Shab yaa’ni Night 4 Rabi-u-Awwal 1436 Hijri

مَدَنی مُذاکرہ
Madani Muzakra
ہم عشق کے بندے ہیں کیوں بات بڑھائی ہے؟
Hum Ishq ke Bande hein Kyun Baat Barhaai hai?
شب 4 ربیع الاول 1436 ھ
اوبی وین کے ذریعے شِرکت : مانہ والا ضلع شیخوپورہ پنجاب پاکِستان،خان پور ضلع رحیم یار خان پاک خورشیدی کابینہ
OB Van ke zaree’e Shirkat : Mana Waala Zil’a Shaikhupoorah Punjab Pakistan , Khan Poor Zil’a Raheem yaar Khan Pak Khursheedi Kabeenah
خصوصی شِرکت:
شعبہ: مجلِس ِ حج و عمرہ

Khusoosi Kabeenah
Shau’ba : Majlis-e-Hajj o Umrah
دُرود شریف کی فضیلت
00:46
اعمال کا دارومدار نیتوں پر ہے، اچھی اچھی نیتیں مع اِیصال ِ ثواب
Aa’maal Ka Daaromadaar Niyyaton par hai
01:10
یہ مدنی مُذاکرہ کب ہُوا؟
Yeh Madani Muzakra hua?
05:41
اوبی وین کے ذریعے شِرکت
Ob Van ke zaree’e shirkat
05:51
سُوال : حجر اسود کی سیدھ میں ہری لائٹیں ہیں ، استیلام اس کے عین نیچے کرنا ضروری ہے یا تھوڑا ٓگے پیچھے ہوجائے توحرج نہیں؟نیز اِستِلام کی دُعا طویل ہے اگر بھیڑ میں اِسکو پڑھنے کا موقع نہ مِلے تو کوئی اور دُعا بھی پڑھ سکتے ہیں؟
Suwal : Hajar-e-Aswad ki seedh mein hari lighten hein , Istilaam is kea in neeche karna zaroori hai ya thora aage peechhe hojaae to haraj nahin? Neez isteelam ki Dua taweel hai agar bheer mein is ko parhne ka mauqua na mile to koi aur Dua parhsakte hein?
06:56
اوبی وین کے ذریعے شریک عاشِقانِ رسول
OB Van ke zaree’e shareek Aashiqaan-e-Rasool
08:15
سُوال:جوجوتے ہم نے مکہ مکرمہ اور مدینہ شریف میں اِستِعمال کیے تھے وہ جوتے ہم پاکِستان میں اِستِعمال کرسکتے ہیں کیا؟جزاک اللہ خیرا
Suwal : Jo Joote yaa’ni Shoes Hum ne Makka-e-Mukarramah aur Madinah Shareef mein Istaimaal kie the who joote hum Pakistan mein istaimaal karsakte hein kya? جزاک اللہ خیرا
مجھے دعوتِ اِسلامی سے پیار ہے
ان شاء اللہ اپنا بیڑا پار ہے
Mujhe Da’wat-e-Islami se piyaar hai
ان شاء اللہ Apna bera paar hai
مجھے مدنی چینل سے پیار ہے
ان شاء ا للہ اپنا بیڑا پار ہے
Mujhe Madani Channel se Pyaar hai
ان شاء اللہ Apna bera paar hai
08:46
سُوال (ابراہیم باپو):اس حوالے سے (یعنی مکہ ءِ مکرمہ و مدینہ منورہ میں استعمال شدہ جوتوں کے وطن میں استعمال کے حوالے سے) امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کا کیا معمول ہے؟
Suwaal (Ibraaheem Baapu):Is Hawaale se (yaa’ni Makka-e-Mukarramah o Madina-e-Munawwarah mein istai’maal shuda jooton ke watan mein istai’maal ke Hawaale se) Ameer-e-Ahlesuunat دامت برکاتہم العالیہ ka Kya Maa’mool hai?
12:04
اِمام مالِک علیہ رحمۃ اللہ الخالق بہت بڑے عاشِقِ رسول تھے۔مدینے کا کس قدر ادب کرتے تھے؟
Imam Maalik علیہ رحمۃ اللہ الخالق buhut bare Aashiq-e-Rasool the.Madine ka kis qadar adab karte the?
14:20
پرانے مدینہ کو مسجد بنادیا ہے۔
Puraane madinah ko Masjid banaadiya hai.
16:02
نِکال ان پاؤوں سے جوتا قریبِ طیبہ تُو پہنچا
اے زائز ہوش اب تُو کر مدینہ آنے والا ہے۔
Nikaal In paaoon se jootah qareeb-e-taibah tu puhuncha
Ae zaair hosh ab tu kar Madinah aane waala hai.
(طرز میں)
(Tarz mein)
17:07
کِتاب "عاشِقانِ رسول کی 130 حِکایات" مکتبۃ المدینہ سے حاصل کیجیے۔۔۔۔۔۔
Kitaab ”Aashiqaan-e-Rasool ki 130 Hikaayaat“ Maktabat-ul-Madinah se haasil kijie……………
18:20
سُوال : کیا سگریٹ پینے سے وُضو ٹوٹ جاتا ہے؟
Suwaal : Kya Cigeratte peene se Wuzu toot jaata hai?
19:28
سُوا ل: کیا اِسلامی بہنیں اذان دے سکتی ہیں؟
Suwal : Kya Islami behnen Azaan desakti hein?
19:37
عورتوں کو اِقامت کہنا کیسا؟
Auraton ko Iqaamat kehna kesa?
19:40
بچہ پیدا ہو اور بچے کے کان میں عورت اِس اِحتیاط سے اذان دے کہ کِسی غیر مرد کو آواز نہ پہنچے یہ کیسا؟
Bacha paidah ho aur bache ke kaan yaan’I ear mein aurat is ehtiyaat se azaan de ke kisi Gair mard ko awaaz na puhunche yeh kesa?
20:21
یہ مروہ کا باہری حصّہ ہے ، رفیق الحرمین میں لِکھا ہے کہ مروہ کے بائیں جانِب سیدتنا خدیجۃ الکُبریٰ کا مکانِ عالیشان تھا مگر اب اِس کی کوئی عَلامت نہیں مِلتی اگر کوئی آکر اِ س حسنِ نیت سے دُعا کرے کہ یہاں مکانِ عالیشان تھا ، یہ عمل کرنا کیسا؟
Yeh Marwah ka baahari hissa yaa’ni part hai, Rafeeq-ul-Haramain mein likha hai ke Marwah ke baaen jaanib Sayyidatuna Khadeejat-ul-Kubrah ka makaan-e-Aalishaan tha magar is ki koi alaamat nahin milti Agr koi aakar is Husn-e-Niyyat se Dua kare ke yahaan makaan-e-Aalishaan tha, yeh Amal karna kesa?
21:15
رسالہ "جھوٹا چور" جو کہ امیرِ اہلِ سپنَّت دامت برکاتہم العالیہ کا رِسالہ ہے ،اس میں ایک مدنی پھول یہ ہے کہ گھر کے اِستنجاخانے کے لیے چپل کی دو جوڑیاں مخصوص کرلیجیے ، عورت کے لیے زنانہ اور مرد کے لیے مردانہ اورعورت اگر مردانہ اور مرد اگر زنانہ چپَّل اِستعمال کرے تو آپ نے اِس کو گُناہ بھی لِکھا ہے ، باپا جان! کچھ چپَّل ایسی ہوتی ہیں جو مرد و عور ت دونوں کے لیے یکساں ہوتی ہیں تو کیا ایسی صورت میں بھی دونوں کے لیے الگ الگ چَپَّل رکھنی پڑیں گی؟
Risaalah “ Jhoota Chor” Jo ke Ameer-e-Ahlesunnat ka risaalah yaa’ni Booklet yeh hai ke Ghar ke istinja Khaane ke lie chappal ki do Joriyaan Makhsoos karlijie, Aurat ke lie zanaanah aur Mard ke lie Mardaanah aur Aurat agar Mardaanah aur mard agar Zanaanah Chappal istaimaal kare to aap ne is ko Gunaah likha hai , Baapa Jaan! Kuchh Chappal aesi hoti hein jo Mard o aurat donon ke lie yaksaan hoti hein to kya aesi aurat mein bhi donon ke lie alag alag chappal rakhni parengi?
23:49
پنجابی زبان میں سُوال
Punjaabi Zabaan mein Suwaal
24:59
دُنیا کا سب سے پہلا پہاڑ جَبَلِ ابی قُبیس ہے، حجر اسود جب جنت سے نازل ہوا تو کہاں رہا تھا نیز مقام ابراہیم کا پتھر کہاں تھا؟
Dunya ka Sab se pehla Pahaar yaa’ni Mountain Jabal-e-Abi Qubais hai , Hajar-e-Aswad jab jannat se naazil hua to kahaan raha tha neez Maqaam-e-Ibrahim ka pathhar kahaan tha?
25:34
جَبَلِ ابی قبیس پر تعمیر کردہ محل کی عبرت ناک حِکایت
Jabal-e-Abi Qubais par taa’meer kardah Mahal ki Ibrat naak Hikaayat
26:50
ہاتھ اُٹھا کر دُعا مانگنے کے بارے میں کیا حُکم ہے اور ہاتھ نہ اُٹھائے تو کیا حُکم ہے؟
Haath utha kar dua kar maangne ke baare mein kya Hukm hai aur haath na uthaae to kya Hukm hai?
27:56
جبل ابی قبیس نے سرکار صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم کے قدموں کا بوسہ لیا ہے؟
Suwal : Jabal-e-Abi Qubais ne Sarkar صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم ke qadmon ka bosa liya hai?
28:55
بروہی زبان میں سُوال :عبد المَنَّان عطّاری :سُوال کا خُلاصہ ہے:بلوچِستان کے شہر و دیہات میں مساجد میں بڑی ویرانی ہے مساجِد میں مَدَنی بہار کِس طرح آئے ، کیا حِکمتِ عملی اپنائی جائے؟
Barohi Zabaan mein Suwal :Abdul Mannan Attari : Suwal Ka Khulaasa hai :Balochistaan o Dihaat yaa’ni village mein masaajid mein bari weeraani hai Masaajid mein Madani Bahaar kis tarha aae, Kya Hikmat-e-Amali apnai jaae?
31:03
فیضانِ مدینہ کی زمین پہلے کیا تھی (مسجد بننے سے پہلے)؟
Faizan-e-Madinah ki Zameen pehle kyat hi (Masjid banne se pehle)?
32:49
تادمِ بیان بلوچِستان میں 47 مدرارِس المدینہ جُز وقتی اور کُل وقتی کُھل گئے ہیں اور 8 جامعۃ المدینہ اور 1 اِسلامی بہنوں کا جامعۃ المدینہ بھی ، ابھی یہاں فیضانِ مدینہ میں جو اِسلامی بھائی بلوچستان سے حاضر ہوئے کم و بیش 2048 کی تعداد مِلی ہے، ۔۔۔۔۔
Tadam-e-Bayaan Balochistaan mein 47 Madaaris-ul-Madinah Juz waqti aur Kul waqti khul gae the hein aur 8 Jamiat-ul-Madinah aur 1 Islami Bhai ka Jamiat-ul-Madinah bhi , abhi yahaan Fiazan-e-Madinah mein jo Islami Bhai Balochistaan se haazir hue kam o Besh 2048 ki taa’daad mili hui,……………..
33:30
یوکے ایک اِسلامی بھائی کا انگریزی زبان میں سُوال مع اس کا اُردو خلاصہ :یو کے اور یورپ کے مُمالک میں غیر مُسلموں کو جو تہوار ہوتے ہیں، اِن میں مُسلمان بھی ایک دوسرے کو مبارکباد دیتے ہیں اور کارڈ ایک دوسرے کو دیتے ہیں جو ان کا طریقہ کار ہے کیا مُسلمانوں کو اِس طرح مُبارک باد دینے اور اُن کے تہوار کی خوشیاں منانے کے بارے میں حکمِ شرعی اِرشاد فرمادیں؟اور رو روکر اِسلامی بھائی کی عرض :آپ یوکے پر کرم فرمادیں ، ہم آپ کو لینے آئے ہیں ، آپ یو کے آجائیں؟
UK ke Islami Bhai ka Angrezi yaa’n English Zabaan mein Suwaal ma’a is ka Urdu Khulaasa : Uk aur Europe ke Mumaalik mein Gair muslimon ko jo Tehwaar hote hein , in mein Musalmaan bhi aik doosre ko mubaarak baad dete hein aur Card aik doosre ko dete hein jo in ka tareeqa kaar hai kya Musalmaanon ko is tarha mubaarak baad dene aur un ke tehwaar ki khushyaan manaane ke baare mein Hukm-e-Shar’I irshaad farmaaden? Aur ro ro kar Islami Bhai ki Arz : Aap Uk par karam famraaden , Hum aap ko lene aae hein, Aap Uk aajaaen?
34:20
ناجائز تہوار کی اِجازت دیناکیسا؟ نیز اگر کوئی شراب پیتا ہے اُسے یہ کہنا کیسا کہ "شراب پی لے"؟
Na jaaiz tehwaar ki ijaazat dena kesa? Neez Agar koi sharaab peeta hai
Use yeh kehna kesa ke ”Sharaab pee le“?
37:02
کوئی زور زور سے گانے بجارہا ہے اُسے یہ کہنا کیسا کہ "آہستہ بجاؤ!"؟
Ki Zor zor se gaane bajaa raha hai use yeh kehna kesa ke ”Aahista bajaao! “?
37:41
اگر کوئی غیر مُسلم کا مذہبی تہوار ہے اُس کومبارک باد دینا کیسا؟
Agar koi gair Muslim ka Mazhabi tehwaar hai us ko mubaarak baad dena kesa?
38:04
کِسی کے مذہبی تہوار میں مُسلمان کے لیے کِسی طرح کی شرکت کرنا کیسا؟
Kisi ke Mazhabi Tehwaar mein musalmaan ke lie kisi tarha ki shirkat karna kesa?
39:02
اس طرح مسجدمیں نعرہ لگانا کیسا کہ " آئی وونٹ باپا"؟
Is tarha Masjid mein naa’rah lagaana kesa ke ”I want Baapa! “?
39:31
کسی کا سُوال ہے کہ ہم نے بچپن سے سُنا ہے کہ سور کانام لینے سے وُضو ٹوٹ جاتا ہے ، آپ نے رِسالہ "جھوٹاچور " میں کئی مقامات پر یہ لفظ لِکھا ہے ، اِس بارے میں ہماری رہنُمائی فرمادیجیے؟
Kisi ka Suwaal hai ke Hum ne bachpan se Suna hai ke Sooar ka naam lene se Wuzu toot jaata hai , Aap ne Risaalah ”Jhoota Chor“ mein kai maqaamat par yeh lafz likha hai , Is baare mein Humaari rehnumaai farmaadijie?
41:21
محمد وسیم عطّاری ، یوکے ، مدنی کابینہ:انگریزی زبان میں سُوال مع اُردو خُلاصہ:ہمیں جو لوگ نشے کی حالت میں مِلتے ہیں اُن کے ساتھ ہمارا رویہ کیا ہونا چاہیے خاص طور پر شراب اور دوسرے جو نشے کرتے ہیں اِن میں بہت سارے فیملی میمبرز بھی شامِل ہوتے ہیں مِثال کے طور پر کِسی کا والِد ہوتا ہے کِسی کا بھائی ہوتا ہے تو اِن کے ساتھ ہم کِس طرح کا رویہ اِختیار کریں، کِس طریقے سے اُن کے ساتھ مُلاقات کریں اِس بارے میں مَدَنِی پھول اِرشاد فرمادیجیے؟
Muhammad Waseem Attari , Uk , Madani Kabeenah :Angrezi Zabaan yaa’ni English language mein Suwaal ma’a Urdu Khulaasah :Humen Jo log nashe ki Haalat mein milte hein un ke saath Hummarah rawayyah kya hona chaahie khaas taur par sharaab aur Doosre jo nashe karte hein in mein buhut sare family members bhi shaamil hote hein misaal ke taur par kisi ka waalid hota hai kisi ka bhai hota hai to in ke saath hum kis tarha ka rawayya ikhtiyaar Karen, kis tareeqe se un ke saath mulaaqaat Karen , kis tareeqe se un ke saath mulaaqaat Karen is baare mein Madani Phool irshaad farmaa dijie?
42:39
سُوال (مُفتی حسّان صاحِب سلمہ الخالِق ):اگر ایسی صورت ہو کہ نشے والے سے ناراضگی کا اِظہار کیا یعنی اُس سے مِلا نہیں اور چَلا گیا اور بعد میں وہ مِلا تو اُس پر ظاہِر کیا کہ میں اِس لیے نہیں مِلا تھا کہ تُم نشے کی حالت میں تھے اور اِس سے اُس بندے کو عِبرت ہوتی ہے یہ مجھ سے اِس فعل کی وجہ سے دور ہوا تو پِھر کیا کرے؟
Suwal (Mufti Hassan Sahib سلمہ الخالِق ): Agar aesi Soorat ho ke nashe waale se naaraazgi ka izhaar kya yaa’ni us se mila nahin aur chala gaya aur baa’d mein mila to us apr zaahir kya ke Main is lie nahin mila tha ke Tum nashe ki haalat mein the aur us se us bande ko Ibrat hoti hai yeh mujh se is fai’l ki wajah se door hua to phir kya kare?
46:22
سُوال:موبائِل فون میں تصویر لگانے کا شرعِی حُکم کیا ہے اور خاص طور پر آج کل ہم اپنی تصویر اپنے موبائل فون میں سیو کرتے ہیں تو کوئی بھی اگر رِنگ کرتا ہے تو اُس کے فون میں اگر ہم نے اپنے فون میں پچر سیو کی ہے تو اُ س کے فون میں بھی ہمارے نام کے ساتھ یہ پچر آنے لگ جاتی ہے تو اِس کے بارے میں شرعِی حُکم اِرشاد فرمادیں کہ یہ تصویر رکھنا جائز ہے یا ناجائز ہے ؟ انھون نے شُکریہ ادا کیا جس طرح یہاں خیال رکھا جارہا ہے اور انھوں نے عرض کی ہے کہ یا مُرشدی ! یوکے تشریف لائیں؟
Suwal : Mobile Phone mein Tasweer lagaane ka Shar’I Hukm kya hai aur khaas taru par aaj kal hum apni tasweer apne Mobile Phone mein Save karte hein to Koi bhi agr ring karta hai to us ke phone mein agar hum ne picture save ki hai to us ke Phone mein bhi humaare naam yaa’ni name ke saath yeh picture aane lagti hai to is ke baare mein shar’I Hukm irshaad farmaaden ke yeh tasweer rakhna jaaiz hai ya najaaiz hai? Unhon ne Shukriya ada kiya jis tarha yahan jaaraha hai aur unhon ne arz ki hai ke Ya Murshidi !Uk tashreef laaen?
48:29
مووی کا حکم اور اِس کے پِرِنٹ آؤوٹ کا حُکم
Movie ka Hukm aur is ke Print Out ka Hukm
50:38
سُوال : کیا مدنی مُذاکرہ دیکھتے وقت دُرودِ پاک پڑھ سکتے ہیں؟
Suwaal : Kya Madani Muzakra dekhte waqt Drood-e-Pak parh sakte hein?
51:11
اگر کِسی کے گھر کی لائٹ کٹی ہوئی ہو تو وہ کُنڈے کا اِستعمال کرکے ربیع الاول کا چراغاں کرسکتا ہے؟
Agar kisi ke ghar ki light kati hui hoi ho to woh Kunde ka Istaimaal karke Rabi-ul-Awwal ka Charaagaan karsakta hai?
51:53
کسی کا سُوال ہے کہ میرا چار ماہ کا مدنی مُنَّا ہے جب مدنی چینل چلتا ہے تو وہ مدنی چینل دیکھ کر خوش ہوتا ہے اور کوئی اور چینل لگائیں یا ٹی وی بند کردیں تو وہ روتا ہے پیارے باپا جان اگر کوئی کمرے میں نہ ہو تو کیا صِرف مدنی مُنّے کے لیے مدنی چینل لگاسکتے ہیں کہ وہ دیکھتا رہے؟
Kisi ka Suwaal hai ke Mera Chaar Maah ka Madinah Munna hai jab Madani Channel chalta hai to woh Madani channel dekh kar Khush hota hai aur koi aur Channel lagaaen ya TV band Karen to who rota hai Pyare Baapa Jaan agar koi kamre mein na ho to Kya sirf Madani Munne ke lie Madani Channel lagaasakte hein ke woh dekhta rahe?
52:39
سُوال :اگر کوئی شخص اوپر اونچے مقام پر بیٹھا ہو اور نیچے کوئی شخص نیچے بیٹھ کر قُرآن ِ پاک کی تِلاوت کررہا ہو تو کیا حُکم ہے ؟ایسا کرنا دُرُست ہے یا نہیں اور اِس میں کونسا شخص گُنہگارہوگا؟
Suwal :Agar koi shakhs Ooper oonche maqaam par betha ho aur neeche koi shakhs beth kar Quran-e-Pak ki Tilaawat kar raha ho to kya Hukm hai?Aesa karna dursut hai ya nahin aur is mein konsa Shakhs Gunahgaar hoga?
53:55
عُرف
Urf
54:51
نیچے کوئی قُرآنِ پاک پڑھ رہا ہے اور دوسرا شخص کُرسی پر بیٹھا ہے ، یہ کیسا؟
Neeche koi Quran-e-Pak par raha hai aur Doosra shakhs Kursi par bethta hai , yeh kesa?
55:52
نیچے کوئی شخص بیٹھا قُرآن پڑھ رہا ہے ، کُرسی پر بیٹھنے والا معذور ہے اور دونوں کے درمیان فاصلہ زیادہ نہیں ہے اب کیا حکم ہے؟
Neeche koi Shakhs betha Qur’an Parh raha hai , Kursi par bethne waala Maa’zoor hai aur donon ke darmiyaan faasilah zyaadah nahin hai ab kya Hukm hai?
56:48
مکے مدینے میں بیٹھے ہوئے شخص کے پیٹھ پیچھے کوئی تِلاوت کررہاہو ، کیا حُکم ہے ، اُدھر کا عُرف کیا ہے؟
Makke Madine mein bethe hoe shakhs ke peeth koi tilaawat kar raha ho, Kya hukm hai , Udhar ka Urf kya hai?
57:07
مکہ مدینہ میں پاؤوں پر رکھ کر قُرآن ِ پاک پڑھ رہے ہوتے ہیں ۔۔۔۔۔
Makkah Madinah mein Paaoon par rakh kar Quran-e-Pak parh rahe hote hein ………………..
58:16
؂ محفوط سدا رکھنا خُد ابے ادبوں سے
اور مجھے بھی سرزد نہ کبھی بے ادبی ہو
Mahfooz sada rakhna Khuda be adabon se
Aur mujhe bhi sarzad na kabhi be adabi ho
1:00:52