Shab Yaa’ni Night 25 Zul Hijjatul Haram 1436 Hijri

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
رسم و رواج
Rasm o Rawaaj
شب 25 ذوالحجۃ الحرام 1436
خصوصی شِرکت : امجدی کابینات
Khusoosi Shirkat : Amjadi Kabeenaat
اعتکاف کی نیت
Aetikaaf ki Niyyat
00:55
شیطان مختلف انداز سے عِلمِ دین حاصل کرنے سے یہاں یا اسطرح کے مواقع پر روکتا ہے مثلا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Shaitaan Mukhtalif Andaaz se Ilm-e-Deen Haasil karne se yahaan ya istarha ke mawaaqe par rokta hai masalan …………………………….
03:52
اسکرین پر خود کو تلاش کرنا کیسا؟
Screen par Khud ko Talaash karna kesa?
05:41
اسکرین پر اپنا چہرہ نظر آئے تو کیا کریں؟
Screen par apna chehta nazar aae to kya Karen?
06:41
یہ مدنی مذاکرہ کب ہوا؟
Yeh Madani Muzakra kab hua?
08:01
(نگرانِ شوری ):مدینہ منورہ کی کوئی کھجور لاکر دے اُس کےلینے کے انداز اور مدینہ منورہ سے کوئی سونے کی بالی لاکر دے اُس کے لینے کے انداز میں فرق ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔:سُوال: لڑکے والوں کی طرف سے ڈمانڈکا کچھ حل ارشاد فرمادیں ؟اور لڑکے کو آپ برائے کرم سمجھادیں کہ نہیں لینا۔۔۔۔
(Nigran-e-Shoora ): Madina Munawwarah ki koi khajoor laa kar de us ke lene ke andaaz aur Madina-e-Munawwarah se koi sone yani gold ki baali laakar de us ke lene ke andaaz mein farq………………………Suwal : Larke waalon ki taraf se demand ka kuchh Hall irshaad farmaaden? Aur larke waalon ko samjhaaden ke nahin lena………………..
08:34
ایک اِسلامی بھائی حج پر اِس لیے نہیں جاپارہے تھے کہ گھر میں اِتنا اِتنا دینا پڑتا ہے۔۔۔۔۔
Aik Islami bhai Hajj par is lie nahin jaa paarahe the ke ghar mein itna itna dena parta hai…………………..
12:46
ایک اسلامی بھائی اس لیے شادی نہیں کرپارہے تھے کہ مجھے شادی کے لیے اپنے لیے بھی کپڑے بنانے ہیں ، امّی کے لیے بھی ،پُھپّی کےلیے بھی ،خالہ کےلیے بھی ،۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔،اِس کو کیسے روکا جائے گا؟
Aik Islami Bhai is lie shaadi nahin kar paarhe the ke mujhe shaadi ke lie apne bhi kapre banaane hein , ammi ke bhi phuppi ke lie bhi , khaala ke lie bhi ,……………………….., is ko kese roka jaaega?
14:06
امیرِ اہلِ سُنت دامت برکاتہم العالیہ ناظرین ،(حاضرین)کو عطا کردیں ، لڑکا اور اُس کا خاندان والوں کا ذہن بن جائے کہ ہمیں لڑکی والوں سے ڈمانڈ نہیں کرنی ۔
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ Naazreen, (Haazreen) ko Ata Karen , Larka aur us ka Khaandaan waalon ka zehn ban jaae ke humen larki waalon se demand nahin karni.
16:51
"نان نفقہ " سے کیا مُراد ہے؟
”Naan Nafaqa“ se kya Muraad hai?
19:11
حج سے واپسی پر تحفے کی ڈِمانڈ سے نا پسندیدگی کے اِظہار والی کال
Hajj se wapsi par tuhfe ki Demand se napasandeedgi ke izhaar waali kaal
22:28
عمران ، مرکز الاولیاء :لڑکا کہے کہ مجھے کچھ نہیں لینا لیکن لڑکی ہی نہ مانے اِس حوالے سے اِرشاد فرمادیں؟
Imran , Markaz-ul-Auliya : Larka kahe ke mujhe kuchh nahin lena lekin larki hi na maane is hawaale se irshaad farmaaden?
23:09
بیٹی کو اس کا ڈر بھی تو ہوتاہے کہ اگر کچھ سُسرال لے کر نہیں گئی تو ساری زندگی سُسرالیوں کا سُننا پڑے گا ۔۔۔۔۔
(اب کیا کرے)؟
Beti ko is ka dar bhi to hota hai ke Agar kuchh susraal le kar nahin gai to saari zindagi susraalion ka sunna parega ……………..(Ab kya kare)?
24:36
سُوا ل(محمد شمیم عطّاری ، پنجاب):ہمارے ہاں سِلسلہ بالکل مختلف ہے : لڑکی والے ڈِمانڈ کرتے ہیں ، ہمیں یہ چاہیے ، مکان چاہیے ، ہمیں زمین چاہیے ، اگر لڑکی والوں کے پاس پیسہ نہیں ہوتا تو وہ یہ بھی بات کرتے ہیں کہ ہمیں جہیز بھی چاہیے تو لڑکی والے لڑکے والوں کو دیتے ہیں ۔۔۔۔۔(یہ کیسا)؟
Suwal (Muhammad Shameem Attari , Punjaab):Humaare haan Silsila bilkul Mukhtalif hai , larki waale demand karte hein , humen yeh chaahie, makaan chaahie , humen zameen chaahie, Agar larki waalon ke paas paisa nahin hota to woh yeh bhi baat karte hein ke humen jahez bhi chaahie to Larki waale larke waalon ko dete hein…………………………(Yeh kesa)?
25:01
برکت والی شادی
Barakat waali Shaadi
25:52
دعوتِ اِسلامی کے بارے میں تاثُّرات
Daa’wat-e-Islami ke baare mein Ta’assuraat
26:15
طاہر عطّاری ، یوکے :سُوال:سیدھی آنکھ جب پھڑکتی ہے تو بعض لوگ کہتے ہیں کہ یہ آنکھ بُری نظر ہوتی ہے یا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔برائے مہربانی آپ مجھے اس کا جواب بتادیں؟
Tahir Attari , UK : Suwal : Seedhi Aankh jab pharakti hai to baaz log kehte hein ke yeh Aankh buri nazar hoti hai ya ……………..Baraa-e- Meharbaani aap mujhe is ka Jawaab bataaden?
27:05
اچھا شُگون لینا کیسا؟
Achha Shugoon lene kesa?
27:58
بُرا شُگون لیناکیسا؟
Bura Shugoon lena kesa?
28:02
مکتبۃ المدینۃ کا مطبوعہ رِسالہ " بد شگونی "
Maktabat-ul-Madinah ke Matboo’a Risaalah ”Bad Shugooni“
28:46
نیک بننے اور بنانے کے طریقے صفحہ 591 پر ہے:گردن کے بال مونڈنا مکروہ ہے اس کے نیچے لکھا ہے : یعنی جب کہ سرکے بال نہ مونڈائیں صرف گردن کے مونڈائیں ، ہاں اگر پورے سر کے بال مونڈائیں تو اِس کے ساتھ گردن کے بھی مونڈادیں ،گردن کے بال مونڈانے سے متعلق کچھ رہنمائی فرمادیجیےکہ یہ کونسے بال ہیں جِن کا یہاں ذکر کیا گیا ہے؟دعاؤوں کی مدنی اِلتجا ہے ۔اللہ عزوجل ّ آپ کو دین و دُنیا کی ڈھیروں بھلائیاں برکتیں عطا فرمائے ؟
Kitab yani book ”Naik Banne aur Banaane ke Tareeqe“ Safha yaa’ni page no.591 par hai: …………
29:32
کیا مشین پھروانا منڈوانا ہے؟
Kya Machine phirwaana mundwaana hai?
30:58
سُوال : اکثر لوگ کہتے ہیں کہ جھوٹ کا زمانہ ہے اور اکثر لوگ کہتے ہیں : سچ کا زمانہ نہیں ہے ،ایسا کہنا کیساہے؟
Suwal : Aksar Log kehte hein ke Jhoot ka Zamaana hai aur Aksar log kehte hein : Such ka zamaanah nahin hai , aesa kehna kesa hai?
31:20
"اکثر" کاکیا معنی ٰ ہے؟
”Aksar“ ka kya maa’na hai?
31:30
سُوال (نگرانِ شوری سلمہ اللہ ): کیا یہ بھی جھوٹ نہیں ہے کہ "سچ کا زمانہ نہیں ہے "؟
Suwal (Nigran-e-Shoora سلمہ اللہ ): Kya yeh bhi Jhoot nahin hai ke ”Such ka Zamaanah nahin hai“?
32:29
سُوال :باب المدینہ کے بعض عَلاقوں میں وَٹّا سَٹّا کی صورت میں شادیوں کا سِلسلہ ہوتا ہے ، اب اگر کسی کے یہاں صرف لڑکیاں ہوں یا لڑکے ہوں تو اب ایک صورت یہ بنتی ہے کہ اب لڑکے ہیں بیٹی اُس کی ہے نہیں تو اب اُس کی جو شادی ہوتی ہے اُس کے کئی لاکھ ڈِمانڈ کرکے اُس کو بِیاہ دی جاتی ہے تو ایسا کرنا کیسا؟اور بعض جگہ مالداروں زمیں داروں میں یہ بھی دیکھا گیا ہے کہ لڑکی کو جہیز میں اُن کی زمین بھی دینی پڑتی ہے تو وہ زمین کا حِصَّہ بچانے کے لیے اُن کو بوڑھی کردیتی ہیں پھر کہتی ہیں ہم نے اِن کو حق بخشوادیا یعنی اِن کا نِکاح قرآن سے کردیا معاذاللہ ، اِس طرح کرنا کیسا؟ارشاد فرمائیں؟
Suwal : Bab-ul-Madinah ke Baaz Alaaqon mein Watta Satta ki Soorat mein Shaadiyon ka Silsila hota hai,Ab agar kisi ke yahaan ki jo Shaadi hoti hai us ke kai laakh Demaand karke us ko buyaah dijaati hai to aesa karna kesa?aur Baaz jageh maaldaaron zameen daaron mein yeh bhi dekha gaya hai ke Larki ko Jahez mien zameen bhi deni parti hai to woh zameen ka Hissa bachaane ke lie un ko boorhi kardeti hein phir kehti hain hum ne in ko Haq Bakhshwaadiya ya In ka Nikaah Quran se kardiya معاذاللہ , is tarha karna kesa? Irshaad farmaaen?
33:04
اِس مدنی مذاکرے میں جو موضوع ہوا اِ س حوالے سے آپ کو ایک کال سُناتے ہیں۔(چالیس سے پچاس ہزار میں شادی)
Is Madani Muzakre mein jo Mozu’ hua is Hawaale se Aap ko aik Call Sunaate hein .(Chalees se pachaas hazaar mein Shadi)
35:52
سُوال: بسا اوقات ایسا ہوتا ہے کہ لڑکی کے گھر والے خود دے دے کر لڑکی کی عادتیں خراب کردیتے ہیں اور اُسی طرح اُن کے نواسوں کے جو والد ہوتے ہیں اُن کی بھی عادتیں خراب ہوجاتی ہیں ، وہ اپنے گھر والوں کو خود کہتا ہے یہ لے آؤ یہ لے آؤ ، وہ دیتے رہتے ہیں اور یہ آنے کا سِلسلہ ہوجاتا ہے تو اِس طرح عادتیں خراب کرنا کیسا؟
Suwal : Basa Auqaat aesa hota hai ke larki ke Ghar waale khud de de kar larki ki Aadaten kharaab kardete hein aur usi tarha un ke nawaason ke jo waalid hote hein un ki bhi aadaten kharaab hojaati hein , woh apne gharwaalon ko khud kehta hai yeh le aao yeh le aao, woh dete rehte hein aur yeh aane ka silsilah hojaata hai to is tarha Aadaten kharaab karna kesa?
36:49
سوال(تعلق یو ایس اے ،شکاگو):حادثات سے حفاظت کے لیے کوئی روحانی عِلاج عطا فرمائیے ؟
Suwal (Ta’alluq USA ,Chicaago):Haadisaat se Hifaazat ke lie koi Rohaani Ilaaj ata farmaaie?
37:57
امیرِ اہلِ سُنت دامت برکاتہم العالیہ سُواری میں اکثر احتیاطا تجدیدِ ایمان کرتے ہیں ۔
Ameer-e-AhleSunnat دامت برکاتہم العالیہ suwaari mein aksar ehtiyaatan tajdeed-e-Eeman karte hein.
38:47
"یَا وَکِیلُ " روزانہ 7 بار عصر کے وقت
"یَا وَکِیلُ " rozaana 7 baar asr ke waqt
39:16
عصر کا وقت کب تک رہتا ہے اور مذکورہ وظیفہ عصر کے وقت عصر کی نماز سے پہلے پڑھنا ہے یا عصر کی نماز کے بعد؟
Asr ka waqt kab tak rehta hai aur Mazkoora wazeefa asr ke waqt asr ki namaaz se pehle parhna hai ya Asr ni namaaz ke baa’d?
39:34
اچانک موت سے حفاظت کا وظیفہ
Achaanak Maut se Hifaazat ka Wazeefah
39:46
ہوائی جہاز کے گِرنے اور جلنے سے امن میں رہنے کی دُعا
Hawaai Jahaaz ke girne aur jalne se aman mein rehne ki Dua
40:02
کِشتی کی دُعا
Kishti ki Dua
41:41
گھر سے نِکلنےکی دُعا
Ghar se nikalne ki Dua
41:42
جب دُشمن کاخوف ہو تو کیا پڑھیں؟
Jab Dushman ki Khauf ho to kya parhen?
43:33
مَدَنی پنجسورہ
Madani Panjsoorah
44:25
سُوال (نگرانِ شوریٰ ): امجدی کابینات کی ایک تعداد یہاں موجود ہے ، ایسا کیا ہم یہاں کریں کہ بے نمازی نمازی بن کر لوٹیں اور نمازی تکبیرَ اُولیٰ کے ساتھ نماز پڑھنے والے بن کر اور جو جماعت سے نماز نہیں پڑھتے وہ جماعت کے ساتھ نماز پڑھنے کے عادی بن جائیں ، ایسے مَدَنی پُھول عطا فرمادیں؟
Suwal (Nigran-e-Shoora):Amjadi Kabeenat ki aik Taa’daad yahaan maujood hai, aesa kya hum yahaan Karen ke be Namaazi Namaazi ban kar looten aur Namaazi Takbeer-e-Oola ke saath namaaz parhne waale ban kar aur Jamaa’at se Namaaz nahin parhte woh jamaa’at ke saath namaaz parhne ke aadi ban jaaen, aese Madani Phool ata farmaaden?
45:01
نماز قضاء کرنے والے کان کھول کر سُنیں!
Namaaz qaza karne waale kaan khol kar sunen!
48:16
"وَیل"کیا ہے؟
”Wail“ kya hai?
49:08
"غَیّ" کِیا ہے؟
”Gai“ kya hai?
50:37
جماعت سے نماز پڑھنے کا حکم
Jamaa’at se namaaz parhne ka hukm
52:24

54:13