya Karen is hawaale se?
50:37
؂ کیوں بارہویں پہ ہے سب ہی کو پیار آگیا
آیا اِسی دِن احمد مختار آگیا
(طرز میں)
Kyun baarween pe hai sab hi ko pyaar aagaya
Aaya isi din Ahmad-e-Mukhtaar Aagaya
(Tarz mein)
51:56
محمد شاہ نواز عَطّاری ، باب المدینہ ، کراچی :مجھے آپ کے سِلسِلے میں الحمد للہ سعادت مِلی ہے ،مکتبۃ المدیںۃ سےمیں نے شجرہ لیا ہے اُس میں لکھا ہے جِس کے تلفُظ ٹھیک نہ ہوں وہ اِسے نہ پڑھے تو جِس کے تلفُّظ ٹھیک نہ ہوں وہ کیا کرے ، کیا اُس کو یہ برکتیں حاصِل نہیں ہوں گی ؟
Muhammad Shah Nawaaz Attari ,Bab-ul-Madinah , Karachi: Mujhe Aap ke silsile mein الحمد للہ sa’aadat mili hai , Maktabat-ul-Madinah se main ne shajrah liya hai us mein likha hai jis ke talaffuz theek na hon woh ise na parhe to jis ke talaffuz theek na hon woh kya kare, Kya us ko yeh barakaten haasil nahin hon gi?
53:06
مدرسۃ المدینہ میں داخلے کی ترغیب
Madrasat-ul-Madinah mein Daakhile ki Targheeb
54:00
آج کل مدنی چینل پر مدنی گُلدستہ چلتا ہے جِسے تنہائی میں ہزار بار" یَا وَاحِدُ" پڑھے جِسے پہلے ہی تنہائی میں ڈر لگتا ہو وہ کیسے پڑھے؟
Aaj kal Madani Channel par Madani Guldasta chalta hai jise Tanhaai mein Hazaar baar yaa’ni 1000 Times " یَا وَاحِدُ" parhe jise pehle hi tanhaai mein dar lagta ho woh kese parhe?
54:57
پیارے باپا جان کی بارگاہ میں مکہ مکَرَّمہ کی گلیوں میں گھومتا ہوا اور مدینے کی فضاؤوں کو چومتا ہوا سلام :اگر کسی اور کا عِمامہ باندھیں تو کِس طرف پیچ گُھمانا سُنَّت ہے؟
Pyaare baapa Jaan ki baargaah mein Makka-e-Mukarramah ki galyon mein ghoomta hua aur Madeene ki fazaaon ko choomta hua Salam : Agar kisi aur ka Imaama Baandhen to kis taraf pech ghumaana sunnat hai?
56:49
سُوال : بابا جان!کیا سرکار صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم ہر محفِل میں تشریف لاتے ہیں؟اگرتشریف لاتےہیں تو کِس طرح سب کو پتہ چلے گا کہ سرکار صلی اللہ تعالٰی علیہ والہ وسلم اِس مِحفِل میں تشریف لائے ہیں؟رَہنمائی فرمادیجییے؟
Suwaal : Baaba Jaan! Kya Sarkar صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم har Mehfil mein tashreef laate hein?Agar tashreef laate hein to kis tarha sab ko pata chalega ke Sarkar صلی اللہ تعالٰی علیہ والہ وسلم is mehfil mein tashreef laae hein? Rahnumaai farmaadijie?
58:47
؂ آنکھ والا تیرے جوبن کا تماشہ دیکھے
دِیدہ ءِ کور کو کیا آئے نظر کیا دیکھے!
اس شعر کی مختصر وضاحت
Aankh waala tere Jauban ka Tamaasha dekhe
Deeda-e-Kaur ko kya nazar aae kya dekhe
Is Sha’ir ki mukhtasar wazaahat
1:02:06
سرکار ِ اعلیٰ حضرت علیہ رحمۃُ الرحمن کا ایک شعر:
آنکھ عطا کیجیے اِس میں ضیاء دیجیے
جلوہ قریب آگیا تم پہ کڑوڑوں دُرود
(امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کی آواز میں طرز کے ساتھ )
Sarkar-e-Aa’la Hazrat ka Aik Sha’ir :
Aankh Ata kijie is mein Zia dijie
Jalwah Qareeb aagaya tum pe karoron Drood
(Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki Awaaz mein Tarz ke saath)
1:02:27
سُوال (مفتی حَسَّان صاحِب سلمہ الخالق): سرکار صلی اللہ تعالٰی علیہ والہ وسلم کس طرح روحانی طورپر تشریف لاتے ہیں ، اِس کی وضاحت فرمادیجیے؟
Suwal (Mufti Hassan Saahib سلمہ الخالق ) : Sarkar صلی اللہ تعالٰی علیہ والہ وسلم kis tarha Rohaani taur par tashreef laate hein , is ki wazaahat farmaadijie?
1:03:27
ہر وقت سرکار صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم کی زِیارت , تذکرہ ءِسیدی عبد العزیز دَبَّا غ رحمۃ اللہ ِ تعالیٰ علیہ
Har waqt Sarkar ki zyaarat , Tazkira-e-Sayyidi Abd-ul-Azeez Dabbaag رحمۃ اللہ ِ تعالیٰ علیہ
1:03:59
عَلامہ جَلالُ الدین سیوطی رحمۃ اللہِ تعالی علیہ دُنیا کے حُکمرانوں سے نہیں مِلتے تھے، اِ سکی کیا وجہ تھی ؟
Allaama Jalaal-ud-Deen Suyooti رحمۃ اللہِ تعالی علیہ dunya ke Hukumraanon se nahin milte the , Is ki kya wajah thi?
1:05:55
مالداروں اور حاکموں کے گھروں پر ان کے بچوں کو پڑھانے کےلیے علماء کا جانا کیسا؟
Maaldaaron aur Haakimon ke gharon par in ke bachon ko parhaane ke lie ulaama ka jaana kesa?
1:06:51
صدر وغیرہ کو بِلا دلیل بُر اکہناکیسا؟
Sadar wagariah ko biladaleel bura kehna kesa?
1:09:07