Shab yaa’ni Night 6 Ramazan-ul-Mubaarak 1437 Hijri Mutaabiq 12 June 2016 ko hone waala Madani Muzakra

مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
سَمُندَر اور پَہاڑ کو ایمان کا گواہ بنانا
Samundar aur Pahaar ko Eemaan ka Gawaah Banaana
شب 6 رمضان المبارک 1437 ھ مُطابِق 12 جون 2016 ء کو ہونے والا مدنی مُذاکرہ
Shab yaa’ni Night 6 Ramazan-ul-Mubaarak 1437 Hijri Mutaabiq 12 June 2016 ko hone waala Madani Muzakra
درود شریف کی ٖفضیلت
01:17
اچھی اچھی نیتیں نہ کی ہوں تو کرلیں
Achhi Achhi Niyyaten na ki hon to karlen
02:01
سُوال : اگر کسی مدنی مُنّے کا نماز پڑھنے کا دل نہ چاہے اور قاری صاحب کے ڈر سے نَماز پڑھتا ہےتو ایسا کرنا کیسا؟
Suwal : Agar kisi Madani Munne ka Namaaz parhne ka dil na chaahe aur Qaari Sahib ke dar se Namaaz parhta hai to aesa karna kesa?
02:32
بچہ جب سات سا ل کا ہوجائے تو ماں باپ کو کیا کرنا چاہیے؟
Bacha Jab saat saal yaa’ni 7 years ka hojaae to Maan Baap ko kya karna chaahie?
03:11
سُوال:(کینیا):(سُواہیلی زبان میں سُوال مع اردو ترجمہ ):مدنی مُنّے کا سُوا ل ہے کہ مدنی مُنّے یہ نعت بہت پڑھتے ہیں ،"نور والا آیا ہے"نور کا کیا مطلب ہے اور کیا یہ نور ہم دیکھ سکتے ہیں؟
Suwal :(Kenya)ISuwaheli Zabaan yaa’ni language mien Suwaal ma’a Urdu Tarjamah):Madani Munne ka Suwaal hai ke Madani Munne yeh Naa’t buhut parhte hein ”Noor Waala Aaya hai“ Noor ka kya matlab yaa’ni meaning hai aur kya yeh Noor hum dekh sakte hein?
03:48
نور کی دو قِسمیں
Noor ki do qismen yaa’ni 2 Kinds
04:47
حضور علیہ افضل الصلوۃ والتسلیم حِسّی نور بھی ہیں اور مَعنوی نور بھی ہیں۔
Huzur علیہ افضل الصلوۃ والتسلیم Hissi Noor bhi hein aur Maa’nawi Noor bhi hein.
05:22
قصیدہءِنور کے دو تین اشعار
مع
"نور والا آیاہے" ایک دو اشعار
(رُکنِ شوری ٰ حاجی امین عطّاری سَلَّمَہُ البَارِی کی آواز ِ مبارک میں)
Qaseeda-e-Noor ke do(2) teen(3) Ash’aar
Ma’a
”Noor waala Aaya hai“ aik do(2) Ash’aar
(Rukn-e-Shoora Haji Ameen Attari سَلَّمَہُ البَارِی ki Awaaz-e-Mubaarak mein)
07:23
امیر اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کا رسالہ "سیاہ فام غُلام " 48 صٖفحات پر مشتمل ہے (مکتبۃ المدینہ نے اِسے شائع کیا ہے)۔نور کے حوالے سے اس میں معلومات بھی ہیں اور دلچسپ حِکایات ہیں۔
Ameer-e-Ahl-e-Sunnat دامت برکاتہم العالیہ ka Risaalah”Siyaah Faam Ghulaam“ Safhaat par Mushtamil hai (Maktabat-ul-Madinah ne ise Shayaa’ya kiya hai).Noor ke Hawaale se is mein Maa’loomaat bhi hein aur Dilchasp Hikaayaat hein.
09:01
سُوال (نگرانِ شوری سَلَّمَہُ البَارِی کی آواز میں ):ایک تحریری سُوال ہے کہ رمضان میں روزے کی حالت میں بار بار نہانے سے روزہ ٹوٹ جائے گا؟
Suwaal(Nigraan-e-Shoora سَلَّمَہُ البَارِی ki Awaaz mein ):Aik Tehreeri Suwaal hai ke Ramazaan mein Roze k haalat mein Baar Baar nahaane se Toot jaaega?
09:32
سُوال :جب ہم مسجد میں کسی بھی نماز کے وقت اذان کے فورا بعد داخِل ہوتےہیں تو اذان اور نماز کی ادائیگی میں جو وقفہ ہوتا ہے اُس میں میں نے یہ اکثر دیکھا ہے کہ اُس دوران میں ہم تحیۃ المسجد یا تحیۃ الوضو کے نوافِل یا دو نوافِل ادا کرتے ہیں، اس سِلسِلے میں عرض یہ کرنا ہے کہ جن نمازوں کے ساتھ نوافل نہیں ہوتے جیسے فجر کی رکعتوں میں نوافل نہیں ہوتے ، کیا اُس نماز کے ساتھ یہ نوافِل ادا کیے جاسکتے ہیں؟
Suwal: Jub hum Masjid mein Kisi bhi Namaaz ke waqt Azaan ke fauran baa’d Daakhil hote hein to Azaan aur Namaaz ki Adaaigi mein jo waqfa hota hai us mein main ne aksar yeh dekha hai ke us dauraan mein hum tahiyyat-ul-Masjid ya tahiyyat-ul-Wuzu ke nawaafil ya do(2) nawaafil ada karte hein , is silsile mein Arz yeh karna hai ke jin Namaazon ke saath nawaafil nahin hote jese fajr ki rak’aton mein nawaafil nahin hote , kya us Namaaz ke saath yeh Nawaafil ada kie jaasakte hein?
09:49
جو شخص مسجد میں جاکر نماز پڑھ لیتا ہے کیا اُسے الگ سے تحیۃ المسجد ادا کرنےکی ضرورت ہے؟اور وضو کی تری باقی ہو تو کیا تحیۃ المسجد کی نیت بھی کی جاسکتی ہے؟
Jo Shakhs Masjid mein jaa kar Namaaz parh leta hai kya use Alag se Tahiyyat-ul-Masjid ada karne ki zaroorat hai?aur wuzu ki tari baaqi ho to tahiyyat-ul-Masjid ki niyyat bhi ki jaasakti hai?
10:38
صُبحِ صادق سے لے کر طلوعِ آفتاب تک نوافل ادا کرنا کیسا اور اگر کسی نے صبح ِ صادق ہونے کے بعد تہجد کی نِیّت کی اور نفل پڑھے تو کیا یہ سُنَّتِ فجر کے قائم مقام ہوجائیں گے؟
Subh-e-Saadiq se le kar Tuloo-e-Aftaab tak Nawaafil ada karna kesa aur agar kisi ne Subh-e-Saadiq hone ke baa’d bhi Tahajjud ki Niyyat ki aur Nafl parhe to kya yeh Sunnat-e-Fajr ke Qaaim Maqaam hojaaenge?
11:13
سُوال (لیاقت مارکیٹ ، باب المدینہ کراچی ):اگر کوئی گاہک یعنی کسٹمر ہمارے پاس آتا ہے اور ہم سے کوئی چیز طَلَب کرتا ہے جیسے اُس نے سادی کاٹن ہم سے مانگی پچاس روپے پر میٹر کی اُس کی شرح ہے مگر ہم اُس کو دوسرا پروڈکٹ بناکر بھیجتے ہیں حالانکہ اُس کے اوپر کچھ لکھا ہوا نہیں ہے مگر پھر بھی ہم کِسی اور نام سے اُس کو پروڈیوس کرتے ہیں اور ہم کسٹمر کو یہ بتاتے ہیں کہ یہ اُس کمپنی کا ہے تو کسٹمر کو زیادہ سیٹسفیکشن مِلتی ہے اور یہ ہے کہ پچاس والی چیز ہم اَسِّی یا سو میں بیچ دیتے ہیں تو کیا یہ ہمارے لیے صحیح ہے؟
Suwaal (Liyaaquat Market , Bab-ul-Madinah Karachi):Agar koi Gaahak yaa’ni Customer humaare paas aata hai aur hum se koi cheez talab karta hai jese us ne Saadi Cotton hum se maangi Pachhaas Rupe per meter ki us ki sharha magar hum us ko doosra product bana kar bhejte hein Haalaanke us ke ooper kuchh likha hua nahin hai magar phir bhi hum kisi aur naam se us ko produce karte hein aur hum Customer ko yeh bataate hein ke yeh us Company ka hai to Customer ko ziyaadah Satisfaction milti hai aur yeh hai ke Pachaas waali cheez hum assi (80) ya so(100) mein bech dete hein to kya yeh humaare lie saheeh hai?
11:53
خور شید احمد عطّاری (بالا کوٹ خیبر پختون خواہ ، کراچی باب المدینہ ، پاکِستان):مغرب کی نمازیں تین رکعتیں مُسافر نے ادا کرنی ہیں تو اس میں قصر کا نام لے گا؟جواب اِرشاد فرمادیں؟
Khursheed Ahmad Attaari (BaalaKot Khaibar pakhtoon Khuwaah ,Bab-ul-Madinah , Pakistan):Magrib ki Namaazen teen(3) rak’aten musaafir ne ada ki hein to is mein qasr ka naam lega? Jawaab irshad farmaaden?
13:31
کیا مغرِب میں قصر ہے؟
Kya Magrib mein Qasr hai?
13:54
سُوال : قرآن ِ پاک کے پہلے حافظ کون تھے؟(حاضرین میں سے کوئی جواب دے دے )
Suwal :Quran-e-pak ke pehle Haafiz kon the?(haazireen mein se koi Jawaab dede)
14:14
عبد الحمید عطّاری ،فاروق نگر سے ایک ماہ کے اعتکاف کے لیے فیضان ِ مدینہ تشریف لائے ہیں
Abd-ul-Hameed Attari , Farooq Nagar se aik maah yani 1 month ke ae’tikaaf ke lie Faizaan-e-Madinah tashtreef laae hein
14:39
سُوال : اگر میری سیلری بارہ ہزار (12000) ہے اور میرا سب کچھ پورا ہورہا ہے اور میں پھر بھی ناشُکری کروں تو مُجھے ناشُکری کا گُناہ ملے گا؟
Suwaal :Agar meri Salary Barah Hazaar yani twelve thousand hai aur mera sab kuchh poora ho raha hai aur main phir bhi Nashukri karoon to Mujhe nashukri ka Gunaah milega?
15:17
سانس
Saans
16:05
گرمی بھی اللہ کی نِعمت ہے۔
Garmi bhi Allah ki nai’mat hai.
16:38
؂ شُکر ایک کرم کا بھی ادا ہونہیں سکتا
دِل تُم پہ فِدا جانِ حسن تم پہ فِدا ہو
Shukr aik Karam ka bhi Ada ho nahin sakta
Dil tum pe Fida Jaan-e-Hasan tum pe Fida ho
17:20
سُوال: نمازِ عشاء کے وِتر یہ سوچ کر چھوڑدیں کہ تہجد میں پڑھ لیں گے لیکن تہجدمیں آنکھ نہ کُھلے پھر وِتر کب ادا کریں؟کیا فجر کے ساتھ ادا کیے جاسکتے ہیں؟
Suwaal : Namaaz-e-Isha ke witr yeh soch kar chhor den ke Tahajjud mein parhlenge lekin tahujjud mein aankh yaa’ni khule phir witr kab ada Karen? Kya fajr ke saath ada kie jaasakte hein?
17:58
اگر و ہ صاحبِ ترتیب ہو تو۔۔۔۔۔۔
Agar woh Sahib-e-Tarteeb ho to …….
19:00
صاحِبِ ترتیب کِسے کہتے ہیں؟
Sahib-e-Tarteeb kise kehte hein?
19:10
کشمیر کے اسلامی بھائی اسکرین پر، امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ نے کشمیر کے اِسلامی بھائیوں کی تعریف کی مدنی مذاکرے کے لیے جمع ہونے پر اور مدنی قافلے میں سفر کی ترغیب بھی دِلائی ۔
Kashmeer ke Islami Bhai Screen par , Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ne Kashmir ke Islami Bhaaion ki Taa’reef ki Madani Muzakre ke lie Jam’a hone par aur Madani Qafile mein Safar ki Targeeb bhi Dilaai.
19:58
نجاست خفیفہ کا حکم بیان کردیجیے؟
Najaasat-e-Khafeefah ka Hukm bayaan kardijie?
21:24
نجاست خفیفہ کا حکم (مکتبۃ المدینہ کے مطبوعہ رِسالے " کپڑے پاک کرنے کا طریقہ ص 7 سے )
Najaasat-e-Khafeefah ka Hukm (Maktabat-ul-Madinah ke Matboo’a Risaale “”Kapre Pak Karne ka Tareeqa Safha yaa’ni Page 7 se)
21:36
سُوال : کیا ہم پہاڑوں کو اپنے ایمان کا گواہ بناسکتے ہیں؟ اِس بارےمیں جواب اِرشاد فرمادیجیے؟
Suwal:Kya Hum pahaaron yaa’ni Mountains ko apne eemaan ka gawaah banaasakte hein? Is baare mein Jawaab irshaad farmaadijie?
22:38
حکایت :ڈھیلے پہاڑ بن کر حائل ہوگئے
Hikaayat : Dhaile pahaar ban ka Haail hogae
23:07
"ڈھیلا "کِنھیں بولتے ہیں؟
”Dhaila“ kinhen bolte hein?
23:19
حِکایت :اعلٰی حضرت علیہ الرحمۃ کا پہاڑوں کو اپنے ایمان کا گواہ بنانا
Hikaayat : Aa’la Hazrat ka pahaaron علیہ الرحمۃ yaa’ni mountains ko Eemaan ka Gawaah banaana
24:08
کشمیر میں بھی پہاڑ نظر آرہے ہیں :کشمیر کے پہاڑوں کو ایمان کا گواہ بنایا
Kashmeer mein bhi pahaar nazar aarahe hein : Kashmir ke Pahaaron yaa’ni Mountains ko Eemaan ka Gawaah banaaya
24:58
مَدَنِی مُنِّی کی کال :جس بندے کو چکن پوکس نکلے ہیں اُس بندے کو دیکھ کر دعا پڑھ لینی چاہیے یا نہیں؟
Madani Munni ki Call : Jis bande ko Chicken Poxs nikle hein us bande ko dekh kar dua parh leni chaahie ya nahin?
25:41
تین بیماریوں میں دعا پڑھنے کو ناپسندیدہ قرار دیا گیا ہے۔
Teen beemaarion yaa’ni 3 Diseases mein Dua parhne ko Na pasandeedah Qaraar diya gaya hai.
26:05
آشوبِ چشم کیا ہے؟
Ashob-e-Chashm kya hai?
26:35
یہ دعا مریض کے سامنے کتنی آواز سے پڑھیں؟
Yeh Dua Mareez ke Saamne kitni Awaaz se parhen?
27:15
سُوال(بالا کوٹ ، خیبر پختون خواہ ، پاکِستان):خربوزہ خربوزے کو دیکھ کر رنگ پکڑتاہے ، یہ مُحاورہ کیا دُرُست ہے؟خربوزے تو سب ایک جیسےہوتے ہیں لوگ یوں کیوں کہتے ہیں کہ خربوزہ خربوز ے کو دیکھ کر رنگ پکڑتا ہے؟
Suwaal (BaalaKot , Khaibar Pakhtoon Khuwaah , Pakistan):Kharboozah Kharbooze ko dekh kar rang pakarta hai , yeh Muhawarah kya Durust hai? Kharbooze to sab aik jese hote hein log yoon kyun kehte hein ke Kharboozah Kharbooze ko dekh kar Rang yaa’ni Colour pakarta hai?
28:21
"میرا بیٹا چاند کی طرح حسین ہے ۔"مُحَاوَرہ ہے۔
”Mera Beta Chaand ki Tarha Haseen hai“ Muhawarah hai.
29:04
سُوال (ہٹیاں بالا ، کشمیر ):کوئی نماز میں کوئی غلطی ہو جائے تو ہمیں اس میں کیا نماز پوری پڑھنی چاہیے یا کہ اُس میں سجدہ ءِ سہو کس طرح کیا جاتاہے تو اِس کے لیے آپ ہمیں یہ معلوما ت دیں؟
(Hatyaan Baala , Kashmeer):Koi Namaz mein koi Galati hojaae to Humen is mein kya Namaaz poori parhni chaahie ya ke us mein Sajda-e-Sahw kis tarha kya jaata hai to is ke lie Aap Humen yeh maa’loomaat den?
30:23
سُوا ل: نمازمیں کوئی ٖغلطی رہ جائے یا کو ئی واجب چُھوٹ جائے اور سجدہءِ سہو نہ کریں توا ِس صورت میں اُس نماز کا کیا حُکم ہوگا؟
Suwal :Namaaz mein koi Galati Reh jaae ya Koi waajib chhoot na Karen to is soorat mein us Namaaz ka kya hukm hoga?
30:42
کیا ہر طرح کی غلطی کے لیے سجدہءِ سہو کافی ہوگا؟
Kya Har tarha ki Galati ke lie sajda-e-Sahw kaafi hoga?
31:20
مکتبۃ المدینہ کی مطبوعہ کتاب " نماز کے احکام " کا مطالعہ کرنے کی امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتُہُم العالیہ کی طرف سے ترغیب
Maktabat-ul-Madinah ki Matboo’a kitaab yaa’ni Book ”Namaaz ke Ahkaam“ ka Mutaala’a karne ki Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتُہُم العالیہ ki Taraf se Targeeb
31:51
"نماز کورس"کرنے کی امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتُہُم العالیہ کی طرف سے ترغیب
”Namaaz Course“ karne ki Ameer-e-AhleSunnat دامت برکاتُہُم العالیہ ki Taraf se Targeeb
31:58
نمازکے ضروری احکام سیکھنے کا حکم
Namaaz ke Zaroori Ahkaam seekhne ka Hukm
33:02
سُوال (غُلامِ مصطفی کلفٹن ، باب المدینہ کراچی سے عرض):پیارے باپا جان! اگر روزے میں اُلٹی جائے تو کیا روزہ ٹوٹ جائے گا؟جواب اِرشاد فرمادیجیے؟
Suwaal (Ghulaam-e-Mustafa Clifton , Bab-ul-Madinah Karachi se Arz):Pyaare Baapa Jaan!Agar Roze mein ulti jaae to Kya Rozah toot Jaaega?Jawaab yaa’ni Answer farmaadijie?
33:23
منہ بھر قَے کی تعریف یا معنی ٰ
Mun Bhar Qae ki Taa’reef ya Maa’na yaa’ni Meaning
35:09
بِلا تکلف قَے کی مِثال یا ِبِلا تکلف قَے کِسے کہتےہیں؟
Bila Takalluf Qae ki Misaal ya Bila Takalluf Qae kise kehte hein?
35:24
سُوال(ایبٹ آباد ، خیبر پختون خواہ ، پاکِستان ):اگرکوئی کسی کا بچہ یا بچی گود میں لے تو اِس کی ولدیت چینج ہوسکتی ہے یا نہیں؟
Suwaal (Abotabaad , Khaibar Pakhtoon Khuwaah, Pakistan):Agar koi kisi ka bacha ya bachi god mein le to is ke waldiyat change hosakti hai ya nahin?
36:00