Shab Yaa’ni Night 11 Muharram-ul-Haraam 1437 Hijri

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
بغیر ٹکٹ سفر کرنا کیسا؟
Bigair Ticket Safar Karna kesa?
شب گیارہ محرّم الحرام 1437 ہجری
اچھی اچھی نِیَّتیں
Achhi Achhi Niyyaten
00:00
دورانِ مدنی مُذاکرہ کسی کو یہ کہنا کیسا کہ "غور سے دیکھویا سُنو!(تمھارے کام کی بات آگئی ) "؟
Dauran-e-Madani Muzakra kisi ko yeh kehna kesa ke”Gaur se dekho ya Suno ! (Tumhare Kaam ki Baat aagai)? “
00:44
اسکرین پر خود کو دیکھ لیں تو کیا کریں؟
Screen par khud ko dekh len to Kya Karen?
01:03
خود کو اسکرین پر ڈھونڈنا کیسا؟
Khud ko Screen par dhoondna kesa?
01:33
دورانِ مدنی مذاکرہ کیمرہ مین کے علاوہ عام اِسلامی بھائیوں کا موبائل میں موویاں بنانا کیسا؟
Dauran-e-Madani Muzakra Camera Man ke Ilaawa Aam Islami Bhaion ka Mobile mein Moviaan Banaana kesa?
02:37
سُوال : مختار ثقفی کون تھا؟آیا اُس نے خدائی کا دعویٰ کیا تھا یا نبوت کا ؟ جواب اِرشاد فرمادیجیے؟
Suwal : Mukhtaar Saqafi Kon tha ? Aaya Us ne Khudaai ka Daa’wa kya tha ya Nubuwwat ka? Jawaab Irshaad farmaadijie?
04:22
شوکت حسین عطّاری : اسپین:سُوال :جو لوگ امام کے پیچھے نماز پڑھتے ہیں ، پھر اُن کی بدخوئی کرتے ہیں یعنی غیبت کرتے ہیں ، اُن کی نمازوں کا کیا ہوگا؟اور اگر 20 25 سال سے امام کے پیچھے نماز پڑھ رہے ہیں اگر خدانخواستہ امام سے کوئی غلطی ہوگئی وہ امام کے بارے میں بُرا سوچتے ہیں اُنھوں نے اِمام کو نکال دیا تو اُن کی پچھلی نمازوں کا کیا ہوگا؟
Shaukat Hussain Attari : Spain : Suwal : Jo Log Imam ke peechhe Namaaz parhte hein , Phir un ki badkhoi karte hein ya’ni Geebat karte hein , in ki Namaazon ka kya hoga? Aur Agar 20 25 Saal se Imaam ke peechhe Namaaz aprh rahe hein agar Khuda na Khwaasta Imam se koi Galati hogai woh Imam ke baare mein Bura sochte hein unhon ne Imaam ko nikaal diya to un ki pichhli Namaazon ka kya hoga?
06:19
اگر امام ا ب اِمامت کا اہل نہیں رہا اور اُسے اِمامت کرتے ہوئے ایک عرصہ گزرچُکا ہے اب کیا کریں؟
Agar Imaam ab imaamat ka ahl nahin raha aur use imaamat karte hue aik Arsa guzar chuka hai ab kya Karen?
07:34
سُوال (حافظ محمّد فتح اللہ قادری عطّاری، اوکاڑہ ، پنجاب سے بات کررہا ہوں):امام مسلم رضی اللہ تعالیٰ عنہ جنھیں امام حسین نے کوفہ بھیجا تھا وہ امام ِ حسین کے رشتے میں کیا لگتے تھے ؟
Suwal (hafiz Fatehullah ya Fathullah Qadri Attari , Okaara , Punjaab se baat kar raha hoon):Imam-e-Muslim رضی اللہ تعالیٰ عنہ jinhen Imaam Hussain ne koofa bheja tha woh Imam-e-Hussain ke rishte mein kya lagte the?
08:23
امام مسلم بن عقیل رضی اللہ تعالیٰ عنھما کے والد کیا صحابی تھے ؟
Imam Muslim bin Aqeel ke Walid رضی اللہ تعالیٰ عنھما kya Sahaabi the?
09:00
لفظ "کزِن "
LAfz ”Cousin“
09:26
جب سرکار صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم کا وصال ہوا اُس وقت اِمامِ حسین رَضِیَ اللہ ُ تَعَالٰی عَنہُ کی عمر شریف کیا تھی ؟
Jab Sarkar صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم ka wisaal hua us waqt Imaam-e-Hussain رَضِیَ اللہ ُ تَعَالٰی عَنہُ ki Umr Shareef kyat hi?
09:56
؂ ان دو کا صدقہ جن کو کہا میرے پھول ہیں
کیجے رضا کو حشر میں خندہ مثالِ گل
شِعر کی وضاحت
Sha’ir :
In do ka Sadqa jin ko Kaha mere Phool hein
Kijie Raza ko Hashr mein Khanda Misaal-e-Gul
Ki Wazaahat yani Explanation
10:57
شِعر مذکور طرز میں
Sha’ir mazkoor Tarz mein
12:01
جاوید عطّاری :سُوال :ایک اِسلامی بھائی میرے ساتھ کاروبارمیں پارٹنر شپ کرنا چاہتے ہیں،وہ مجھ سے کہتے ہیں آپ مجھے ہر مہینے پیسے دے دِیا کریں تو یہ لینا جائز ہے یا نہیں؟ مثال کے طور پر وہ مجھے پانچ لاکھ دے رہے ہیں ، وہ کہہ رہے ہیں کہ میرا کروں گا آپ کے ساتھ کچھ نہیں آپ مجھے ہر مہینے تیس ہزار روپے دے دِیا کریں ، یہ جائز ہے یا نہیں ، اِس کا آپ مجھے جواب عنایت فرمادیں؟
Jawed Attari : Suwal : Aik Islami bhai mere saath kaarobaar mein partnership karna chaahte hein , woh mujh se kehte hein aap mujhe har maheene pese dya Karen to yeh lena jaaiz hai ya nahin? Misaal kw taur par woh mujhe paanch laakh derahe hein , woh keh rahe hein ke main karoonga aap ke saath kuchh nahin aap mujhe har maheene tees hazaar rupe de diya Karen, yeh jaaiz hai ya nahin, is ka aap mujhe jawaab enaayat farmaaden?
12:52
ایک آئٹم کا کاروبار پہلے سے چل رہا ہے اُ س میں کیا کوئی شیئر کرسکتا ہے؟
Aik Item ka Kaarobar pehle se chal raha hai us mein kya koi share karsakta hai?
13:24
جواز کی صورتوں معلوم کرنے کے لیے دونوں فریق دارالافتاء اہلِ سُنّت تشریف لے آئیں ۔
Jawaaz ki Sooraten maa’loom karne ke lie donon fareeq Dar-ul-Ifta Ahlesunnat tashreef le aaen.
14:12
سُوال (محمّد اِحسان علی عطّاری ، مرکز الاولیاء لاہور):بغیر ٹکٹ کے سفر کرنا کیسا ہے ؟رہنمائی فرمادیجیے؟
Suwal (Muhammad Ihsaan Ali Attari , Markaz-ul-Auliya Lahore): Bigair Ticket ke safar karna kesa? Rehnumaai farmaadijie?
14:29
اگر کِسی نے بغیر ٹکٹ سفر کیا ، اب کیا کرے ؟
Agar Kisi ne Bigair ticket Safar kya, Ab kya kare?
15:08
کیا گورمینٹ کے اِدارے میں کوئی معاف کرسکتا ہے یعنی پہلے کرایہ نہیں دیا تھا وہ کرایہ کوئی معاف کرسکتا ہے؟
Kya Government ke idaare mien koi Muaaf karsakta hai yaa’ni pehle kiraaya nahin diya tha woh kiraaya koi muaaf karsakta hai?
16:14
اب اگر پتہ ہی نہیں ہے کون سی بس تھی اور کون مالک تھا ، کچھ بھی یاد نہیں ہے کتنی بار بُھلایا ہے تو اب کیا کریں؟
Ab agar pata hi nahin hai kon si bas thi aur kon maalik tha, Kuchh bhi yaad nahin hai kitni baar bhulaaya hai to ab kya Karen?
16:40
طالِب علم نہ ہوں اور کنسیشن فارم بنوالیا یا پہلے طالب علم تھے اب نہ رہے اُس کارڈ کے ذریعے بس میں ڈسکاؤونٹ لینا کیسا ؟
Taalib e Ilm nah on aur Concession Form banwaaliya ya pehle Taalib e Ilm the ab na rahe us Card ke zaree’e bus mein Discount lena kesa?
17:33
مدنی اِسلامی بھائی غور کریں!
Madani Islami Bhai Gaur Karen!
18:17
وہ اسلامی بھائی جو مدنی مذاکرے کے ذریعے یا علماءِ کِرام سے پوچھ کر علم حاصل کرتے رہتے ہیں کیا وہ کنسیشن فارم استعمال کرکے طلباء کے لیے کیا جانے والا بس کا کم کِرایہ دے سکتے ہیں؟
Who Islami Bhai jo Madani Muzakre ke zaree’e ya Ulama-e-Kiraam se poochh kar ilm haasil karte rehte hein kya woh Concession form istaimaal karke Talaba ke lie kya jaane waala Bus ka kam kiraaya de sakte hein?
19:43
کیا حج کے لیے سُوال کی اِجازت ہے؟
Kya Hajj ke lie Suwaal ki Ijaazat hai?
21:39
دوسرے شہر سے مدنی مرکز آنے کےلیے یا پیر و مرشد سے ملاقات کے لیے باب المدینہ کراچی آنے کےلیے کیا کسی سے ٹکٹ کا سُوا ل کرسکتے ہیں؟
Doosre Shahar se Madani Markaz aane ke lie ya Peer o Murshid se Mulaaqaat ke lie Bab-ul-Madinah Karachi aane ke lie Kya kisi se Ticket ka Suwaal karsakte hein?
21:46
ا ماہ یا 3 دن کے مدنی قافلے کے سفر کے اخراجات نہ ہوں اس کے لیے کِسی سے سُوال کرنا کیسا؟
1 Maah ya 3 Din ke Madani Qafile ke Safar ke Akhraajaat nah on is ke lie kisi se Suwaal karna kesa?
22:32
کیا پیر یا پیر زادہ مرید سے اور اُستاد شاگرد سے سُوال کرسکتا ہے؟
Kya Peer ya Peer Zaadah mureed se aur Ustaad Shaagird se Suwaal karsakta hai?
23:14
کیا امام صاحب یا خطیب صاحب مقتدی یا محلّہ داروں سے سُوال کرسکتے ہیں؟
Kya Imam Sahib ya Khateeb Sahib muqtadi ya Mahalla Daaron se Suwal karsakte hein?
25:43
"احسن الوعاء لآداب الدعاء "اعلٰی حضرت علیہ الرحمۃ کے والدِ ماجد رئیس المتکلِّمین مولانا نقی علی خان علیہ رحمۃ الرحمن کی کتاب ہے۔
"احسن الوعاء لآداب الدعاء " Aa’la Hazrat علیہ الرحمۃ ke Waalid e Maajid Raees-ul-Mutakallimeen Maulaana Naqi Ali Khan علیہ رحمۃ الرحمن ki kitaab yaa’ni Book hai.
26:56
حضرت صاحِب کی چادر یا چَپّل حضرت صاحب سے پوچھے بغیر لے جانا کیسا؟
Hazrat Sahib ki chaadar ya Chappal Hazrat Sahib se poochhe bigair le jaana kesa?
28:36
سُوال :(مفتی شفیق صاحب):بسا اوقات آپ عیدی تقسیم فرماتے ہیں یا مُلاقا ت کے وقت رسائل تقسیم کرتے ہیں ، کسی نے عیدی مانگی یا رِسالہ مانگا کیا یہ سُوال کے زُمرے میں آئے گا؟
Suwal :(Mufti Shafeeq Sahib): Basa Auqaat Aap Eedi taqseem farmaate hein ya mulaaqaat ke waqt Rasaail Taqseem karte hein , kisi ne Eidi Maangi ya Risaala Manga kya yeh Suwaal ke Zumre mein aae ga?
29:43
سُوال (نِگرانِ شوریٰ):اگر امیرِ اہلِ سُنت دامت برکاتہم العالیہ نے ملاقات کے وقت کِسی کو 64 صفحات کا رِسالہ دیا ، اور سامنے کتاب " کفریہ کلمات کے بارے میں سُوال جواب " رکھی ہے جو امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کو طالِب علم یا عالِم صاحِب کو دینی ہے اب اگر وہ " کفریہ کلمات کے بارے میں سُوال جواب " کتاب مانگے تو یہ کیسا؟
Suwal (Nigran-e-Shoora) : Agar Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ne mulaaqaat ke waqt kisi ko 64 Safhaat yani 64 Pages ka risaalah diya aur Saamne kitaab ”Kufriya Kalimaat ke Baare mein Suwal Jawaab“ rakhi hai jo Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ko Taalib-e-Elm ya Aalim Sahib ko dene hai ab agar woh”Kufriya Kalimaat ke baare mein Suwal Jawaab“ kitaab yani book maange to yeh kesa?
30:46
ان دو جملوں میں فرق ہے " امیر ِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کا تحفہ " اور "امیرِ اہلِ سُنت دامت برکاتہم العالیہ نے دیا ہے "
In do (2) jumlon mein farq hai ”Ameer-e-Ahlesunnat ka Tuhfa“ aur ”Ameer-e-Ahlesunnat ne diya hai“
31:39
سُوال (نگرانِ شوریٰ): عام لوگ ایک دوسرے سے اسکوٹر مانگتے ہیں ، یہ کیسا؟
Suwal (Nigraan-e-Shoora):Aam Log aek doosre se Scooter Maangte hein , yeh kesa?
33:04
کسی سے موبائل فون مانگنا کیسا؟
Kisi se Mobile Phone maangna kesa?
33:34
موبائل میں اپنے بچوں کی امی کی یا اپنے بیٹیوں کی تصاویر رکھنا کیسا؟
Mobile mein Apne bachon ki Ammi ki ya Apne baiton ki tasaweer rakhna kesa?
33:37
"فلاں بن فلاں امیرِ اہلِ سنت دامت برکاتہم العالیہ سے ملاقات کرتے ہوئے" یا" امیرِاہلِ سنت دامت برکاتہم العالیہ کے قرب میں" ترکیب بنا کر سوشل میڈیا پر چڑھادینا کیسا؟
”Fulaan bin Fulaan Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ se Mulaaqat karte hue“ ya ”Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ke Qurb mein“
34:44
سوشل میڈیا کی تباہ کاری یا تباہ کاریاں
Social Media ki Tabaahkaari ya Tabaahkaariaan
37:22
مفتی کی سند
Mufti ki Sanad
38:19
دو دن سے سوشل میڈیا بند تھا ، قوم کی کیفیت کیا تھی؟
Do din yani 2 Days se Social Media band tha , Qaum ki kaifiyat kya thi?
39:05
سُنّی جامعات سے آنے والے اساتذہ اور طلباء کو امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کی نصیحت
Sunni Jami’aat se Aane waale Asaatiza aur Talaba ko Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki Naseehat
41:16
ایسا موبائل نہ رکھیں جس میں انٹرنیٹ آتا ہو مگر یہ کہ شَرعِی مجبوری ہو ، شرعی مصلحت ہو۔
Aesa Mobile na rakhen jis mein Internet aata ho magar yeh ke shar’i majboori ho , Shar’I maslihat ho.
42:04
نجی مطالعہ کرنا ہے ، فتاوی رضویہ کی 30 جلدیں اور بہارِ شریعت کے بیس حصے پڑھنے کی ترغیب یا اسی طرح کُچھ
Nijji Mutaa’laa karna hai , Fatawa Razawiyya ki 30 Jilden aur Bahaar-e-Sharee’at ke bees hisse parhne ki Targeeb ya isi tarha kuchh
42:33
سُوال (محمد توفیق عطّاری ، یو کے ):بلڈنگ برائے مسجد فیضانِ جمالِ مصطفی :غیروں کا عبادت خانہ خرید لیا اس کو مسجد فیضان ِ جمال ِ مصطفی بنائی ہے :یہاں مدنی قافلہ حاضر ہوا ہے ، امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کی بارگاہ میں عرض ہے کہ ہمیں مدنی پھول عطا فرمائیں کہ ہمیں یہاں آکر سب سے پہلے کیا کرنا چاہیے؟
Suwal (Muhammad Taufeeq Attari , Uk): Building baraae Masjid Faizan-e-Jamal-e-Mustafa : Gairon ka Ibaadat Khaana khareed liya is ko Masjid Faizan-e-Jamal-e-Mustafa banai hai: Yahaan Madani Qafilah Haazir hua hai , Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki Baargah mein
Arz hai ke Humen Madani Phool ata farmaaen ke humen yahaan aakar sab se pehle kya karna chaahie?
42:59
جب غیروں کا عبادت خانہ خرید لیا ، مسلمانوں کا اس پر قبضہ ہوگیا ، اب یہاں نما ز میں کوئی کراہت تو نہیں؟
Jab Gairon ko Ibaadat khaana khareed liya , Musalmaanon ka is par qabza hogaya , ab yahaan Namaaz mein koi karaaahat to Nahin?
44:04
سُوال (محمد سِنّان رضا عطّاری ، ہند کے رہنے والے، ہند حنفی کابینہ کے نگران یا رکن):درسِ فیضانِ سُنّت دینے والے درس سے پہلے، دوران اور بعد میں کیا نِیّت کریں؟
Suwal (Muhammad Hassan Raza Attari , Hind ke rehne waale , Hind Hanafi Kaabeena ke Nigran ya Rukn):Dars-e-Faizan-e-Sunnat dene waale Dars se pehle , Dauraan aur baa’d mein kya Niyyat Karen?
44:22
رسالہ "ثواب بڑھانے کے نسخے " سے اچھی اچھی نیتیں
Risaalah ”Sawaab Barhaane ke Nuskhe“ se Achhi Achhi Niyyaten
45:02
امیرکہ سے آنے والے عاشقانِ رسول کے تاثرات
America se Aane waale Aashiqaan-e-Rasool ke Ta’assuraat
46:10
گویا اُس نے شبِ قدر حاصِل کرلی۔
Goya us ne Shab-e-Qadr Haasil karli.
51:19