Shab yaa’ni Night 9 Rabi-un-Noor 1433 Hijri

مَدَنی مُذاکرہ
Madani Muzakra
پتھروں کے اثرات -گُستاخِ ولی کا انجام
Patharon ke Asraat – Gustaakh-e-Wali Ka Anjaam
شب 9 ربیع النور 1433 ہِجری
دُرود شریف کی فضیلت
00:45
اچھی اچھی نِیتیں
Achhi Achhi Niyyaten
01:03
اِیصالِ ثواب
Eesaal-e-Sawaab
05:23
بنگلہ دیش کے اِسلامی بھائی بھی مَدَنی قافِلے میں سفر کی نِیَّت کررہے ہیں اور ڈھاکہ کے ایک ذمہ دار اِسلامی بھائی نے ڈھاکہ میں112 عطِیّات بکس لگوانے کی نِیَّت کی ہے۔
Bangladesh ke Islami bhai bhi Madani Qafile mein Safar ki niyyat kar rahe hein aur Dhaka ke Aik Zimmadaar Islami Bhai ne Dhaaka mein 112 Atiyyat Box lagwaane ki Niyyat ki Hai.
07:27
بلوچِستان کے اسلامی بھائیوں کو بھی عَطِیَّا ت بکس لگانے کے میسج بھیجنے کی ترغیب
Balochistaan ke Islami Bhaion ko bhi Atiyyaat Box lagwaane ke Message karne ki Targeeb
08:22
ایک اِسلامی بھائی کی کوئٹہ میں 1226 عطیات بکس لگانے یا لگونے کی نِیَّت
Aik Islami Bhai ki Quetta mein 1226 Atiyyaat Box Lagaane ya Lagwaane ki Niyyat
09:00
باپا کی اُن اِسلامی بھائی کو عطیات بکس کی نگرانی کرنے اور عطیات وصول کرنے کی ترغیب
Baapa ki un Islami Bhaion ko Atiyyat Box ki Nigraani karne aur Atiyyaat Wusool karne ki Targheeb
09:57
کوئٹہ میں لنگرِ رسائل کرنے کی بھی ترغیب
Quetta mein Langar-e-Rasaail karne ki bhi Targheeb
10:24
ڈیرہ الہیارخان کے 4 اِسلامی بھائی 12 ماہ کےمَدَنی قافِلے کے لیے تیار ہیں۔
Derah Ilahyaar Khaan ke 4 Islami Bhai 12 Maah ke Madani Qafile ke lie Tayyaat hein.
10:32
مدنی چینل دیکھ کر پشتو اِسلامی بھائی مدنی ماحول سےوابستہ ہورہے ہیں۔
Madani Channel dekh kar Pashto Islami Bhai Madani Maahol se Waabasta horahe hein.
12:03
قمر عطّاری : شہرِ کمالیہ کے رہنے والے:ایک عرصے سے موبائل کی حِفاظت کے لیے اُس کا تعویذ بناکر اُس کی حفاطت کے لیے میسج چل رہا ہے جو آپ اور مجلِس کے نام سے منسوب ہوتا ہے اِس کی کیا حقیقت ہے؟
Qamar Attari : Shahar Kamaaliya ke rehne waale : Aik Arse se Mobile ki Hifaazat ke lie us ka taa’weez banakar us ki Hifaazat ke lie message chal raha hai Jo Aap aur Majlis ke naam se Mansoob hota hai is ki Kya Haqeeqat hai?
12:44
دلّار شیخ ، گُلِستانِ جوہر, با ب المدینہ ،کراچی:اِنسان کی ترقی کے لیے خصوصا میرے نام کے حوالے سے مُجھے کون سا پتّھر راس آئے گااور مُجھے کِس پتھر کی انگوٹھی پہننی چاہیے؟
Dallaar Shaikh , Gulistaan-e-Johar, Bab-ul-Madinah , Karachi :Insaan ki taraqqi ke lie Khusoosan mere naam yaa’ni Name ke Hawaale se mujhe kon sa pathar raas aaega aur Mujhe kis pathar ki angoothi pehanni chaahie?
14:02
مرد کے لیے کیسی انگُوٹھی ہو؟
Mard ke lie kesi Angoothi yaa’ni Ring ho?
15:58
کیا پتَّھروں میں تاثیر ہے؟
Kya Pathharon mein taaseer hai?
16:37
کیا پتھروں کے نام کے ساتھ تاثیر ہوتی ہے؟
Kya Patharon ke naam ke saath taaseer hoti hai?
18:22
اسٹیل کی اور پیتل کی انگوٹھیاں
Steel ki aur Peetal ki Angoothiaan
18:41
چاندی کی جو انگوٹھی پہننی جائز ہے اُس میں کیا پَتھر کے وزن کی قید ہے؟
Chaandi ki jo Angoothi yaa’ni Ring pehanni jaaiz hai us mein kya pathhar ke wazn ki qaid hai?
18:54
انگوٹھی کِس کے لیے سُنَّت ہے؟
Angoothi yaa’ni Ring kis ke lie sunnat hai?
19:23
کیا امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ انگوٹھی پہنتے ہیں؟
Kya Ameer-e-Ahlesunnat angoothi yaa’ni Ring pehante hein?
20:13
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔شاہ عطّاری : گُلزارِ طیبہ(سرگودھا):سُوال : امیرا میرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کی بارگاہ میں عر ض ہےکہ جیسا کہ آج کل جیسے گَنّے کا سیزن ہے ،تو لوگ ٹرکوں اور گاڑیوں سے گَنّا وغیرہ کھینچتے ہیں بچے یا بڑے بھی تو بعض مرتبہ اُس کے ڈرائیور یا کنڈیکٹر سے اِجازت تو لے لیتےہیں کہ ایک دو گَنّے لے لے تو وہ اُن کو دے دیتے ہیں، کہتےہیں کھینچ لو تو وہاں مالک تو موجود نہیں ہوتا تو کیا ڈرائیور یا کنڈیکٹر کی اِجازت سے وہ گَنّا یا جو اُنھوں نے ٹرک وغیرہ سے کھینچا اُس کو کھانا وغیرہ جائز ہوجائے گا؟
……………………Shah Attari :Gulzaar-e-Taibaah (Sargodah): Suwaal :Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki Baargah mein Arz hai ke jesa ke Aaj kal Ganne ka season hai to Log tarkon yaa’ni Gaarion se Gaana wagairah khenchte hein bache ya bare bhi to baa’z martabah us ke driver ya Conductor se ijaazaat to le lete hein ke aik do ganne le le to woh unko de dete hein , kehte hein khench lo to wahaan Maalik to maujood nahin hota to Driver ya Conductor ki Ijaazat yaa’ni permission se woh ganna yaa’ni Sugarcane ya jo Unhon ne truck wagairah se kheencha to us ko khaana jaaiz hojaaega?
20:34
چوری کی تعریف
Chori ki Taa’reef
22:20
سُوال:(مُفتی حَسّان صاحب سلمہ الخالق):جو لوگ دُکان پر چیز خریدنے جاتے ہیں یا مٹھائی والے کے پاس وہاں سے اُٹھا کر کُچھ نہ کُچھ کھا لیتے ہیں چاہے مالِک دیکھ رہا ہو یا نہ دیکھ رہا ہو ایسے لوگوں کے بارے میں کیا حکم ہے؟
Suwal (Mufti Hassan Sahib سلمہ الخالق ):Jo Log Dukaan par cheez khareedne jaate hein ya mithaai waale ke paas wahaan se utha kar kuchh na kuchh khaalete hein chaahe maalik dekh raha ho ya na dekh ho aese logon ke baare mein kya hukm hai?
24:50
نظر بچا کرچیز لے لینا کیسا؟(یعنی کہیں وہ دیکھ نہ لے اُس کو معلوم نہ ہوجائے)۔
Nazar bacha kar lelaana kesa?(Yaa’ni Kaheen woh dekh na lo us ko maa’loom na ho jaae).
26:30
بِلا ضرورت دُکاندار سےمانگنا سُوال کرنا کیسا کہ مَثَلا گوشت والے سے مانگا کہ تھوڑی ہڈِّ ی ڈال دو ، تھوڑا گوشت ڈال دو وغیرہ؟
Bilazaroorat Dukaandaar se maangna karna kesa ke Masalan Gosht waale se Maanga ke Thori haddi daal do , Thora Gosht daal do wagairah ?
27:07
سُوال : اگر کسی کو خواب میں کسی بُزُرگ کی زِیارت ہو اور وہ اپنے آپ کو غوثِ پاک کی اولاد سے کہے اور کہے کہ تُمھارےگھرمیں میری قبر ہے میرا مزار بناؤ تو کیااس طرح کا خواب میں سیکھ کر اور سُن کر اپنے گھرمیں مزار بنانا چاہیے؟
Suwaal :Agar kisi ko Khuwaab mein kisi Buzurg ki ziyaarat ho aur woh apne aap ko Gaus-e-Pak ki aulaad se kahe aur kahe ke Tumhaare ghar mein meri Qabr hai mera Mazaar banaao to kya is tarha ka Khuwaab mein Seekh kar aur Sun kar apne ghar mein Mazaar banaana chaahie?
28:55
جوا یسی قبر ہے کہ جِس کے بارے میں معلوم ہے کہ اِس میں کوئی مُردہ نہیں ہے صرف خواب میں بتایا گیا ہے تو اُس کی زیارت کرنا کیسا؟
Jo Aesi Qabr hai ke Jis ke baare mein Maa’loom hai ke Is mien koi murdah nahin hai Sirf Khuwaab mein bataaya gaya hai to us ki ziyaarat karna kesa?
30:30
اگر کسی بزرگ کا کہیں مزار ہو اور ایک دو افراد خبر دیں کہ یہاں کسی کی قبر نہیں تو اُس کی تصدیق کرنا کیسا؟
Agar kisi Buzurg ka kaheen mazaar ho aur aik do afraad khabaar deen ke Yahaan kisi ki qabr naheen to us ki tasdeeq karna kesa?
30:50
ایک واقعہ : مرکز الاولیاء میں ایک شخص تھا وہ کہتا تھا کہ جہاں داتا کا تم نے مزار بنایا ہوا ہے وہاں کوئی اِنسان دفن ہی نہیں ہے وہاں تو کوئی کھوتا دفن ہے ۔۔۔۔۔، گُستاخِ ولی کا انجام
Aik Waqia : MArkaz-ul-Auliya mein Aik shakhs tha woh kehta tha ke jahaan data ka Tum ne mazaar banaaya hua hai wahaan data ka tum ne Mazaar banaaya hua hai wahaan koi Insaan dafn hi nahin hai wahaan to koi Khota dafn hai ………………….., Gustaakh-e-Wali ka Anjaam
31:07
جب کسی کی شہرت ہوگئی کہ یہ کِسی ولی کا مزار ہے توکیا اب تحقیق کی کیا حاجت ہے کہ یہ واقعی ولی اللہ تھے یا نہیں یا یہ واقعی کسی ولی کا مزار ہے؟
Jab Kisi ki Shuhrat hogai ke yeh kisi Wali Ka Mazaar hai to kya ab tehqeeq ki kya haajat hai ke yeh ab Tehqeeq ki kya haajat hai ke Yeh waqee’i waliyullah the ya nahin yay eh waqee’I kisi wali ka mazaar hai?
33:41
داتا دربار میں داتا حضور کے قدموں میں بَہُت سارے دفن ہیں۔۔۔۔۔
Data Darbaar mein Data Huzoor ke Qadmon mein bahut saare dafn hein ………….
34:30
قبریں مِٹا کرجو راستہ بنادیا جائے ، فرش بنا دیا جائے اُ س پر چلنا کیسا؟
Qabren mita kar jo Raasta banaadiya jaae , Farsh banaadiajaae us par chalna kesa?
35:20
کیا بڑے بڑے مزارات پر قبریں مِٹا کر راستہ بنایا گیا ہے ، فرش بنایا گیا ہے؟
Kya Bare Bare Mazaaraat par Qabren mita kar Raasta yaa’ni Way banaaya gaya hai, Farsh banaaya Gaya hai?
35:24
سیدنا بہاؤالدین زکریا مُلتا نی رحمۃ اللہ تعالیٰ علیہ کے مزارِ مُبارک پر بھی کیا قبریں مِٹا کر فرش یا راستہ بنایا گیا ہے؟
Sayyiduna Baha-ud-Deen Zakariyya Multaani ke Mazaar-e-Mubarak par bhi kya Qabren mita kar farsh ya Raastah banaaya gaya hai?
36:35
اگر شُبہ ہو کہ یہاں قبریں مِٹا کر راستہ بنایا گیا ہوگاتو اُس راستے پر چلنا کیسا؟
Agar Shubah ho ke Yahaan Qabren mita kar Raastah Banaaya gaya hoga to us Raaste par Chalna kesa?
37:04
ٹھٹّہ میں امیرِاہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ تشریف لے گئے تھے وہاں کیا دیکھا ؟
Thatta mein Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ tashreef legae the Wahaan kya dekha?
39:01
مستحب کام کے لیے حرام کام کرنا کیسا ؟
Mustahabb kaam ke lie Haraam kaam karna kesa?
39:24
؂ ہم کو سارے اولیا ء سے پِیار ہے
ان شاء اللہ اپنا بیڑا پار ہے۔
Hum ko Saare Auliya se Pyaar hai
ان شاء اللہ apna bera paar hai.
40:48
جو مزارات پر قبریں مِٹا کرراستہ بنادیتے ہیں کیا وہ گُستاخِ اولیاء ہیں؟
Jo Mazaaraat par Qabren mita kar Raastah banadete hein Kya who Gustaakh-e-Auliya hein?
41:30
اقبال احمد : ہِند:سُوال :دعوتِ اسلامی کے مبلِّغ مَدَنی چادر کو ہمیشہ اوڑھ رکھتے ہیں، یہ ہمیشہ اوڑھنا کیسا؟کیا یہ عورتوں کی مُشابہت تو نہیں ہوتی؟
Iqbal Ahmad : Hind : Da’wat-e-Islami ke Muballig Madani Chaadar ko Humesha aurh rakhte hein , Yeh Humesha orhna kesa?Kya yeh Auraton ki Mushaabahat to nahin hoti?
42:01
کیا عِمامے شریف پر چادر اوڑھنا پیارے آقا صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم سے ثابِت ہے؟
Kya Emaame Shareef par Chaadar Orhna Pyaare Aaqa se Saabit hai?
42:46
کیا پاجامہ سرکار صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم سے ثابِت ہے؟
Kya Pajaama Sarkar صلی اللہ تعالیٰ علیہ والہ وسلم se Saabit hai?
43:06
ہم نے کُرتے اور پاجامے پہن رکھے ہیں تو ہمارا سر پر چادر اوڑھنے کو کیا سُنَّت کہا جائے گا؟
Hum ne Kurte aur Pajaame pehan rakhe hein to Humaarah Sar par Chaadar orhne ko Sunnat kaha jaaega?
44:20
سُنَّتِ تقریری کِسے کہتے ہیں؟
Sunnat-e-Taqreeri kise kehte hein?
45:15
فَیَّاض عطّاری :سِیالوی کابینہ :پنجاب:سُوال :بعض لوگ ہمیں کہتے ہیں کہ اپنا ظاہر سنوارنے کے بجائے اپنا باطن سنوارنے کی کوشش کریں اور کئی (یا بعض )لوگ تو یہاں تک کہہ دیتے ہیں کہ یہ دعوتِ اِسلامی والے ظاہِری طور پر دیوانے نظر آتے ہیں،باطن میں کچھ نہیں؟باپا جان! اِسطرح کہنا کیسا؟
Fayyaaz Attari :Syaalwe Kabeena :Punjab : Suwal : Baa’z Log humen kehte hein ke Apna Zaahir Sanwaarne ke bajaae Apna Baatin sanwaarne ki Koshish Karen aur Kaeen (ya Baaz)Log to Yahaan tak keh dete hein ke Yeh Da’wat-e-Islami waale Zaahiri Taur par deewaane Nazar aate hein , Baatin mein Kuchh nahin?Baapa Jaan!is tarha kehna kesa?
45:41
نَماز کی فرضِیَّت کا اِنکار کرنے والے کے بارے میں کیا حکم ہے؟
Namaaz ki Faziyyat ka Inkaar karne waale ke baare mein Kya Hukm hai?
47:01
نماز میں دِل کے خشوع و خضوع کے بارے میں کیا حُکم ہے؟
Namaaz mein Dil ke Khushu’ o Khuzu’ ke baare mein kya Hukm hai?
47:31
خبیث گُمان خبیث دل سے نِکلتا ہے۔
Khabees Gumaan Khabees Dil yani Khabees Heart se nikalta hai.
48:33
مقولہ ہے" النِّفَاق ُ یورِثُ الاِعتِرَاضَ":منافقت اعتراض کو جنم دیتی ہے۔
Maqoolah hai " النِّفَاق ُ یورِثُ الاِعتِرَاضَ" : Munaafaqat aetiraaz ko Janam deti hai.
48:55
سُوال : امیرِ اہلِ سُنَّت دامت برکاتہم العالیہ کی بارگاہ میں عر ض ہے کہ میت کو کفن دینا فرض ہے یانہیں؟
Suwal : Ameer-e-Ahlesunnat دامت برکاتہم العالیہ ki Baargaah mein arz hai ke Mayyit ko Kafan dena farz hai ya nahin?
49:16
میت کے کفن ، غسل اورنمازِ جنازہ کا حُکم
Mayyit ke Kafan , Gusul aur Namaaz-e-Janaazah ka Hukm
49:31
کفن کا سائز کیا ہو؟
Kafan ka Size kya ho?
49:53
کفن میں بِلا ضرورت اِتنا کپڑاڈالنا کیسا جو ضائع ہوجائے؟
Kafan mein Bilazaroorat itna kapra daalna kesa jo Zaaya hojaae?
50:35
امام کے نماز ِ جنازہ پڑھانے کے لیے کپڑا لائے یا میِّت کو اُڑھانے والا کپڑے کو بعد میں اِستعمال نہ کرنا کیسا؟
Imaam ke Namaz-e-Janaazah parhaane ke lie kapra laae ya Mayyit ko Urhaaane waale kapre ko baa’d mein Istaimaal na karna kesa?
50:43
تجہیز و تکفین کے حوالے سے کہاں مواد مِلے گا؟مسائل یاد نہیں رہتے میِّت ہوجائے اب کیا کریں؟
Tajheez o Takfeen ke Hawaale se Kahaan Maulood milega? Masaail Yaad Nahin rehte Mayyit hojaae ab kya Karen?
51:30
سُوال : اگر مردے کو میت کو نِہلاتے وقت جسم میں کوئی چیز دیکھا جائے یعنی کِیڑا وغیرہ اگر لگ گیا ہو تواگر ہم دوسرے کِسی کو اِس بارے میں بتائیں تو یہ کیا غیبت ہے؟اِس کے بارے میں رہنمائی فرمادیں؟
Suwal : Agar Murde ko Mayyit ko Nehlaate waqt Jism mein Koi Cheez dekha jaae yaa’ni keera Wagairah agar lag gaya ho to Agar hum doosre kisi ko is baare mein bataaen to kya yeh Gheebat hai?Is ke baare mein Rahnumaai farmaaden?
52:30
اگر میت کو نہلاتے وقت کوئی خوبی دیکھیں تو کیا کریں؟
Agar Mayyit ko Nehlaate waqt koi Khoobi dekhen to kya Karen?
53:24
یہ کہنا کیسا کہ" سب کی سُنو کرو اپنی"؟
Yeh kehna kesa ke ”Sab ki Suno karo apni“?
54:43
عبد الحمید یوسفی:سابقہ نائِب صدر کراچی ، بار ایسوسی ایشن :موجودہ مسیحا انٹرنیشنل کے چیئر مین کے مَدَنی چینل اور رسائلِ دعوتِ اسلامی اور رسائلِ مکتبۃ المدینہ کے بارے میں تاثرات
Abd-ul-Hameed Yousufi : Saabiqah Naaib Sadr Karachi, Baar Association :Maujoodah Maseeha International ke Chairman ke Madani Channel aur Rasaail(-e-Maktabat-ul-Madinah_ ke baare mein Ta’assuraat
55:28