Shab yaa’ni Night 4 ZulHijjat-ul-Haram 1436 hijri

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
بازاری کھانے
Bazaari Khaanay
شب 4 ذو الحجۃ الحرام 1436 ھ
درود شریف کی فضیلت
01:21
اچھی اچھی نیتیں
Achhi Achhi Niyyaten
01:47
یہ مدنی مذاکرہ کب ہوا؟
Yeh Madani Muzakra kab hua?
03:38
عورتوں کے نامحرموں کے سامنے اپنی ماں ، بیٹیوں اور بچوں کی امی کا تذکرہ کرنا اور تفصیل کے ساتھ دُعا کروانا۔۔۔۔
Mazkoorah Auraton ke Namahramon ke saamne apni Maan, Betion aur Bachon ki Ammi ka Tazkirah karna aur tafseel ke saath Dua karwaana………
04:20
حیاء کے خلاف باتیں بھی کی جاتی ہیں۔
Haya ke Khilaaf baaten bhi ki jaati hein.
07:24
سُوال (اِحسان جاوید ): سُنا ہے بُزرگانِ دین باہر کےیا ہوٹل کے کھانے سے پرہیز کرتے تھے ، کیا یہ صحیح ہےاور اگر صحیح ہے تو اِ س کی وجہ بتادیں؟
Suwal (Ihsaan Jaawed):Suna hai Buzurgaan-e-Deen Baahar ke ya Hotel ke khaane se parhaiz karte the, Kya yeh Sahih hai aur agar Sahih hai to is ki wajeh bataaden?
08:05
امام بُرہان الدین زرنوجی رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ کی کِتا ب ہے جس کا اُردو ترجہ ہے " راہِ علم"۔۔۔۔۔
Imam Burhaan-ud-Deen Zarnooji رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ ki kitaab hai jis ka urdu tarjamah hai ”Raah-e-Ilm“…….
08:15
کامیاب طالبِ علم کون ص 46 تا 47سے بازارکے کھانے کے متعلق فرمانِ مصطفی صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم
Kamiaab Taalib-e-Ilm Kon? Safha yani Page 46 to 47 se Bazaar ke Khaane ke muta’alliq Farmaan-e-Mustafa صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم
09:50
"بازار کا کھانا " اور "بازارمیں کھانا" میں فرق ہے۔
”Baazar ka Khaana“ aur ”Bazaar mein Khaana“ mein farq hai.
10:32
بازار اور راستے میں کھانے سے متعلق صدر الشریعہ بدر الطریقہ مفتی امجد علی اعظمی علیہ رحمۃ اللہ القوی کیا فرماتے ہیں؟
Baazaar aur Raaste yaa’ni way mein khaane yani eating se muta’alliq Sadr-us-Sharee’a Badr-ut-Tareeqah Mufti Amjad Ali Aa’zami علیہ رحمۃ اللہ القوی kya farmaate hein?
10:37
بازاری کھانے سے کونسا کھانا مُراد ہے؟
Bazaari Khaane se konsa Khaana muraad hai?
12:30
بعض ہوٹلوں میں کھانا باہَر پک رہا ہوتا ہے اور بعض ہوٹلوں میں اند ر انتظا م ہوتا ہے (کیا اندر پکنے والے کھانے بھی ۔۔۔۔۔۔)
Baa’z Hotelon mein Khaana baahar pak raha hota hai aur baa’z hotelon mein Andar intizaam hota hai (Kya Andar pakne waale khaane bhi ……………….)
14:15
بہارِ شریعت جلد 3 صٖفحہ 389 حدیث نمبر 6
Bahaar-e-Sharee’at Jild 3 Safha yaa’ni Page 389 Hadees Number 6
15:00
ولیمے کی دعوت قبول کرنے کا حکم
Waleeme ki Daa’wat karne ka Hukm
15:40
ولیمے میں اگر گانے باجے بج رہے ہوں تو۔۔۔۔
Waleeme mein Agar gaane Baaje Baj rahe hon to ………….
16:03
دعوت میں کھانے کے تعلق سے کلماتِ اعلیٰ حضرت (فتاوٰی رضویہ شریف جلد 23)
Daa’wat mien khaane ke taa’alluq se Kalimaat-e-Aa’la Hazrat (Fatawa Razawiyya Jild 23)
16:56
کیا نظر کا لگنا حق ہے؟
Kya Nazar ka lagna Haq hai?
18:32
بازار کے کھانے کا مسئلہ
Bazaar ke khaane ka Mas’alah
18:48
بقر عید میں سفید پوشت لوگوں کو بھی ڈھونڈ ڈھونڈ کر گوشت دیجیے۔
Baqar Eid mein Safed posh logon ko bhi dhoond dhoond kar gosht deejie.
20:01
امیرِ اہلِ سُنت دامت برکاتہم العالیہ کے بچپن میں پانچ روپے کا بکری کا بچہ مِلتا تھا۔
Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ke bachpan mein Paanch rupe yaa’ni 5 Rupees ka Bakri ka bacha milta tha.
20:55
خود پسندی
Khud Pasandi
23:20
عُجب (یعنی خود پسندی )سے متعلق فرمان ِ مصطفی صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم
Ujub (yaa’ni Khud Pasandi)se muta’alliq Farmaan-e-Mustafa صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم
24:11
بِلا ضرورت ایک بار بھی بیماری کا تذکرہ کیا صابروں کی فہرست سے خارِج ہوگیا۔
Bila Zaroorat aik baar bhi beemari ka tazkirah kya Saabiron ki fehrist se Khaarij hogaya.
26:00
شکایت کی ایک صورت : کُفر
Shikaayat ki aik Soorat : Kufr
28:56
اس کلمے کے بارے میں کیا حکم ہے" یا اللہ ! تجھے میرے جوان بیٹے پر رحم نہیں آیا "؟
Is Kalime ke baare mein kya Hukm hai : ”ya Allah ! Tujhe mere Jawaan bete par rahm nahin aaya“?
29:09
یہ کہنا کیسا کہ " پتہ نہیں اللہ کو اِس کی کیا ضرورت پڑگئی کہ اِس کو اُٹھالیا "؟
Yeh Kehna kesa ke ”Pata nahin Allah ko is ki kya Zaroorat par gai ke is ko Utha liya“?
30:18
ایسا کہنے والی کے بارے میں کیا حکم ہے" ہاں بھئی !نیک لوگوں کی تو اللہ کو بھی ضرورت پڑتی ہے اس لیے اس کو جوانی میں اُٹھالیا ، تیر ابیٹا تھا تو نمازی نا"؟
Aesa Kehne waali ke baare mein kya Hukm hai ”Haan Bhai !Naik logon ki to Allah ko bhi Zaroorat parti hai is lie is ko Jawaani mein uthaaliya, tera beta tha to Namaazi na“?
30:46
یوم ِ قفل ِ مدینہ
Yaum-e-Qufl-e-Madinah
31:30
"قُفلِ مدینہ " سے مراد
”Qufl-e-Madinah“ se Muraad
31:36
ہاتھ ٹوٹ جائے اور وہ پلاسٹر باندھے تو کیا یہ بے صبری میں شُمار ہوگا؟
Haath yaa’ni hand toot jaae aur woh plaster baandhe to kya yeh besabri mein shumaar hoga?
32:13
یہ دو(۲)لفظ "ضرورت" او ر " بقدِ ضرورت"یا د کرلیں۔
Yeh do(2) lafz ”Zaroorat“ aur ”Baqadr-eZaroorat“ yaad karlen.
35:51
ایک فقیہ ِ زاہد نے ایک مرتبہ ایک طالِبِ علم کو وصیت کرتے ہوئے فرمایا
Aik Faqeeh Zaahid ne aik martabah aik Taalib-e-Ilm ko wasiyyat karte hue farmaaya
35:57
محمد وقاص عطّاری : زم زم نگر سے آپ کی بارگاہ میں حاضر ہُوا ہوں:کیا کِسی مسلمان کو پانی پِلانے سے کبیرہ گناہ مُعاف ہوتے ہیں اور کوئی ایسے اعمال بھی ہیں جِن سے کبیرہ گُناہ مُعاف ہوں؟
Muhammad Waqas Attari : Zam Zam nagar se Aap ki baargaah mein Haazir hua hoon: kya kisi Musalmaan ko paani pilaane se kabeerah Gunah muaf hote hein aur koi aese Aa’maal bhi hein jin se kabeerah gunah muaf honge?
37:41
سائل کے اس جُملے " زم زم نگر سے آپ کی بارگاہ میں حاضر ہُوا ہوں" پر امیرِاہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ نے کیا فرمایا؟
Saail ke is jumle ”Zam Zam nagar se Aap ki baargaah mein Haazir hua hoon“ par Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ne kya farmaaya?
38:17
عام طور پر جِن رِوایتوں میں گُناہ معاف ہونے کا تذکِرہ ہوتا ہے اِ ن رِوایتوں میں کونسے گُناہ مُراد ہوتے ہیں؟
Aam taur par jin riwaayaton mein gunaah muaaf hone ka tazkirah hota hai is riwaayaton mein konse gunah muaaf hote hein?
38:50
جنازہ کو چالیس قدم لے کر چلنے اور جنازہ کے چاروں پایوں کو کندھا دینا
Janaazah ko chaales Qadam lekar chalne aur Janaazah ke chaaron payon ko Kandha dena
38:57
گناہ معاف ہونے سے متعلق ایک حدیث
Gunaah Muaaf hone se muta’alliq Aik Hadees
40:13
کیا حج سے بھی گُناہِ کبیرہ مُعاف ہوتے ہیں؟
Kya Hajj se bhi Gunah muaaf hote hein?
41:13
اگر کوئی حج پر جائے اور مزدلفہ کا وُقوف کرے کیا وہا ں حقوق العباد معاف ہوتےہیں ، اگر ہاں تو حقوق العباد معاف ہونے سے کیا مُراد ہے؟
Agar koi Hajj par jaae aur muzdalifah ka wuqoof kare wahaan Huqooq-ul-Ibaad muaaf hote hein, Agar haan to Huqooq-ul-Ibaad Muaaf hone se kya muraad hai?
41:30
سُوال(انس): چاند دیکھنے کے بعد داڑھی وغیرہ سیٹ کروانا کیسا؟
Suwal(Anas):Chaand yaa’ni Moon dekhne ke baa’d daarhi wagairah set karwaana kesa?
42:03
حدِّ تمسخر تک داڑھی پہنچ جائے تو۔۔۔۔۔۔۔؟
Hadd-e-Tamaskhur tak daarhi puhunch jaae to ………..?
42:59
اگر کسی نے ناخن نہیں کاٹے اور ذوالحجہ کا مہینہ شروع ہوچُکا ہے اور اگر ان دس دنوں میں ناخن نہ کاٹےتو ناخن کاٹے ہوئے چالیس دن انھیں دس دنوں میں پورے ہورہے ہیں وہ اب کیا کرے ؟ قُربانی کا اِنتظار کرے یا کیا ؟
Agar kisi ne Naakhun yaa’ni nails nahin kaate aur Zul Hijjah ka Maheena yaa’ni Month shuru hochuka hai aur agar in das dinon mein naakhun na kaate to Nakhun kaate hue Chaalees din unhen das dinon mein poore hue hein woh ab kya kare? Qurbaani ka intizaar kare ya kya?
45:12
ذوالحجہ کے دس دِنوں میں جس نے عمرہ کیا اور اِحرام سے باہَر ہونا ہے اور وہ حج ِقِران نہیں کررہا ، وہ حج تمتع کررہا ہے تو اِحرام سے باہَر ہونے کے لیے کیا اِن دس دِنوں میں سر مُنڈوادے؟
Zul Hijjat-ul-Haraam dinon mein Jis ne Umrah kya aur Ihraam se bahaar hona hai aur Woh Hajj-e-Qiraan nahin kar raha , woh Hajj tamattu kar raha hai to Ihraam se baahar hone ke lie kya in das dinon mein sar mundwa de?
45:56
نگرانِ شوری سلمہ اللہ کا سُوال :کعبہ ءِ معظّمہ کی تعمیر کے وقت پیارے آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم کی عُمر ِ مُبارک کیا تھی؟دُرست جواب دینے والے کے لیے بارہ سو روپے کا مدنی چیک۔۔۔۔
Nigran-e-Shoora سلمہ اللہ ka Suwaal : Kaa’ba-e-Muazzama ki Taameer ke waqt pyaare Aaqa صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم ki umar-e-Mubaarak kyat hi?Durust Jawaab dene waale ke lie barah so (1200) rupe ka Madani Cheque ka Madani Check…………..
46:46
نگرانِ شوری سلمہ اللہ کا سُوال :پیارے آقا صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم نے وہ کونسی بیماری بتائی ہے جس کی کوئی دوا نہیں ہے؟
Nigran-e-Shoora سلمہ اللہ ka Suwaal yaa’ni question : Pyaare Aaqa صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم ne konsi beemari bataai hai jis ki koi Dawa nahin hai?
47:52
نگرانِ شوری سلمہ اللہ کا سُوال :پیارے آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ واٰلہ وسلم کے پر دادا کا نام بتائیے؟
Nigran-e-Shoora سلمہ اللہ ka Suwaal: Pyaare Aaqa صلی اللہ تعالیٰ علیہ واٰلہ وسلم ke pardaada na naam yaa’ni Name bataaie?
49:54
مدنی مُنّے سے امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کا سُوال : پیارے آقا صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم جب دُنیا میں پیدا ہوئے تو اِسلامی تاریخ کون سی تھی ؟
Madani Munne se Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ka Suwaal:Pyare Aaqa صلی اللہ تعالی علیہ والہ وسلم jab dunya mein paidah hue to Islami taareekh kon si thi?
50:12
؂ بارویں کے چاند کامُجرہ ہے سجدہ نور کا
بارہ بُرجوں سے جھکا ایک اِک ستارہ نور کا
(امیرِ اہلِ سُنّت دامت برکاتہم العالیہ کی آواز مبارک میں طر ز کے ساتھ)
کیوں بارویں پہ ہے سبھی کو پیار آگیا
آیا اِسی دن احمد مختار آگیا
(طرز میں)
Baarween ke Chaand ka mujra hai Sajdah Noor ka
Baarah burjon se jhuka aik ik Sitaarah Noor ka
(Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki Awaaz-e-Mubaarak mein tarz ke saath)
Kyun baarween pe hai Sabhi ko pyaar aagaya
Aaya isi din Ahmad-e-Mukhtaar Aagaya
(Tarz mein)
50:56
Nigraan-e-Shoora سلمہ اللہ ka Suwaal: Pyaare Aaqa ke صلی اللہ تعالیٰ علیہ واٰلہ وسلم pardaadah ka naam yani name bataaie?
52:18
سُوال : کُچھ لوگوں کا کہنا ہے کہ اونٹ کی قربانی میں دس حصّے ہوتے ہیں ، شرعی رہنمائی فرمادیجیے؟
Suwaal : Kuchh Logon ka kehna hai ke Oont yaa’ni Camel ki Qurbaani mein Das hisse hote hein , Shar’I Rahnumaai farmaadijie?
53:01
کیا اونٹ کو تین جگہ سے ذبح کرنا ہے اور اونٹ کو ذبح کرنا ہے یا نحر کرنا؟
Kya Oont ko teen Jagah se Zanh karna hai aur Oont ko Zabh karna hai ya Nahr karna?
53:33
کسی کا نام "مُعافی " رکھنا کیسا؟
Kisi na naam ”Muaafi“ rakhna kesa?
54:12
کیا کسی بزرگ کا نام "مُعافی "ہوا ہے؟
Kisi Buzurg ka Naam ”Muafi“ hua hai?
54:28
سُوال(نگرانِ شوریٰ):بیٹی کے پاس ساڑھے باون تولہ چاندی کے برابر رقم ہے ، کیا بیٹی پر قُربانی واجب ہے؟
Suwal(Nigraan-e-Shoora):Beti ke paas saarhe baawan tolah chaandi ke baraabar raqam hai , Kya beti par Qurbaani waajib hai?
54:47
سُوال : قُربانی کے جانور کےپاؤوں میں جُھنجنے پہنانے یا گنگرو باندھنے کا کیا حکم ہے؟
Suwal : Qurbaani ke jaanwar yaa’ni Animal ke paaoon yani legs mein jhunjne ya gungroo baandhne ka kya Hukm hai?
54:57
چھلا یا دھات کا چھلا پہننا کیسا؟
Challa ya Dhaat ka Challa pehanna kesa?
55:52
گویا اُس نے شبِ قدر حاصل کرلی۔
Goya Us ne Shab-e-Qadr Haasil karli.
56:16