Shab yaa’ni Night 9 Rabi-ul-Awwal Shareef 1433 Hijri

الصلوۃ والسلام علیک یا رسول اللہ
الصلوۃ والسلام علیک یا رسول اللہ
الصلوۃ والسلام علیک یا رسول اللہ
الصلوۃ والسلام علیک یا رسول اللہ
مدنی مذاکرہ
Madani Muzakra
جالی عامِل
Jaali Aamil
شب 9 ربیع الاوَّل شریف 1433 ھ
دُرُود شریف کی فضیلت
01:22
اچھی اچھی نِیَّتیں
Achhi Achhi Niyyaten
01:54
ایصالِ ثواب
Eesaal e Sawaab
06:12
سُوال (کاشف، باب المدینہ کراچی ):بعض عامِل حضرات اگر چہ عورتوں سے پردہ نہیں کرتے اور دیگر غیر شرعی معاملات میں بھی انوولو یعنی مبتلا ہوتے ہیں اِس کے باوجود حیرت انگیز طور پر آنے والے سائِل یا سائِلہ کا نام ، مسئلہ ، جگہ اور کہاں رہتے ہیں وہ بھی بتادیتے ہیں یہاں تک کہ جِس نے جادو ، بندِش کیا ہے اُس کا نام بھی بتادیتے ہیں، کیا یہ اِس عامِل کے کامِل ہونے کی دلیل نہیں؟کیا اِس کی بات پر اب بھی یقین نہیں کیا جائے ؟
Suwaal (Kashif , Bab-ul-Madinah Karachi ):Baa’z Aamil Hazraat Agarche auraton se pardah nahin karte aur deegar gair shar’ee Mua’mlaat mein bhi involve yaa’ni mubtala hote hein is ke bawujood hairat angez taur par aane waale Saail ya Saailah ka Naam , Mas’alah , Jageh aur kahaan rehte hein woh bhi bataadete hein yahaan tak ke jis ne jaado , bandish kiya hai us ka naam bhi bataadete hein , kya yeh us Aamil ke kaamil hone ki Daleel nahin? Kya is ki baat par ab bhi yaqeen nahin kya jaaega?
08:16
سُوال :عامِلین کے پاس جب کوئی جاتا ہے تو اُسے اپنی مُٹھی کے اند ر کہتے ہیں کہ تعویذ نِکل آیا ہے یا بعض اوقات کہتے ہیں کہ ہم آپ کے ساتھ آپ کے گھر چلتے ہیں وہاں زمین وغیرہ کھودتے ہیں تو کہتے ہیں "فُلاں جگہ سے دیکھیں ! یہ تعویذ نِکل آیا ہے ، امیرِ اہلِ سُنَّت دَامَت بَرَکَاتُہُمُ العَالِیَہ کی بارگاہ میں عرض ہے کہ اس میں کیا حقیقت ہے؟کیا واقعی اِنھیں پتہ چل جاتا ہے کہ یہاں سے تعویذ نِکل آیا ہے ، وضاحت فرمادیجیے؟
Suwaal :Aamileen ke paas jab koi jaata hai to use apni muthi ke andar kehte hein ke taa’weez nikal aaya hai ya baa’z auqaat kehte hein ke hum aap ke saath aap ke ghar chalte hein wahaan zameen wagairah khodte hein to kehte hein “”Fulaan jagah se dekhen ! yeh taa’weez nikal aaya hai, Ameer-e-Ahlesunnat ki baargaah mein arz hai ke is mein kya Haqeeqat hai? Kya waqe’i inhen pata chal jaata hai ke yahaan se taa’weez nikal aaya hai , Wazahat farmaadijie?
09:00
بعض بابا جی انڈائیریکٹ پیسے لیتے ہیں۔حِکایت :ایک عامِل کے پاس امیرِ اہلِ سُنَّت دَامَت بَرَکَا تُھَمُ العَالِیَہ تشریف فرماتھے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Baa’z Baba jee indirect pese lete hein, Hikaayat :Aik Aamil ke paas Ameer-e-Ahlesunnat دَامَت بَرَکَا تُھَمُ العَالِیَہ tashreef farma the………………..
15:08
سُوال :ایک چینل ہر ایک اِسلامی بھائی سبز عمامہ سفید چادرمیں ملبوس ایک بے پردہ عورت کو انٹرویو دے رہے تھے جس سے دعوتِ اِسلامی کا اچھا تاثر نہیں پڑھ رہا تھا اور ساتھ ہی بڑی عجیب بات تھی کہ وہ مختلف تصویروں کے ذریعے یعنی دھوئیں ٹائِپ کی ہیولا نُما شکلیں دِکھا کر جِنّات بتارہے تھے ، یہ جنات فُلاں وقت میں پکڑا ، اُن صاحِب کی جب معلومات کی تو پتہ چلا کہ وہ آپ کا مُرید بھی بناتے ہیں ، برائے مہربانی اِن کے بارے میں اور اِن جیسوں کے بارے جو سبز عِمامہ پہن کر ایسے کام کررہے ہیں ، آپ کے کیا تاثرات ہیں؟
Suwaal :Aik Channel har aik Islami Bhai sabz imaama safed yaa’ni white chaadar mien malboos aik be pardah aurat ko interview de rahe the jis se Da’wat-e-Islami ka achha ta’assur nahin parh raha tha aur saath hi bari ajeeb baat thi ke Woh mukhtalif tasweeron yaa’ni different pictures ke zaree’e
18:42
جن اپنی اصلی صورت پر نظر ہی نہیں آسکتا
Jinn apni asli soorat par nazar hi nahin aasakta
20:23
وَکیل ِ عَطّار یا امیرِ اہلِ سُنَّت دَامَت بَرَکَاتُھُمُ العَالِیَہ کے خلیفہ کون کون ہیں؟
Wakeel-e-Attar ya Ameer-e-Ahlesunnat دَامَت بَرَکَاتُھُمُ العَالِیَہ ke khaleefa kon kon hein?
21:38
سُوال :وہ اِسلامی بہنیں جو سبز عِمامہ دیکھ کر دم کرانے ، معلومات لینے یا جو کُچھ بھی سِلسِلہ کرنے پہنچ جاتی ہیں ایسی اِسلامی بہنوں کو آپ کیا فرماتے ہیں؟
Suwaal :Woh islami behnen jo sabz Imaama dekh kar dam karaane , maa’loomat lene ya jo kuchh bhi silsilah karne puhunch jaati hein aesi Islami behnon ko aap kya farmaate hein?
23:44
کیا اِسلامی بھائی اِسلامی بہنوں کو بِلاواسِطہ تعویذ دے سکتے ہیں؟
Kya Islami Bhai Islami behnon ko bilawaasita taa’weez desakte hein?
25:10
محمدعابِد عَطّاری :یونان کے شہر ایتھن:سُوال : کیا کُفّارکے مُلکوں میں بھی ابدال ہوتے ہیں؟
Muhammad Aabid Attari : Yunaan ke shahar yaa’ni City Athen : Suwaal : Kya kuffaar ke mulkon mein bhi Abdaal hote hein?
28:09
سُوال (مُحمد عامِر عَطّاری :باب المدینہ کراچی ):ربیع النور شریف کے مہینے میں روزہ رکھنے کے مدنی پھول اِرشاد فرمادیجیے؟
Suwaal (Muhammad Aamir Attari : Bab-ul-Madinah Karachi):Rabi-un-Noor Shareef ke maheene mein rozah rakhne ke Madani Phool irshaad farmaadijie?
28:55
کیا سرکار صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم پیر شریف کا روزہ رکھاکرتے تھے؟
Kya Sarkaar صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم Peer Shareef ka rozah rakha karte the?
29:36
سُوال (ارسلان عَطّاری ):بغیر وضو قُرآن پکڑنا گُناہ ہے جو شرعی معذور ہو اُس کے بارے میں کیا حُکم ہے؟
Suwaal (Arsalaan Attari): Bigair wuzu Quran pakarna gunah hai jo shar’i maa’zoor ho us ke baare mein kya hukm hai?
31:21
کیا بغیر وضو قُرآنِ کریم اُٹھانا ہر حال میں گُناہ ہے؟اگرقُرآن ِکریم جُزدان میں ہو تو کیا بے وُضو اُٹھاسکتے ہیں؟
Kya bigair wuzu Quran-e-Kareem uthaana har haal mein gunah hai?Agar Quran-e-Kareem juzdaan mein ho to kya be wuzu uthasakte hein?
31:46
سُوال : مچھلی پانی میں خود بخود مر جائے تو حَلال نہیں ہے جب کہ کوئی جال پھینکے یا دوا ڈالے جس سے وہ مرکر پانی کی سطح پر آجائے تو وہ حلال ہے ، ایسا کیوں؟
Machhli paani mien khud bakhud marjaae to Halaal nahin hai jab ke koi jaal phenke ya Dawa daale jis se woh mar kar paani ki sat’h par aajaae to woh Halaal hai , aesa kyun?
33:30
دو فرامینِ مُصطفیٰ صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم
Do (2)Farameen-e-Mustafa صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم
37:30
سُوال (مُحمد کاشِف عَطّاری ، مرکز الاولیاء لاہور):پیارے باپا جان!کافی عرصے پہلے آپ ایک مخصوص اندازمیں یہ کلام پڑھا کرتے تھے ،
؂ آمِنہ بی بی کے گُلشن میں آئی ہے تازہ بہار
برائے کرم ! اُسی انداز میں چند اشعار پڑھ دیجیے تو پُرانی یاد تازہ ہوجائے گی؟
Suwal : (Muhammad Kaashif Attari , Markaz-ul-Auliya Lahore): Pyaare Baapa Jaan! Kaafi arsa pehle aap aik makhsoos andaaz mein yeh kalaam parha karte the,
Aamina Bee Bee ke gulshan mein aai hai tazaah bahaar
Baraae karam ! usi Andaaz mein chand ash’aar parh dijie to puraani yaa’ni old yaad tazaah hojaaegi?
38:52
مقطع وضاحت کے ساتھ
Maqta’ Wazaahat ke Saath
42:41
"اِستِعارہ " کِسے کہتے ہیں؟
”Isti’aarah“ kise kehte hein?
44:08
سُوال(اِمتیاز بھائی ):گوادر میں مدنی قافِلے میں ہیں،۔۔۔۔۔۔مدنی چینل کی برکت۔۔۔۔۔(میمنی زبان میں گُفتُگو)۔
Suwal (Imtiaaz Bhai) : Gawaadar mein Madani Qafile mein hein , ………………Madani Channel ki Barakat……………..(Memoni Zabaan mein guftugoo).
46:18
سُوال (شفاقت علی عَطّاری، واک اینڈ):پیارے باپا جان!آپ کی بارگاہ میں عرض ہے کہ دیواروں پر جو چاکنگ کرتے ہیں مرحبا یا مصطفی کے نعرے لِکھ دیتےہیں یا ایسے اِسٹیکر لگادیتےہیں یا سرکاری اَملاک پر ٹرین وغیرہ پر اِسٹیکر چسَپاں کردیتے ہیں اِس کے بارے میں شرعی حُکم بیان فرمائیں؟
Suwaal (Shafqat Ali Attari , Waak End):Pyaare Baapa Jaan! Aap ki baargaah mein arz hai ke deewaaron par jo chocking karte hein Marhaba Ya Mustafa ke naa’re likh dete hein ya aese sticker lagaadete hein ya Sarkaari Amlaak par Train wagairah par sticker chaspaan kardete hein is ke baare mein Shar’I hukm bayaan farmaaen?
50:48
اپنی ذاتی دیوار پر لِکھنا کیسا؟
Apni Zaati deewaar yaa’ni wall par likhan kesa?
52:10
کیا بس کے اندر اِسٹیکر لگاسکتے ہیں؟
Kya Bus ke Andar sticker lagasakte hein?
53:54
بعض اوقات دعوتِ اِسلامی کے اِجتِماعات کے اِشتِہارات دِیواروں پر لگے ہوتے ہیں، اس کی وُجُوہات یا بعض وُجُوہات
Baa’z Auqaat Da’wat-e-Islami ke ijtima’aat deewaaron par lage hote hein , is ki wujoohaat ya baa’z Wujoohaat
54:19
عمیر :لیاقت آباد ، باب المدینہ کراچی :میں یہاں (غالِبا فیضانِ مدینہ استِخارہ کرانے آیا ہوں ):دعوتِ اِسلامی کی ہاتھوں ہاتھ اِستِخارہ سروِس مَا شَا ءَ اللہُ بہت اچھی ہے اور ہمیں وہاں سے بہت اچھے ذریعوں سے اِستِخارہ کی معلومات مِلتی رہتی ہے مگر کچھ ایسا بھی دیکھنے کو مِلتا ہے کہ بعض لوگ مرکز یا مجلس کا نام لے کر اپنے طور پر اِستِخارہ کرتے ہیں ،اِس کا ایک ثُبوت میرے پاس موجود ایک کارڈ ہے جِس میں لِکھا ہوا :۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Umair : Liyaquat Aabad , Bab-ul-Madinah Karachi : Main yahaan (Gaaliban Faizan-e-Madinah istikhaarah karne aaya hoon):Da’wat-e-Islami ki haathon haath istikhaarah service مَا شَا ءَ اللہُ buhut achhi hai aur humen wahaan se buhut achhe zaree’on se istikhaarah ki maa’loomaat milti rehti hein magar kuchh aesa bhi dekhne ko milta hai ke baa’z log markaz ya majlis ka Naam ke kar apne taur par istikhaarah karte hein ,Is ka Aik Suboot mere paas maujood aik card hai jis mien likha hua hai ……………………….
56:56
ایک بابا کہتا تھا کہ مولانا اِلیاس قادری سے ڈائیریکٹ کونٹیکٹ ہے۔۔۔۔۔۔
Aik Baba kehta tha ke Maulana Ilyas Qadri se Direct Contact hai ………………
59:41
ایک شخص کہتا تھا مُجھ پر اِلیاس قادری کی سُواری آتی ہے۔
Aik shakhs kehta tha Mujh par Ilyas Qadri ki Suwaari aati hai.
1:02:46
اِستِخارے کا نمبر
Istikhaare ka Number
1:04:02
؂ آمدِ مصطفی مرحبا مرحبا
آمدِ مُجتبیٰ مرحبا مرحبا
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Aamad-e-Mustafa Marhaba Marhaba
Aamad-e-Mujtaba Marhaba Marhaba
………………………………………………………………………..
1:04:44